حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی اولین موبایل 5G را با همکاری Sprint به امریکا خواهد برد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

بله، همانطور که در مطلب قبلی گفتیم، همه شرکت ها در تکاپو برای ارایه موبایل 5G هستند و ال جی نیز می خواهد اولین برندی باشد که شبکه 5G را به امریکایی ها ارایه می کند. امروز در خبری رسمی می شنویم که ال جی اولین موبایل 5G را با همکاری Sprint به امریکا خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این خبر.

در ترنجی خواندیم که مودم 5G اگزینوس 5100 رسما معرفی شد که اولین مودم سازگار با استاندارد 3GPP است. در حال حاضر اما مثلا مودم کوالکام X50 نیز بری شبکه های مخابراتی 5G NR در دسترس است که مشتری های زیادی به جز اپل، سامسونگ و هوآوی دارد که نام ال جی در لیست مشتریان آن هست. اگر به یاد داشته باشید ال جی با کوالکام روابط خوبی دارند و  بعید نیست که آن ها با ال جی همکاری کنند تا اولین موبایل 5G NR ایالات متحده امریکا به نام آن ها باشد.

این همکاری ال جی با اپراتور Sprint امریکا خواهد بود و تاریخ عنوان شده برای ارایه اولین موبایل 5G در امریکا را نیمه اول 2019 عنوان کرده اند. در ضمن اینکه یک موبایل 5G تولید کنید یه موضوع است و اینکه شبکه ای برای استفاده از آن وجود داشته باشد یک چیز دیگر! در غیر این صورت مثلا موبایل شما اصلا 10G (!) باشد اما زیرساخت استفاده از آن وجود نداشته باشد، چه سود؟

اپراتور Sprint در آغاز سال 2018 امریکا تایید کرده است که 6 شهر اصلی ایالات متحده را تحت پوشش شبکه MIMO قرار خواهد داد تا برای ارایه 5G آماده شود. نظر شما چیست؟ شبکه 5G NR یا همان نسل پنجم شبکه های مخابراتی چقدر می تواند برای ما مفید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

آقای ع ط ا ی ی اولین گوشی با اسنپ دراگون 800 الجی G2 نبود بلکه Z Ultra سونی بود

من دقیق نمیدونم 5G که ویژگی های خاصی رو میتونه به گوشی ها اضافه بکنه ولی اگر فقط همون سرعت اینترنتش بالا باشه که فایده خاصی نداره واقعا چون الان هم به سرعت گیگابیتی در 4G رسیدیم!

علی شیخ زاده

جناب عط.ایی تیتر مطلب فردوسی رو تو گور لرزوند?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)