حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | تست، تست سرعت، تماشا کنید، سامسونگ، مقایسه

گلکسی نوت 9 کمی کمتر از یک سال پس از گلکسی نوت 8 به بازار عرضه شده و ارتقا سخت افزاری نرمال مورد انتظار را تجربه کرده است. این ارتقا نرمال را می توان در ارتقا چیپست از اگزینوس 8895 به اگزینوس 9810 دید و البته در مدت پایه هر دو 6 گیگابایت حافظه رم دارند که در حافظه داخلی گلکسی نوت 9 با 128 گیگابایت حافظه داخلی، دو برابر گلکسی نوت 8 فضای ذخیره سازی در اختیار شما می گذارد. در این پست می خواهیم مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8 را داشته باشیم تا ببینیم آیا این پیشرفت ها خیلی به چشم می آید یا خیر! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصا می توان گفت از روشن شدن تا اجرای برنامه و بازی ها گلکسی نوت 9 از گلکسی نوت 8 سریع تر بود اما این سرعت بیشتر آنقدر حیاتی نیست که اگر گلکسی نوت 8 دارید، فکر خرید گلکسی نوت 9 به سرتان بزند. جالب اینکه در اجرای دوربین یا بارگذاری وب سایت ها گلکسی نوت 8 کمی سریع تر بود.

مشخصا گلکسی نوت 9 سریع تر از گلکسی نوت 8 است

به صورت کلی مشخصا گلکسی نوت 9 سریع تر از گلکسی نوت 8 است، یعنی “باید” اینطور باشد و شاهد ارتقا تجربه کاربری هستیم اما باید به خود پاسخ بدهید که اولا آیا ارزش تفاوت قیمت با گلکسی نوت 8 را دارد و سپس این که این موضوع چقدر برای شما اهمیت دارد؟ اگر می خواهید موبایل جدید بخرید اما در نظر داشته باشید که نسل جدید همواره 2 سال آپدیت اساسی اندروید را دریافت می کند در حالی که گلکسی نوت 9 تنها آپدیت اندروید 10 را دریافت خواهد کرد و تمام!

نظر شما چیست؟ کدام یک را می پسندید؟ اگر موبایلی قدیمی تر از 2 سال پیش دارید، به فکر خرید موبایل جدید باشید در غیر این صورت عموما ارتقا معناداری در تجربه کاربری شما رخ نخواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

همه چی که فقط سرعت نیست

دوربین خیلی بهتر ، ظاهر پشتی دلچسبتر ، قلم خیلی بهتر ، صفحه ۲۰٪ روشنتر ، جای اثرانگشت خیلی خیلی بهتر ، سیستم خنک کننده مدرن و از همه مهمتر باتری عالی

خیلی از شرکتای دیگه ۱۰٪ این پیشرفتارم ندارن

REZA

دوست عزیز واقعا نیاز نیست این چیزا رو بگید،همه چیز سرعت نیست ولی کسی که گوشی و عوض میکنه انتظار بهتر بودن و داره،تو موارد دیگه هم چیزی نیستن که خیلی به چشم بیاد اون ظاهر پشت و جای اثر انگشت بخاطر این نمیگی بهتره چون مال نوت٨ اصلا خوب نبود وگرنه همین الانم اونقدرا خوب نیست!
دلیل نمیشه هرخبر بدی از سامسونگ اومد شما این جور کامنت بزاری،خوب جو سایت خراب میشه واقعا جای بچه بازی نیست،قرار نیست که همیشه همه چیز خوب باشه.

کهکشان

عزیز ! من که توهین نکردم میگی جو سایت خراب میشه ! انتقاد همیشه سازندس !
همه میدونن این سایت ضد سامسونگه ! از روی لایکو دیسلایکا میتونی اینو بفهمی
چه هواوی چه آیفون چه سونی هرموقه با سامسونگ مقایسه میشن نتیجه کامنتاشو ببین ! اگه از سامسونگ دفاع کنیم میشیم متعصب اگه بر ضدش حرف بزنیم میشم عاقل ! خداوکیلی من بچه بازی در میارم یا شما ها و دیسلایکاتون ؟
بعدشم شما یه برند به من بگو که نسل جدیدش کاملا تو هر چیزی سریعتر از نسل قبلش باشه !
اینکه مثلا 30 صدم ثانیه این بهتر بود یا اون بهتر بود واقعا ملاک برای انتخابه ؟
من حرفم اینه فاکتور های مهمتری وجود داره که دلیل برای ارتقا به نسل جدید باشه نه فقط سرعت
حالا نمیدونم به کجاتون بر میخوره !

علی شیخ زاده

به نظرم کسی که نوت ۸ داره نیازی ب نوت ۹ نداره مگه اینکه اقازاده باشه

Pouya

صد در صد همینطوره کلا ارتقا پرچمدار یکساله اصلا عقلانی نیس قبلا هم گفتم تو سام فقط یه بار اونم اس ۵ به اس ۶ بود که واقعا تغییرات خیلی زیاد بود و انقلابی کرد با اس ۶ و از اون زمان طرفدلر سامسونگ بودم و هستم و اپلم ایفون ۷ به ایفون ایکس ولی کلا ارتقای پرچمدار سالانه برا اون قشری خوبه که پول خرید نوت ۹ و… براش پول خورده

Naranj

الان که دو ساله و سه ساله هم امکانش نیست

Pouya

اونکه اره من خودم ۴.۵ سال گوشیمو داشتم تا الان اس ۹ گرفتم اونم اس ۵ داشتم که بی تعصب میگم جز دوربین و صفحش اونم ب زمان خودش کلا گوشی خوبی نبود هدیه گرفتم دست خودم بود یا ام ۸ میگرفتم یا ایفون ۶

REZA

چرا فقط واسه نوت ٩ اندروید 10 میاد؟یعنی یه سال اپدیت؟
در ضمن بنظر منم هرسال نباید پرچمدار عوض کزد من خودم سه سال یبار و بهتر میدونم،اابته با این وضع بازار که گوشیای پارسالم بالا پنج تومن هستن ده سال یبار عقلانیه!

REZA

اها اخه اینو نوشتید:
در حالی که گلکسی نوت 9 تنها آپدیت اندروید 10 را دریافت خواهد کرد و تمام!

Mortazavi

به نظر من که ارتقا نوت۸ به ۹ کار عاقلانه ای نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)