حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیوهای رسمی تبلیغاتی گلکسی نوت 9

نوشته

5 سال قبل | 37 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

گلکسی نوت 9 متمرکز بر قلم S Pen بلوتوث دار جدید که ویژگی های منحصر به فرد ویژه از جمله شارژ بی سیم فوق سریع (تنها 40 ثانیه شارژ برای 30 دقیقه استفاده) دارد و این فناوری پیچیده ای را نیازمند است که به سادگی هر چه تمام تر در طراحی گلکسی نوت 9 جای گرفته است. در این مطلب می خواهیم گلکسی نوت 9 را از نگاه سامسونگ بشناسیم! با ترنجی همراه باشید تا ویدیوهای رسمی تبلیغاتی گلکسی نوت 9 را با هم ببینیم.

 

 

مشخصا سامسونگ یک گلکسی نوت 9 خیلی خوب تولید کرده است اما موضوع آن جا کمی تامل برانگیز می شود که گلکسی اس 9 پلاس برای قیمت کمتر و با تفاوت نه چندان پایین تر در بازار موجود است. از طرفی گلکسی اس 10 انقلابی با گلکسی اس 10 پلاس دارای مجموعا 5 دوربین ارایه خواهد شد. حتی شایعات به ما می گویند که گلکسی نوت 9 آخرین عضو برای خانواده گلکسی نوت خواهد بود و این ها همه دست به دست هم می دهند که شاید سامسونگ به پیش بینی فروش 12 میلیون گلکسی نوت 9 نرسد.

همچنین قیمت گلکسی نوت 9 که حتی گران تر از آیفون X است نیز می تواند مزید بر علت شود. به هر به قولی حال اپل که اپل است (!) در فروش آیفون 1000 دلاری خود کمی به مشکل خورده است! شما چطور فکر می کنید؟ گلکسی نوت 9 می تواند یک پرچمدار خوب برای سامسونگ و یک موبایل راضی کننده برای خریداران باشد؟ به هر حال موبایل خوب اگر نفروشد یعنی خوب نیست!

اشتراک در
اطلاع از
37 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

تقریبا به نوت ۹ ایرادی نمیشه گرفت.مخصوصا وقتی با پرچمدار های برند های دیگه مقایسه میکنی سر هم هست.هر کسی هر نیازی که از گوشی داشته باشه با این گوشی براورده میشه

دکتر رسول آریان

آقای نارنج ملاحظه میفرمایی که نوت ۹ داره با S9 پلاس هم مقایسه میشه؟ در تک تک پست های همین سایت و حتی جاهای دیگه، مکررا داره اسم S9 پلاس هم به زبون میاد و مقایسه هایی هم بین نوت ۹ با S9 پلاس انجام میشه. پس وقتی که هفته های گذشته بارها گفتم که نوت ۹ قطعا با S9 پلاس هم مقایسه خواهد شد، اشتباه نمیکردم. اما شما مکررا گفتی که نوت ۹ فقط با نوت ۸ مقایسه میشه. بنده هم عرض کردم که به دلیل شباهت بسیار زیاد S9 پلاس با نوت ۹ و کم شدن فاصله بین سری S و سری نوت، این مقایسه انجام خواهد شد، اما شما قبول نکردی. ما چهارتا پیرهن از شما بیشتر پاره کردیم، به حرف بزرگتر گوش کن.

Amin

رسول جان به شخصه خیلی می‌خواستم ادغام بشه، که خدا رو شکر مثل اینکه داره می‌شه.
اما گله‌ای که شخصا به سامسونگ دارم، اینه که چرا هوش مصنوعی دوربین و دکس بدون داک رو یک سال بعد از هوآوی آورده!!
متاسفانه هدف سامسونگ بیشتر اپل بوده تو این سال‌ها. فقط خواسته از اپل جلو بزنه!
بیکسبی در بدو تولد، سیری ۷ ساله رو در هم می‌کوبه، اما ضعف هوش مصنوعیش نسبت به گوگل‌اسیستنت ۲ سال طول می‌کشه!!
اینا منو ناراحت می‌کنه.
انتظار دارم هدفش تمام دنیا باشه!
و از تمام دنیا برتر باشه، تو همه چی. حتی یه مورد نباشه یه برندی ازش جلو بزنه.
چرا باید هوآوی که استاد کپی و اسکی هستش یک سال زودتر بیاره!
چیز‌هایی که برای آنپکد اس۱۰ منتظرم؛
– رفع تمام لگ‌های رابط کاربریه.
– رونمایی از GPU اختصاصی.

و امیدوارم مثل شیائومی برای رابط کاربری فوق العاده‌ش، ارزش بیشتری قائل باشه و آپدیت بیشتری بده.

شخصا خیلی پیشنهاد از طریق اپ سامسونگ ممبرز ارسال کردم که مطمئنم مثل پیشنهاد دانلود منیجر برای براوزر خودش که شخصا ارسال کردم و اجرایی شد، اجرایی می‌شن در نهایت.

سامسونگ در سال‌های آینده، رقباش رو بیشتر تار و مار خواهد کرد.

amir_galaxy

آقای آریان عزیز من هنوزم ک هنوزه میگم نباید نوت رو با سری اس مقایسه کرد
و منظورم از این حرف این مسءله بسیار سطحی ک تو پستا اسم اس ۹ بیاد نیست
اینکه شما توقع داشته باشی پرچمدارایی ک تو فاصله زمانی ۵ ماه از هم معرفی میشن تفاوت های زیادی باهم داشته باشن کلا غیر منطقیه.درسته از نظر اندازه و سایز این دو سری از همیشه بهم نزدیک ترند ولی بازم میگم این دلیل نمیشه این توقع رو داشت سامسونگ هر ۶ ماه بیاد تغییرات اساسی در محصولاتش بده

Pouya

اره خب منطقیشم همینه نوت با نوت اس با اس ولی طبیعیه خریدار وقتی میخواد گوشی بخره الان دو گزینه داره اس 9 پلاس نوت 9 طبیعتا به هر دوی اینا فک میکنه و تصمیم میگیره کدومو بگیره من شخصا چون به قلم احتیاجی ندارم و خوش دستیش برام خیلی مهمه انتخاب دیگه ای جز مدل معمولی سری اس ندارم اونایی که گوشی بزرگ دوس دارن و به قلم نیاز ندارن مدل پلاس سری اس به صرفه تره اونایی که قلم نیاز دارن سری نوت یه جورایی سام همه سلایقو پوشش میده

دکتر رسول آریان

دقیقا پو.یا جان.
یک خریدار واقعی قطعا بین نوت ۸ و S9 و S9 پلاس و نوت ۹ تجزیه و تحلیلی رو خواهد داشت.
اگر قلم جدید و باتری ۴۰۰۰ دلتو بگیره، ممکنه بابتش پول بیشتر هم بدی. منتها باید ببینی این قلم و باتری چقدر ارزش واقعیشونه. آیا این پولی که بابتشون داری میدی واقعا می ارزه؟ این سوالی هست که هر کسی باید از خودش موقع خرید بپرسه.

amir_galaxy

بله نوت ۹ رو نباید با اس ۹ مقایسه کرد
حتی اگه از لحاظ ظاهری و مشخصات شبیه به هم باشن چون از لحاظ بازاریابی اصلا نوت ۹ قرار نیست دارندگان اس ۹ رو هدف قرار بده.همه میدونن نوت طرفداران مخصوص خودشو داشته و داره ک فقط حاضرن نوت به نوت گوشی عوض میکنن و اونا این گوشی رو با گوشی خودشون مقایسه میکنن.اینکه با نسل قبلی خودش مقایسه بشه و گفته شه تغییری نداشته قابل قبوله ولی اینکه با گوشی ۵ ماه پیش مقایسش کنیم و بگیم شبیهن اشتباهه به نظرم‌چون این شباهتو سامسونگ بیشتر از هرکسی متوجه این موضوع هست ولی به دلیل اون دلایلی ک بالا گفتم این موضوع براش خیلی مهم نیست.کدوم شرکت چرخه تغییرات اساسیش هر ۶ ماه یکباره؟
سامسونگ قراره در هر سال دوتا پرچمدار داشته باشه،شما فکر اونی رو بکن ک اوایل سال اس ۹ خریده و بعد ۵ ماه اگه ببینه نوت ۹ با تغییرات خیلی اساسی وارد شده از خرید خودش ممکنه پشیمون بشه و به نظر من این سیاست شباهت خیلی هم بد نیست

دکتر رسول آریان

برای آقای نارنج، لینک گذاشتم پایین. از مقایسه ویدیویی نوت ۹ با S9 پلاس.

بله حرف شما درسته. نمیشه توقع داشت که در عرض ۶ ماه تغییرات زیادی اتفاق بیوفته. اما من انتظار داشتم که تغییراتش نسبت به نوت ۸ خیلی بیشتر باشه. مثلا دوربین سلفی نوت ۸ دوربین خوبیه ولی راه داره بهتر هم بشه. یه مقدار فوکوس اشتباه داره در محیط های کم نور و کلا یک مقدار فوکوسش به قدرت فوکوس دوربین اصلی پشت گوشی نیست. به خودش هیچ زحمتی نداده سامسونگ در این زمینه. دقیقا دوربین سلفی نوت ۸ رو برداشته گذاشته روی نوت ۹. یعنی واقعا در طی این یکسال، هیچ پیشرفتی در بین دوربین های سلفی صورت نگرفته؟ خب این آزار دهندس که سامسونگ هیچ تلاشی نکرده در طی این یکسال، سنسور رو بهتر کنه.
برای من قابل قبول نیست که گوشی جدید با همون دوربین قبلی دوباره معرفی بشه. والسلام…

دکتر رسول آریان

در مورد اینکه نوت طرفدار خودشو داره و S طرفدار خودش، تا حدی درسته. مثل خودم که نوت ها رو بیشتر دوست دارم.

اما زمانی که S9 پلاس معرفی شد، وسوسه شدم که حتی S9 پلاس هم بخرم‌. حتی یادمه شما نوت داشتی، اما الان S9 خریدی. طبق صحبت های خودت دارم میگم.

پس وقتی که خود شما از نوت سوییچ کردی به S9 پلاس، یعنی این مرز بین S و نوت به نازکی تار مو رسیده. تفاوت شده فقط یک قلم. همین و بس.

Amin

البته من یه چیزی رو تو پرانتز بگم؛
سامسونگ خودش نوت ۹ رو با نوت۸ قیاس کرده.
هم می‌تونید تو سایت رسمیش ببینید، هم تو سایت نیوز رسمی سامسونگ.

Amin

ولی برادر رسول درست میگه؛
سایت‌های تکنولوژی بین اس۹ پلاس و نوت۹ هم قیاس کردن، معروف‌ترینش سم‌موبایل

دکتر رسول آریان

بله امین جان. مقایسه اصلی بین نوت ۸ و نوت ۹ انجام میشه برای اینکه ببینیم سامسونگ بعد از یکسال چکار کرده در سری نوت.

اما قطعا نوت ۹ با موارد مشابه دیگه هم مقایسه میشه. همون طور که نوت ۹ با آیفون X و سونی XZ2 پریمیوم و LG های جدید و پرچمداران جدید چینی مقایسه میشه، بدون شک با S9 پلاس هم مقایسه میشه. که این اتفاق الان رخ داده. چه در سایت های ایرانی و چه خارجی.

مقایسه بین S9 پلاس با نوت ۹ از جنبه به صرفه بودن و خرید صحیح هست. خریدار موقع خرید قطعا نوت ۹ رو با چند گوشی دیگه مقایسه خواهد کرد. یکی از این گوشی ها S9 پلاس هست. میخواد ببینه S9 پلاس چه امکاناتی بهش میده و قیمتش چقدره، از طرفی نوت ۹ چه امکاناتی بهش میده و قیمتش چقدره. ممکنه یکی عاشق اون S-Pen زرد بشه و فقط به خاطر همون بره نوت ۹ رو بخره به جای S9 پلاس. یکی هم عاقلانه تر فکر میکنه و میبینه در شرایط کنونی، خرید S9 پلاس و نوت ۸ منطقی تره.

الان دارم دیتای بازی فورتنایت ۲ رو دانلود میکنم. یه تستی کنم ببینم چطوریه.

Amin

درسته رسول جان.
حالا تست کردی تجربه‌تو بگو مام شاید دانلود کنیم.

amir_galaxy

من هیچوقت نوت نداشتم
من گوشی قبلیم اس ۷ اج بود ک الانم به عنوان گوشی دوم استفاده میکنم ازش
بله قبول دارم
یه سری تغییرات باید انجام میشد نسبت به نوت ۸ ک نشده از جمله دوربین
کلا اس ۹ هم نسبت به اس ۸ دوربینش پیشرفت چشمگیری نداشته
سامسونگ در اصل از زمان اس ۷ سنسور دوربین رو تغییر نداده ک به نظرم اشتباه کرده
امیدوارم تو اس ۱۰ این تغییر رو انجام بده

Amin

آقا امیر؛
کجا از اس۷ تغییر نداده؟
همین سنسورای اس۹ و نوت۹، یکی دو ماه قبل از رونمایی اس۹، رونمایی شد!
اینا کاملا جدیدن!
درسته که از زمان اس۷، فوکوس دوئل پیکسل هست، ولی این به این معنی نیس که تغییری نداشتن! اتفاقا هر سال بهبود داشتن!
می‌تونید به سایت رسمی ایزوسل تشریف ببرید ببینید.

Naranj

اتفاقا دیروز دنبال همین مورد بودم.شما یک لینک از سایت خارجی بذار که نوت9 با اس9 مقایسه شده باشه.تک به تک نه اینکه همه پرچمدارهای برندها با هم
حتی سایت داخلی هم بذارید ایراد نداره.اونوقت بچه ها قضاوت میکنند
شما ماشین لباسشویی تان ایراد داره احتمالا لباساتون پاره میکنه 😀

دکتر رسول آریان

احتمالا شما سرچ کردن بلد نیستی!

بفرما این یک مقایسه ویدیویی بین نوت ۹ و S9 پلاس از سایت معتبر c-net

http://cnet.com/videos/galaxy-note-9-vs-s9-plus-whats-the-difference

برای دیدن ف شکن رو روشن کن. دقیقا دوتا گوشی رو گذاشته کنار هم و داره تک تک قسمت هاشون رو با هم مقایسه میکنه. این ویدیو رو دیروز روی سایت قرار دادن.

اگر لینک بیشتر خواستی، این عبارت رو گوگل کن:
+Note 9 VS S9

من به شخصه در چند مورد از این گوشی خوشم اومد و در چند مورد انتظار بهبود داشتم که برآورده نشد.

اول از همه نسبت صفحه نمایش به بدنه بود که در تصاویر تبلیغاتی و رندرها، جوری وانمود میکرد که انگار حاشیه ها کمتر شدن. اما وقتی که به سایت GSM Arena مراجعه میکنی، میبینی که نسبت صفحه نمایش به بدنه در نوت ۸ برابر بود با ۸۳.۲٪ که در نوت ۹ شده ۸۳.۴٪ یعنی بهبود در حد ۰.۲ درصد بوده که اصلا قابل بیان نیست. به سایت فون آرنا هم که مراجعه کنی میبینی که نسبت صفحه نمایش به بدنه رو برای نوت ۸ نوشته ۸۲.۹۸٪ که برای نوت ۹ شده 83.51% یعنی میزان ارتقا ۰.۵۳ درصد بوده، یعنی تقریبا نیم درصد.
من انتظار داشتم که نوت ۹ از مرز ۸۵٪ هم عبور کنه. در زمانه ای که برخی موبایل های چینی مرز ۹۰٪ رو هم رد کردن، این مقدار نسبت صفحه نمایش به بدنه برای پرچمدار سامسونگ چندان جذاب نیست.

Naranj

اقای اریان طول گوشی نیم میل کوتاه شده.سایز صفحه یک دهم میل زیاد شده.اینارو هم باید بذارید کنار اون افزایش نسبت میبینید که حاشیه ها کم شده واقعا

دکتر رسول آریان

ببین‌ دوست عزیز، نسبت صفحه نمایش به بدنه یک‌ عدد هست که با درصد بیان میشه. الان این عدد تقریبا ثابت بوده. کاهش حاشیه و افزایش نسبت انقدر ناچیز هست که نمیشه به عنوان نقطه قوت ازش نام برد.

مورد دوم در خصوص نوع محافظ صفحه نمایش هست. با توجه به اینکه گوریلا گلس ۶ معرفی شده بود و اکثرا انتظار داشتیم که سامسونگ از گوریلا گلس ۶ استفاده کنه، اما مجددا همون گوریلا گلس ۵ دوباره استفاده شده.

مورد سوم دوربین هست.
دوربین سلفی نوت ۹ دقیقا همون دوربین سلفی نوت ۸ هست، دقیقا با همون مشخصات. اینکه دوربین سلفی بعد از یک سال هیچ ارتقایی نداشته باشه، پیشرفتی به حساب نمیاد.

به دوربین های پشت گوشی هم که نگاه کنی، فقط دوربین نوت ۹ دارای F دوگانه هست، همین و بس. از سایز سنسور، سایز پیکسل ها، نوع لنز و … دقیقا همون نوت ۸ هست. حتی میشد مثل میتونست مثل هواوی P20 پرو برای دوربین دوم از لنزی استفاده کنه که بهش زوم اپتیکال ۳ برابر بده، اما همچنان زوم اپتیکال همون ۲X هست.

بر همین اساس، من نمره خیلی بالایی رو برای نوت ۹ در DxO Mark متصور نیستم. چون واقعا اتفاق خاصی رخ نداده که بخواد یک امتیاز خیلی بالا برای نوت ۹ ثبت بشه. نهایتا در حد همون S9 پلاس میشه.

هر چند افزایش مدت زمان سوپر اسلوموشن از ۰.۲ ثانیه به ۰.۴ ثانیه اگر صحت داشته باشه، در نوع خودش قابل توجه هست. همچنین این هوش مصنوعی که کمک میکنه به بهبود نور و رنگ تصاویر.

از جلو که به نوت ۹ نگاه کنی، به سختی میتونی تفاوتی بین اون با نوت ۸ قائل بشی. حتی میشه اینو به صورت یه مسابقه درآورد که هر کی تونست بین نوت ۸ و نوت ۹ از نمای رو به رو تفاوتی قائل بشه، بهش جایزه بدیم!

از نمای پشت هم فقط محل استقرار فینگر پرینت اصلاح شده و تغییر خاصی دیده نمیشه جز لنگه به لنگه شدن دوربین های پشت. گفتیم شاید دوربین اصلی جهش خاصی داشته، اما دیدیم همونه. پس دلیلی نداشت که دوربین ها این شکلی نامقارن بشن. البته این عدم تقارن برمیگرده به پره های دیافراگم دوربین که به وسیله اون F تغییر میکنه. اما میتونست دوربین دوم یکم حلقه اش بزرگتر بشه که این دو دوربین در ظاهر شبیه به هم بشن. نه اینجوری!

دوربین های پشت کمی بیرون زدگی دارن. البته وقتی خوب بررسی کردم، خود شیشه روی دوربین ها با شیشه پشت گوشی هم سطحه ظاهرا، ولی اون فریم دور دوربین ها هست که چند صدم میلیمتر برجسته تر شده نسبت به نوت ۸. چون ضخامت ۰.۲ میلیمتر زیاد شده، پس قطعا فضای کافی برای قرارگیری دوربین ها بوده. مجددا عرض میکنم، دوربین ها برجسته نیستن، قاب دور دوربین ها هست که کمی برجسته شدن. علتش رو هم باید از مدیر تیم طراحی سامسونگ پرسید!

در باقی موارد ظاهری، تقریبا همون نوت ۸ هستش. یعنی اگر کسی گوشی رو دست ما ببینه، فقط از روی محل قرارگیری فینگر پرینتش میتونه بفهمه ما نوت ۹ داریم.

موارد ارتقا یافته مثل افزایش حجم باتری، قطعا خیلی خوشحال کنندس. حذف داک برای استفاده از دکس خیلی خوشحال کنندس. البته خوشحال کننده تر میشد اگر خسیسی نمیکرد و اون تبدیل Type C به HDMI رو هم توی بسته بندی گوشی میذاشت. اما خب قطعا قیمتش از اون داک کمتره. هر چند اون داک قابلیت اضافه کردن ماوس و کیبورد رو هم داشت ولی در روش جدید، وقتی که صفحه خود گوشی تبدیل به تاچ پد میشه، نبود یک کیبورد فیزیکی مساله ساز میشه. این قطعه جدید هم فقط یک کابل خالی نیست، اینطور که قبل رونمایی گفته شد، بلکه یک دانگل هست، مشابه همون دانگل های MHL که که باهاش گوشی رو وصل میکردیم به تلویزیون و مانیتور. خودم مشابه همین دانگل رو زمان S4 و نوت ۳ داشتم. یک سرش USB بود که به گوشی وصل میشد و سر دیگه اش کابل HDMI میخورد. باهاش تصاویر روی گوشی رو میاوردم روی تلویزیون. پس این یک کابل ساده نیست، اینجور که میگفتن. در ارزان ترین فروشگاه ها، همون MHL قبلی حدود ۲۵ هزار تومن قیمت داره. این دانگل جدید که بیاد، حداقل ۴۰ تومنی پولش میشه. امیدوار بودم که توی بسته بندی باشه، که متاسفانه توی آنباکسینگ های ایرانی نبود. شاید لطف کردن بعدا اضافه اش کرد. چون اینها نسخه دمو بودن.

به هر ترتیب وقتی که نوت ۹ رو آنباکس کردن، دقیقا و دقیقا انگار داشتم آنباکیسنگ نوت ۸ رو میدیدم. چون خودم نوت ۸ دارم، قشنگ متوجه شدم که هیچی تغییر نکرده. حتی هدفون ها دقیقا همون هدفون های پارسال هست.

واقعا من شگفت زده نشدم از آنباکسش.‌ انگار داشتم به جعبه و لوازمات گوشی خودم نگاه میکردم!

از موارد خوشحال کننده دیگه، استریو شدن اسپیکر هست، هر چند سال ها پیش این مدل استریو کردن در برخی گوشی های برندهای دیگه هم وجود داشت. مورد هیجان انگیزی نیست. خب ارتقای سخت افزار قطعا قابل توجه هست، اما نسبت به نوت ۸ نه S9 پلاس.

قلم جدید از موارد خوشحال کننده اس. اینکه کارهای جدیدی رو میشه با قلم انجام داد، واقعا جالبه.
در زمان برگزاری مراسم دیدم که گفت برای شارژ شدن قلم فقط به ۴۰ ثانیه زمان نیاز هست، اما نگفت با این ۴۰ ثانیه شارژ، میشه چند دقیقه کار کرد، که اینجا نوشته ۳۰ دقیقه. خب قطعا ۳۰ دقیقه استفاده با ۴۰ ثانیه شارژ عالیه. اما من دارم به زمانی فکر میکنم که بخوای بیش از ۳۰ دقیقه با قلم کار کنی. چون قابلیت پرزنتیشن به قلم اضافه شده، خیلی زیاد پیش میاد که یک پرزنتر، ارائه اش از ۳۰ دقیقه بیشتر طول بکشه. اینکه وسط ارائه شارژ ۳۰ دقیقه ای قلم تموم بشه و به حضار بگی که لطفا ۴۰ ثانیه صبر کنید، اصلا خوشایند نیست. مثلا در جلسه پایان نامه ام، حدود ۴۵ دقیقه صحبت کردم برای حضار. اگر در این جلسه مهم با کمبود شارژ قلم مواجه بشی، یک فاجعه اس.
من برای ارائه ام یک دستگاه پرزنتر قرض گرفتم از یکی از دوستان که ساعت ها میشد باهاش ارائه داد. باتری قلمی میخورد. نور لیزر هم داشت که میشد بندازی روی صفحه. حالا من نمیدونم واقعا قلم بیش از ۳۰ دقیقه جواب نمیده یا نه. اگر محدود به ۳۰ دقیقه باشه خیلی خوشحال کننده نیست. اما مکانیسم شارژ شدنش کاملا مدرن و شیک هست. توی خود دستگاه قرار میگیره برای شارژ شدن، نه مثل قلم اپل که به شکل مضحکی به پایین تبلت وصل میشه برای شارژ که اصلا شیک و قشنگ نیست.

در مورد نوع شارژر هم انتظار داشتم که سریع تر بشه و از شارژرهای ۱۸ یا ۲۰ واتی استفاده کنه، نه همون شارژرهای ۱۵ واتی سابق. الان برخی چینی ها توی سرعت شارژ شدن خیلی بهتر شدن.

در ابتدا انتظار داشتم که نوت ۹ مجهز به فینگر پرینت زیر صفحه نمایش بشه، اما متاسفانه شد.

به عنوان آخرین جمله عرض میکنم که هرگز و هرگز برای بنده که نوت ۸ دارم، هیچ جذابیت خاصی نداشت این نوت جدید که منو وسوسه کنه نوت ۸ خودم رو ۵.۵ میلیون بفروشم و برم نوت ۹ حدود ۱۰.۵ میلیونی بخرم. آیا به ازای این هزینه دو برابری، به من امکانات دو برابری میده؟ قطعا خیر.
یه سری جنگولک بازی به S9 پلاس اضافه کرده، اسمش رو گذاشته نوت ۹.

دیگه یواش یواش باید سامسونگ به سمت حذف سری نوت و ادغام اون با سری S بره. حتی گوشی های منعطف جدید. من خیلی فروش زیادی رو برای نوت ۹ متصور نیستم و بعیده بتونه ۱۲ میلیون نوت ۹ به فروش بره.

زنده باد سامسونگ، زنده باد تکنولوژی…

Amin

خیلی خیلی ممنونم بابت توضیحات خوبت.
مخصوصا جمله‌ی آخرت?

دکتر رسول آریان

قربانت.

Amin

گوشی خوبیه فقط کاش دوربین پشتشو مثل اس ۹ پلاس طراحی میکرد الان یه جوریه،تو این خراب شده خیلی راحت ۱۵ تا ۲۰ میلیون قیمت میخوره،از این به بعد گوشی خریدن هم واسمون میشه آرزو…

دکتر رسول آریان

نه تا این حد.
به نظرم قیمتش ۱۰.۵ الی ۱۱ میلیون میشه.

کهکشان

رسول جان حرفات درست ! اما وقتی به پیشرفت برند های دیگه توجه میکنی می بینی سامسونگم کم لطفی نکرده
مثلا آیفون 8 نسبت به 7 چه تغییری غیر از پردازنده کرده بود ؟
دیگه اینطوریام نیست که نشه از جلو نوت 8 رو از نوت 9 تشخیص داد !
در مورد قیمت نمیدونم چرا دوستان کم لطفی میکنن ! و همش قیمت نسخه 512 گیگش رو به رخ میکشن !
بابا نسخه 128 به 1000 دلار نمیرسه ! درحالی که فضای ذخیره سازیش دوبرابر آیفون ده با همین قیمته !
بهتره هر نسخه رو با هم رده خودش قیاس کنین ! ایفون ده 512 گیگ چقده ؟
در کل مردم خیلی توقعشون از سامسونگ بالا رفته ! انتظار دارن تو هر نسل یه معجزه جدید رو کنه ! با یه طراحی شگفت انگیز نو !
از همین الان انتظار دارن اس 10 ید بیضا داشته باشه ! آب دریا بشکافه ! قیمتشم از اس 9 کمتر باشه !
یکم منصف باشیم ! هزینه تحقیق و توسعه و تولید هم هست !
انتظار نداشته باشید که سامسونگ اصلا نخواد سود کنه ! اینم یه کاسبه مثل بقیه شرکتا ! با حاشیه سود کمتر !

دکتر رسول آریان

من که قیمت نسخه ۵۱۲ گیگ‌ رو نگفتم. قیمت نسخه پایه رو گفتم. دلار الان بالای ۱۰ هزار تومنه. شما بگیر همون ۱۰ تومن. عدد ۱۰ هزار رو ضرب کن در قیمت ۱۰۰۰ دلاری گوشی، میشه چقدر؟ میشه ۱۰ میلیون. هزینه گارانتی و رجیستری رو بهش اضافه کن. قطعا میره بالای ۱۰ میلیون. همین الان قیمت S9 پلاس ۶۴ گیگ ۹ میلیون و خرده ای هست که در نسخه ۱۲۸ گیگ رفته بالای ۱۰ میلیون. پس قطعا نوت ۹ با مموری ۱۲۸ گیگ که حالت پایه اش هست، بالای ۱۰ میلیون خواهد بود. حتی مت خودم ۱۱ میلیونم براش متصورم.

کهکشان

در مورد قیمتش مخاطبم شما نبودین بخاطر همینم ریپلی نکردم

خب دوست من مگه سامسونگ مسئول بی ارزش شدن پول ماست ؟ تو ایران دلار شده ۱۰ تومن چه ربطی به سامسونگ داره ؟ طرح رجیستریو این مزخرفاتم مربوط به ایرانه

در مورد قیمتاشم اینهمه سایتای تکنولوژی زدن شما خودتم میگی قیمت پایه‌ش ۹۸۰ تا ۹۹۹ دلاره ! حرف منو تایید کردی که گفتم به ۱۰۰۰ دلار نمیرسه

دکتر رسول آریان

گوشی ۱۰۰۰ دلاری کلا گرون به حساب میاد. چه در ایران، چه در اروپا و چه در آمریکا.

خوبه که داریم هر روز قیمت گوشی های مختلف رو در این سایت میبینیم. از چینی ها بگیر تا آیفون.
کلا همگی زیر ۱۰۰۰ دلارن. به غیر از یه سری محصول خاص. مثلا هواوی 20 پرو و آیفون X و پورشه دیزاین های هواوی و …
به طور معمول زیر ۹۰۰ دلارن بقیه. البته مقصر این گرانی، خود سامسونگ‌ هم هست. اگر نسخه ۶۴ گیگابایت هم داشت، قیمت کمتر میشد. الان اگر کسی ۱۲۸ گیگ نخواد، ناچاره این ۱۰۰۰ دلار رو بده.

دکتر رسول آریان

اتفاقا نسخه ۱۲۸ هستش که قیمت جهانیش ۹۹۹ یا به عبارتی ۹۸۰ دلار هست. منبع شما کجاس که میگی قیمتش به ۱۰۰۰ دلار نمیرسه؟

کهکشان

منم همون ۱۲۸شو گفتم به ۱۰۰۰ دلار نمیرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)