حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 9 512 گیگابایت بیشترین سهم پیش فروش این دستگاه را از آن خود کرد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

دیروز در ترنجی خواندیم که پیش فروش گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی اس 9 و کمتر از گلکسی نوت 8 است. این بر اساس گزارشات محلی رسیده از کره جنوبی بود و ما در ترنجی معتقدیم که قطعا این موضوع برای بازار جهانی و حتی بازار کامل کره جنوبی هم صدق نخواهد کرد. حالا یک گزارش دیگر از همان جنس داریم، گلکسی نوت 9 512 گیگابایت بیشترین سهم پیش فروش این دستگاه را از آن خود کرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

دو ماه پیش بود که در ترنجی با هم خواندیم گلکسی نوت ۹ با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهد شد، بالاخره گلکسی نوت 9 (Galaxy note 9) رسما معرفی شد و شاهد ارایه حافظه داخلی 512 گیگابایتی برای آن بودیم. با اینکه گلکسی نوت 9 با حافظه پیش فرض 128 گیگابایتی عرضه می شود، از کارت حافظه جانبی تا حجم 512 گیگابایت پشتیبانی می کند و مدل بعدی آن یعنی حافظه داخلی 512 گیگابایتی تفاوت قیمتی 250 دلاری دارد، اما گزارش های کره جنوبی می گویند که پیش فروش گلکسی نوت 9 512 گیگابایت بیش از گلکسی نوت 9 128 گیگابایت است.

به هر حال عموما خریدار خانواده گلکسی نوت عموما به کاربر پر مصرف شهرت دارند و حافظه داخلی زیادی نیاز دارند اما چنین استقبالی برای ما کاملا دور از ذهن است و بعید می دانیم که در بازار جهانی نیز شاهد این رفتار باشیم. در حقیقت اگر شما اپل باشید و حداقل حافظه داخلی ارایه شده توسط شما، همیشه ناکافی باشد، شما به نیت اپل یعنی خریدن پرچمدار آیفون با قیمت 100 یا 150 دلار بالاتر می رسید اما وقتی گلکسی نوت می خرید، حافظه داخلی همواره برای شما کافی بوده و عموما نیازی به خرید پله بعدی حافظه داخلی نیست.

به هر حال! اگر شما بخواهید گلکسی نوت 9 بخرید، کدام حافظه داخلی را می خرید؟ پیشاپیش بگوییم که ما هم مثل شما از قیمت های سرسام آور این دستگاه در داخل خبر داریم و با فرض وجود توانایی خرید، پاسخ بدهید!

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

من که ۱۲۸ هم زیادمه

amir_galaxy

داشتم بررسی هاشو میخوندم و چیزی ک نظرمو جلب کرد یکی عمر خوب باتری بود و اون یکی دوربین فوق العاده
Phonearena از کلمه amazing (متحیر کننده) وincredible camera performance (عملکرد افسانه ای دوربین)استفاده کرده
در کل مثل همیشه با یه شاهکار دیگه از سوی سامسونگ طرفیم

Naranj

نکات مثبتی که جی اس ام ارنا ذکر کرده:
.کیفیت بالای ساخت…..High-end build
.یکی از بهترین های صفحه نمایش در یک گوشی….best
.باتری لایف فوق العاده……Excellent
.عملکر کلی عالی دوربین و ویدئو….. great
.نرم افزار غنی شخصی سازی شده(توسط سامسونگ)
.ریموت شدن قلم
.داشتن 3.5mm jack, stereo speakers, and microSD slot
.

Milad7

قطعا رم ٨ بهتر از رم ٦ گيگابايته ? ولي ٢٥٠ دلار پول كمي نيست مخصوصا وقتي كه با نرخ ١٠ هزار تومان محاسبه بشه?

دکتر رسول آریان

دقیقا. اما خب کسانی هستن که میخوان گوشی با رم ۸ گیگ داشته باشن.

به نظر من علت افزایش قیمت ها در مدل های خاص، خودنمایی کردن هست. به این صورت که هواوی مدل های پورشه دیزاین گرون قیمت وارد بازار میکنه، برندهای دیگه مدل های مخصوص بازی گرون قیمت میسازن، سامسونگ هم خواسته یه پرچمدار گرون قیمت داشته باشه، یعنی حتی گرون تر از آیفون X.

گوشی های خیلی گرون و خاص، مخصوص کسانی هست که میخوان لاکچری بازی در بیارن. طرف بیاد پز بده که نوت ۹ با رم ۸ و مموری ۵۱۲ خریدم و بیشتر از ۱۰۰۰ دلار پولشو دادم. اینم میتونه مخاطبین خودش رو داشته باشه ولی بعید میدونم بیشتر از مدل پایه بفروشه.

Peiman

پیشاپیش بگوییم که ما هم مثل شما از قیمت های سرسام آور این دستگاه در داخل خبر داریم و با فرض وجود توانایی خرید، پاسخ بدهید!

این قسمت عالیی بود ???

Roozbeh

در خیلی از کشور ها مثل استرالیا قیمت نوت 512 برای پیش فروش هم قیمت 128 هست. من ساکن استرالیا هستم. اینجا 128 پیش فروش نمیشه. علت گرفتن این گوشی هم برای من این بود که بعد از چهار سال موفق شدم گلکسی نوت اجی که داشتمو بشکونم. برای من که خیلی با قلم کار میکنم بهتری گوشی نوت اج بود بخاطر پهنای زیادش کار با قلم راحت تر بود. ولی دیگه چاره ای نیست

علی شیخ زاده

من باشم نسخه ۱۲۸ میگیرم ۲۵۰ دلار میشه حدودا ۳ میلیون اخه کم پولی نیست

HasanHoseinPoor

کی میتونه‌ بخره ۱۶ میلیون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)