حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیکه جدید سامسونگ به اپل درباره گلکسی نوت 9

نوشته

5 سال قبل | 35 دیدگاه | اپل، سامسونگ

سری تیکه های سامسونگ به اپل در تبلیغات ingenius تمامی ندارد و این بار برای گلکسی نوت 9 دو ویدیو جدید پیرامون قدرت و قلم S Pen منتشر شده که در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ مشخصا می خواهد گلکسی نوت 9 را خیلی “قوی” نشان دهد و در معرفی آن هم می گوید “قوی ترین گلکسی نوت”. هر چند این قدرت چیز زیادی ندارد که خیلی بالاتر از گلکسی اس 9 پلاس باشد اما از گلکسی نوت 8 می تواند بهتر باشد.

 

در ویدیو اول به قدرت گلکسی نوت 9 اشاره می شود و در حالی که فروشنده اپل سعی دارد توجه خریدار با باز شدن قفل با چهره و تماس 32 نفره در فیس تایم جلب کند، وی می گوید موضوع اول را که گلکسی نوت 9 هم دارد و موضوع دوم را چه کسی نیاز دارد حتی؟!

 

در ویدیو دوم که S Pen مورد توجه است، خانم درباره قلم می پرسد و فروشنده اپل Apple Pencil را پیشنهاد می دهد اما او می خواهد که روی موبایلش با آن کار کند و قلم اپل چنین ویژگی ای ندارد. فروشنده توصیه می کند با انگشت با موبایل خود کار کنید و خانم می گوید چون شما یکی از آن ها (قلم مانند S Pen) ندارید!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تبلیغات چقدر مفید باشد؟ حداقل همین که خیلی ویروسی طور پخش می شود می تواند نقطه قوتش باشد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
35 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

من زیاد از این جور ویدیو ها خوشم نمیاد

ali.k77

من سیمکارتم رو که روی گوشی سامسونگ بوده رو میندازم رو z3 مینویسه سیمکارت وارد شد و ریست میشه ولی بعدش سیمکارت اصلا فعال نیست در حالی که روی سامسونگ فعاله. آیا ربطی به رجیستری داره و باید چیکار کنم؟
البته سیمکارت جدید رو میخونه گوشی

MR.CAMPER

اون سیمکارتی رو که گوشی نمیخونه احتمالا از تین سیمکارتهای قدیمیه برو تعویضش کن یارو سیمکارت میسوزونه و یک سیمکارت نو بهت میده البته جای سیمکارت رو توگوشیی عوض کن اگ رو سیم ۱ میذاری مشکل داره بذار رو سیم ۲

علی شیخ زاده

کیفیت بالا بهترین تبلیغه

دو روز پیش یه آیفون ۶ توی کشور چین ترکید. زمانی که یک خانم چینی توی ماشینش بوده در حال رانندگی، به یکباره گوشیش منفجر میشه و آتیش میگیره. سرچ کن خبرش برات میاد.

کیفیت؟ خخخ

amir_galaxy

این اتفاق ها برای هر برندی میتونه رخ بده و چه بسا داده
و دلایل مختلفی هم میتونه داشته باشه
سامسونگ گوشی هاش دچار ترکیدگی شده یا مثلا آیفون ۶ پلاس خم میشد
اینا واسه هر برندی رخ داده
اپل هم به همراه سامسونگ جرو با کیفیت ترین هاست و اینو نمیشه انکار کرد

کهکشان

برا سامسونگ فقط نوت 7 بود و این جور افاق ها برای بقیه پرچمداراش تا قبل از اس 8 تکو توک بوده و از اس8 تا الان هیچ انفجار و مشکلی نداشته ! آیفون چی؟ جز آپشن های سالانشه ! با همه محصولاتش بوده

بحث ترکیدن که بیاد وسط سامسونگ و اپل جفتشون پرچمدار این عرصه هستن

چون بیشتر فروختن.
بیشتر بفروشی، احتمال اشکالت هم بالاتره.
زمانی که نوکیا هم در اوج بود، آمار ترکیدنش زیاد بود، اما الان کسی خبری از ترکیدن گوشی های نوکیا نمیشنوه.

به هر ترتیب قصد من این بود که بگم اگر منظور شما این هست که آیفون ها از گلکسی ها با کیفیت تر هستن، چندان صحیح نیست. به نظرم کیفیت ساخت هر دو خوبه. پس نمیشه با پارامتر کیفیت بخوای سامسونگ رو کنار بزنی. قاعدتا باید موارد دیگری رو مطرح کنی. مثل همین آپشن ها که سامسونگ یه جورایی پادشاه آپشن ها هست…

Amin

کاملا حرفت درسته رسول جان ?

saman1670

زیاد موافق این جور تبلیغات نیستم.و همچنین سامسونگ باید دقت کنه که اون اسکنر سه بعدیه و این دو بعدی و زمین تا آسمون فرق دارن.کاری ندارم که اپل زیاد خوب انجامش نداد ولی بازم به هر حال…

Amin

شما توجه نداری که با Intelligent Scan؛
عنبیه و چهره به صورت همزمان اسکن می‌شه.
چون عنبیه‌ی هر فرد منحصر به فرده، این روش اسکن چیزی کم از اسکن سه بعدی اپل نداره!
تازه یه مزیت هم داره! با دوقلو ها گول نمیخوره!

amir_galaxy

Intelligent scanner خیلی خوبه و خیلی سریعه
فقط یه ایرادی داره ک باعث شده من ازش استفاده نکنم ک ایراد کوچیکی هم نیست
اونم اینکه چشم بسته باشه هم قفل باز میشه.چون قابلییت تشخیص چهره و iris رو باهم ترکیب میکنه و باعث میشه با چشم بسته هم گوشی آنلاک بشه و این اصلا خوب نیست و میشه وقتی هم خوابی یکی بیاد گوشی بگیر جلو صورتت و باز کنه.من خودم از iris استفاده میکنم ک اونم سرعتش خیلی بهتر شده و حتی از face id هم امن تره

Amin

امیر جان؛
این مشکل با اس۹ بود، بله. شخصا خودم گزارش دادم به سامسونگ.
اما سامسونگ این مشکل رو با رونمایی از Galaxy Tab S4 حل کرد! پستشم تو همینجا دیدیم.
و قطعا نوت۹ این مشکل رو نداره.
احتمال خیلی زیاد اس۹ هم بعد از آپدیت به اکسپرینس ۹.۵، این مشکلش حل بشه.

تا قبل از رونمایی از گلکسی تب اس۴، الگوریتم اسکن هوشمند طوری بود که مثلا زیر نور آفتاب از چهره استفاده می‌کرد، تو جاهای تاریک‌تر از عنبیه.
ترکیبی نبود!
اما الان ترکیبی شده

Amin

البته من اصلاح می‌کنم؛
ممکنه این ایراد رو اصلاح نکرده باشه.
قطعی نیست.
از همگام عذرخواهی می‌کنم?

Amin

*همگان

saman1670

بحث اون نیست که دوست عزیز،سامسونگ داره می گه اپل قفل چهره داره،منم دارم،من حرفم اینه که اون سه بعدیه و این دو بعدی.سامسونگ اگر می خواد بگه اسکنر عنبیه دارم،بگه من اسکنر عنبیه دارم.من فیلمو دیدم،طرف گفت با چهرت می تونی قفلو باز کنی،سامسونگم گفت منم دارم.خو این غلطه.اون سه بعدیه و این دو بعدی.اصن کاری به سایر مسائلش ندارم.

Amin

اینکه سامسونگ با رونمایی از اس۹ همچین حرفی نزد، و موکول کرد به بعد از رونمایی نوت۹؛ مشخصه که منظورش همین اسکن هوشمنده که اون ایرادش رفع شده.
در هر حال؛ چه اسکن هوشمند، چه اسکن سه بعدی اپل، چهره رو اسکن می‌کنن.
پس تبلیغات موردی نداره.

saman1670

دوست عزیز،من هیچ کاری ندارم،شما ویدیو رو ببین،گفت اسکن چهره نه عنبیه.و برداشته داره اسکنر چهره دو بعدیشو با سه بعدی اپل قیاس می کنه که این غلطه و اشتباهه و اون کاملا برتره.بحث اسکن کردن نیست،بحث تبلیغاتشه.

دکتر رسول آریان

اگر در نوت ۹ سیستم تشخیص چهره دو بعدی با سیستم تشخیص عنبیه چشم‌ همزمان به صورت ترکیبی کار کنن، یعنی در صورتی قفل گوشی باز بشه که هم چهره تایید بشه هم عنبیه، در این صورت از تشخیص چهره سه بعدی آیفون قوی تر میشه.

چون در این صورت هم چهره رو باید جعل کرد و هم عنبیه رو. جعل کردن هر دوی اونها با هم، کار مشکلی هست.

تشخیص چهره سه بعدی آیفون در مقابل دو قلوها کم میاره، اما این سیستم ترکیبی سامسونگ اگر دقیقا به همین شکلی که گفتم باشه، قطعا موفق تره.

Amin

آقا سامان به شدت آدم جالبی هستی.
من دارم میگم اسکن هوشمند ترکیب عنبیه و چهره‌س.
بعد شما میگی کو اسکن چهره‌ی قوی؟ بگه من عنبیه دارم!

saman1670

دوستان؛بنده می گم مثلا گوشی من اسکنر چهره داره.شما هم می گی گوشی منم داره،این یعنی چی؟یعنی اسکنر عنبیه داره؟من گفتم اصن بحثم عملکرد نیست.من حرفم اینه که اسکنر چهره سامسونگ دو بعدیه و ماله اپل سه بعدی.سامسونگ نباید مقایسش کنه.همین.اصن کاری به عملکردشون و عنبیه و اینا ندارم.بالا هم گفتم،اپل اصلا اسکنر سه بعدی رو خوب اجرا نکرد.دو قلوها هم بالاخره یه تفاوتای ریزی داره چهرشون.اگر اسکنر سه بعدی درست اجرا می شد گول نمی خورد و البته اینم یه ایده اولیه بود و به هر حال توسعه پیدا می کنه.طرفدار هیچ برندیم نیست.عاشق همه برندای هستم و عقیده دارم همه برندای تکنولوژی مثل اعضای بدن هستن و وجود هر کدومشون لازمه.منتهی چون گوگل توی زمینه موبایل نیاز منو بهتر برطرف می کنه و اخبارشو زیاد پیگیری می کنم،لوگوی گوگلو زدم پروفایلم.

Amir7090

خوشم میاد اپل هیچ واکنشی نشون نمیده …این باعث میشه دلم برا سامسونگ بسوزه

اینا بیشتر ضعف سامسونگ رو نشون میده

amir_galaxy

فک نکن جواب ندادن اپل به خاطر بی توجهیه
نه،اتفاقا جواب ندادن اپل هم یه استراتژی هست ک مقابل این تبلیغا از خودش نشون میده،یعنی اپل هم با جواب ندادنش میخواد این تبلیغارو خنثی کنه
اپل میدونه اگه جواب بده سامسونگ رو به خواستش رسونده
سامسونگ همینو میخواد ک اپل درگیر بشه که قبلا میشد ولی درس گرفت و الان با جواب ندادن داره مقابله میکنه

کهکشان

سامسونگم به تبلیغات هواوی و وان پلاس عکس العملی نشون نمیده

Naranj

این یارو فروشندهه خیلی تخمیه!

خخخ دمش گرم برای کلیپ دوم.
میگه اپل هم قلم داره، خانم میگه روی گوشی هم میشه استفادش کرد؟ پسره میگه روی آیپد که میشه. بعد خانمه میگه پس برای گوشی چی؟ پسره میگه انگشت، ما ۱۰ تا انگشت داریم برای همین کار ??

دمش گرم. اپل هیچ وقت نمیتونه با اون قلمش یا به قول خودش مدادش، در مقابل S-Pen حرفی برای گفتن داشته باشه. مخصوصا قلم نوت ۹ که رسما کولاک کرد. حتی در این ویدیو میتونست نحوه شارژ شدن قلم اپل رو هم مسخره کنه که خیلی بی کلاس و مبتدیانه شارژ میشه. قلم سامسونگ توی خود گوشی شارژ میشه و این خیلی خیلی مهمه.

Amin

کاملا درسته ?

chalton

راضیم ازت رسول جان?????❤️

Amin

نمیدونم سامسونگ چرا خوشش میاد خودشو کوچیک کنه گوشیاش هیچی از بقیه کم ندارن و از(نظرمن)بهترینان،خودم تا الان ۲ تا گوش سامسونگ داشتم و بی نهایت راضی بودم قبلیم نوت ۵ الانم اس ۹ پلاس تو خانواده هم نوت ۴ گلکسیe7 گلکسی a7 اس ۸ پلاس داریم و همه هم راضی بودن در شان سامسونگ نیست این چیزا….

amir_galaxy

شما دارید این مسءله رو خیلی بزرگ میکنید
کوچیک کردن چیه
اینا جنبه فان داره و تبلیغ هم هست
و اتفاقا این تبلیغا خیلی موقع ها جواب هم میده
سامسونگ بخش بزرگی از موفقیتتش رو در زمان اس ۲ و به خصوص اس ۳ از طریق همین کمپین های تبلیغاتی بدست اورد
کمپین تبلیغاتیه the next big thing is here

Milad7

بهتر بود امسال سامسونگ فبلا سريكي نوت رمعرفي نميكرد و توانس رو منعطف اس10 ميكرد…واقعا نوت٩ چيز خاصي براي عرضه نداره.

Milad7

اصلاح خودكار روشن بود همينطور واسه خودش نوشت ?
تصحيح ميشود: بهتر بود امسال سامسونگ فبلت سري نوت رو معرفي نميكرد و توانش رو منعطف اس١٠ ميكرد

برخی از مشکلات آیفون ها که پس از ۱۱ سال همچنان باقی مانده است:
http://entekhab.ir/files/fa/news/1397/5/19/465400_196.mp4

Amin

عالی?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)