حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی گلکسی نوت 9 و سیستم حرارتی جدید آن را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

اگر اخبار امروز گلکسی نوت 9 شما را هیجان زده نکرده و مورد جدیدی برای مرور ارایه نمی کند، بد نیست بگوییم روس ها گلکسی نوت 9 را کالبدشکافی کرده اند و به نظر می رسد که اطلاعات جالبی برای مرور وجود دارد! با ترنجی همراه باشید تا کالبدشکافی گلکسی نوت 9 و سیستم حرارتی جدید آن را ببینید!

کالبدشکافی گلکسی نوت 9

کالبدشکافی گلکسی نوت 9

به صورت کلی باید گفت با وجود شباهت ظاهری طراحی گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8 اما طراحی داخلی آن ها با هم متفاوت است. اولین تفاوت را می توان در سینک خنک کننده بزرگتر دانست. اینجا برای انتقال حرارت فضای بیشتری وجود دارد که به گلکسی نوت 9 کمک می کند تا در پردازش های سنگین بهتر عمل کند.

کالبدشکافی گلکسی نوت 9

کالبدشکافی گلکسی نوت 9

باتری 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 اما با همان چگالی سلول (cell density) گلکسی نوت 8 ارایه شده تا فاجعه گلکسی نوت 7 تکرار نشود. به این صورت به دلیل افزایش حجم باتری، شاهد افزایش اندازه فیزیکی آن نیز هستیم.

کالبدشکافی گلکسی نوت 9

کالبدشکافی گلکسی نوت 9

تعمیرپذیری گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی نوت 8 ساده تر به نظر می رسد ولی همچنان نمایشگر زیبای آن بسیار گران است! نظر شما درباره گلکسی نوت 9 چیست؟ به نظر می رسد سامسونگ می خواهد فبلت این شرکت برای بازی هایی مثل Fortnite خم به ابرو نیاورد!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

نوت ۹ عالیه منتظر عملکرد دوربینشم ، در مورد ظاهر هم اینو بگم

همه چی طراحی نیست ! نوت ۹ ویژگی های فوق العاده ای داره

آیفون های نسل جدید هم تا چند سال طراحی مشابه آیفون ده دارن و نباید انتظار داشت یه شرکت هرسال طراحی متفاوتی ارائه بده این اصلا امکان پذیر نیست

در مورد هواوی هم که قبلا دانشگاه تو کار کپی جزوه بوده الانم تو کار کپی طراحی و رابطو این چیزاست و غیر از گوشی تاشو ( کپی از سامسونگ ) فکر نکنم طراحی جدیدی از نبوغ خودش ارائه بده

سونی هم که …

بشدت منتظر تستر های یوتیوب در مورد نوت ۹ هستم

Naranj

طراحی داخلیش عالیه.استفاده بهینه از تمام فضا

Pouya

دقیقا

Amin

خخ اینا دیگه کین نیومده دل و روده شو ریختن بیرون،از همه بیشتر با این باتری ۴۰۰۰ش حال میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)