حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی نوت 9 نسخه اسنپدراگون 845 منتشر شد، پشت سر آیفون X و وان پلاس 6

هر چند این بنچمارک ها هنوز کامل نیستند و روی نسخه نهایی گلکسی نوت 9 هم اجرا نشده اند اما به هر حال بررسی آن ها خالی از لطف نیست. بنچمارک گلکسی نوت 9 نسخه اسنپدراگون 845 منتشر شده و می گوید که پرچمدار 1000 دلاری سامسونگ پشت سر آیفون X و وان پلاس 6 قرار دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک گلکسی نوت 9

بنچمارک گلکسی نوت 9

در بخش چند هسته ای بنچمارک مشهور Geekbench 4 گلکسی نوت 9 نسخه اسنپدارگون 845 بالاتر از گلکسی اس 9 پلاس قرار می گیرد و از نسل قبلی خود یعنی گلکسی نوت 8 خیلی بهتر است اما به بنچمارک آیفون X و وان پلاس 6 توجه کنید! آیفون X همان دستگاهی است که همزمان با گلکسی نوت 8 ارایه شد و به زودی نسل جدید آن معرفی می شود اما هنوز پرچمدارهای سامسونگ توان شکست دادن آن را حداقل در بحث پردازنده ندارند.

بنچمارک گلکسی نوت 9

بنچمارک گلکسی نوت 9

در بنچمارک 3D Mark Slingshot Extreme 3.1 اما که برای بررسی عملکرد پردازنده گرافیکی است، وان پلاس 6 با رزلوشن FHD+ و پردازنده یکسان با گلکسی نوت 9 بالاتر از آن و حتی بالاتر از آیفون  X قرار می گیرد تا دوباره گلکسی نوت 9 سومین جایگاه را از آن خود کند و بالاتر از گلکسی اس 9+ بایستد!

دراین بنچمارک ها باید دقت کنید که وان پلاس 6 نسخه 8 گیگابایتی مورد تست قرار گرفته است. همچنین گلکسی نوت 9 با اگزینوس 9810 قطعا نتایج درخشان تری را ثبت خواهد کرد اما حتی اگر از آیفون X با چیپست اپل A11 بایونیک عبور کند، آیفون های 2018 با چیپست اپل A12 از روی آن عبور خواهند کرد!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این تفاوت های نسبتا اندک، چقدر اهمیت دارد؟ آیا تمام موبایل به بنچمارک آن است؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

فقط نسخه اگزینوسش

نسخه اگزینوس ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی، قطعا عملکرد درخشان تری هم داره. هر چند همین جایگاه سوم با اسنپ‌ ۸۴۵ هم بدک نیست. حداقل اینکه نسبت به S9 پلاس، مشخصه یک ارتقایی داشته.

pedram_01

نسبت به اس 9 پلاس هیچ فرقی نداره فقط بخاطر اندروید 8/1 هست ک بزار این اپدیت واس اس 9 پلاس بیاد معلوم میشه

در مورد A12 هم خیلی متصور نیستم براش که اختلاف خیلی زیادی با A11 داشته باشه. چند وقت پیش یک بنچمارکی از A12 لو رفت که چندان عملکرد شاخصی نداشت.

اگه اون بنچمارک لو رفته واقعی باشه

s.p.a.r.r.o.w

آقا یه سوال کمی بی ربط ببخشید، آیا هندزفری موجود توی جعبه نوت 9 همون هندزفری قبلیه یا جدیده؟

دکتر رسول آریان

دقیقا همون هست که روی نوت ۸ بود.
هر چند کیفیت قابل قبولی داره و حتما لازم ندونسته که تغییری بده.

s.p.a.r.r.o.w

کاشکی یکی جدید می زاشت، این سری هندزفری اصلا درحد پرچمدارای سامسونگ نیست.
تفکیک صدای خوبی داره، بلندیش نسبت به هندزفری پرچمدارای دیگه کمتره ( البته من راضی ام) ، بیس اصلا نداره، کیفیت سیم هندزفری که روکش پارچه ای داره خوبه ولی اون بخش هایش که پلاستیکیه کیفیتش متوسطه( مال من الان ترک ریز خورده).
امیدوارم حداقل تو اس 10 عوض کنه.

علی شیخ زاده

واقعا تنها رقیب پردازنده های ایفون نسل بعدی خودشه

علی شیخ زاده

البته از ابتدا تا به امروز، شاید این وضعیت در آینده تغییر کنه

Amir7090

سوپر پاورفول نوت?

کهکشان

خروجی مهمه نه اعداد

Amin

دقیقا

HM-Royal

موردی که کسی توجهی نمیکنه هنوز A10, A11 دو هسته بزرگ دارن که با فرکانس 2 و خورده ای گیگاهرتز کار میکنن بقیه هسته ها فرکانس پایینی دارن …. ولی در کوالکوم و exynos چهار هسته بزرگ 2و خورده ای گیگاهرتز با چهار هسته ضعیفتر … با این حال پردازنده های اپل در ران کردن Game و … خیلی بهتر هستند و فریم بهتری میدهند تقریبا” تو اکثر بازیها 60 فریم فیکسه و در اغلب موارد بازیهای سنگین و گرافیکی جزئیات بیشتری نسبت به گوشیهای اندرویدی دارد .

pedram_01

من هم گوشی های ایفون داشتم هم اندروید بی شک میگم ایفون برای بازی یک چیز دیگست از نظر گرافیک و روون بودن . ولی از 7 پلاس امدم اس 9 پلاس میتونم بگم به روونی همون 7 پلاس هست و در مقابل ایفون 10 رو نمی‌دونم ایفون 8 رو نگفتم چون با 10 فرقی نداره و از یک سی پیو و گرافیک استفاده میکنن .

dele_tanha

قیمت نسخه 512 با رم 8 پانزده میلیون ناقابل..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)