حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 9 (Galaxy note 9) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

بالاخره انتظارات به پایان رسید و طبق شایعات گلکسی نوت 9 امسال زودتر از شهریور رسما معرفی شد. سامسونگ در گلکسی نوت 9 تلاش خود را داشته تا تمام تفاوت را بین گلکسی اس 9 پلاس با گلکسی نوت 9 متمرکز بر قلم کند و این همان گلکسی نوتی است که قلمش می تواند خیلی جذاب باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به گلکسی نوت 9 رسما معرفی شده داشته باشیم!

قلم گلکسی نوت 9

قلم گلکسی نوت 9

قلم S Pen کاملا جدید بلوتوث دار گلکسی نوت 9

همانطور که در توضیحات مراسم دیدید، قلم S Pen کاملا جدید بلوتوث دار که البته در بخش حساسیت به فشار مانند نسل های قبلی خود تا 4096 سطح فشار را تشخیص خواهد داد.

این قلم به لطف دارا بودن بلوتوث و دکمه روی آن می تواند برای کنترل ارایه های شما، دکمه شاتر و برنامه ها بدون لمس موبایل استفاده شود. همچنین نقاشی، یادداشت بردای، ارسال Live Message و دیگر ویژگی های قلم برای شما در دسترس خواهند بود.

نمایشگر گلکسی نوت 9 کمی (0.1 اینچ) بزرگتر از گلکسی نوت 8 است و قرار است که مثل همیشه یک پنل سوپر امولد جذاب باشد. رزلوشن QHD+ آن در حالی است که هنوز خیلی از پرچمدارهای اندرویدی به رزلوشن FHD+ بسنده کرده اند.

دوربین گلکسی نوت 9

مجموعا در بخش دوربین می توان گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9+ را یکسان دانست. دوربین اصلی گلکسی نوت 9 به ترتیب 12+12 مگاپیکسلی است که یکی با دیافراگم دوگانه f/1.5 و f/2.4 و دیگری که لنز تله دارد با f/2.4 عرضه می شود. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیسل خواهد بود.

همچنین به لطف هوش مصنوعی شما می توانید عکاسی بهتر و جذاب تری را داشته باشید. قطعا شما هم انتظار نداشتید در بازاری که همه AI را بالای پرچم خود قرار داده اند، در گلکسی نوت 9 خبری از آن نباشد!

گلکسی نوت ۹ قرار است مدت زمان فیلم برداری 960 فریم بر ثانیه را افزایش دهد

گلکسی نوت ۹ قرار است مدت زمان فیلم برداری 960 فریم بر ثانیه را افزایش دهد. حتما می دانید اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم فیلم برداری 960 فریم را در رزولوشن FHD اما به مدت ۰.۱ ثانیه ارایه می کند. سامسونگ اما تصمیم دارد تا فیلم برداری ۹۶۰ فریم رزولوشن HD را در گلکسی نوت ۹ از مدت زمان ۰.۲ ثانیه به ۰.۴ ثانیه ارتقا دهد.

گلکسی نوت 9 تنها 0.5 میلی متر در قد از گلکسی نوت 8 کوتاه تر است اما در عرض 1.6 میلی متر عریض تر است. عرض خیلی مهم است چون در خوش دستی دستگاه بسیار تاثیر دارد. اما ضخامت! ما در نقد و بررسی خود برای گلکسی نوت 8 در ترنجی گفتیم که گلکسی نوت 8 ضخیم است و این را نمی پسنیدم، حالا تصور کنید چه شده است! ضخامت گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی نوت 8 تا 0.2 میلی متر ضخیم تر است!

باتری گلکسی نوت 9

باتری گلکسی نوت 9

باتری 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 تایید شد

هر چند ما می دانیم که باتری 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 تایید شده است اما آیا این دلیل برای افزایش 0.2 میلی متری ضخامت است؟ با تمام این اتفاق، شما می پسندید که برای افزایش حجم باتری، ضخمات افزایش پیدا کند؟

درباره قلم جدید S Pen بولوتوث دار گلکسی نوت 9 نیز صحبت می شود که می تواند به عنوان ریموت کنترل استفاده شود، قفل موبایل شما را باز کند و برای بازی های تیر اندازی استفاده شود! جذاب است نه؟

حتما به یاد دارید که هوآوی میت 10 پرو بدون نیاز به داک و تنها با یک کابل می تواند حالت دسکتاپ را به مانیتور اضافه کند. سامسونگ اما همچنان با گلکسی نوت 8 نیاز داشت که یک داک غیر منطقی را داشته باشید. حالا گلکسی نوت 9 از این ویژگی بهره می برد و تنها کافی است یک کابل داشته باشید و کار تمام است!

نظر شما درباره گلکسی نوت 9 جیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اول از همه دیسپلی میت و DxoMark منتظریم.????

Peiman

امیدوارم دوربینش پیشرفت قابل توجهی داشته باشه

Amir Hossein

همونطور ک انتظار میرفت قلم تو درگاه خودش شارژ میشه?

Quality

گوشی خوب و کاملیه اما واقعا از نظر من ویژگی های این قلم آنچنان کاربردی نیستن و شاید مثلا توی سال برای بعضی افراد یک بار هم بکار نیان واقعا
یعنی مثلا گرفتن عکس بدون لمس گوشی با قلم خیلی هیجان انگیزه؟!
در سخت افزار خود گوشی که هیچ تغییر خاصی بوجود نیومده
بنظرم بهترین قابلیتش همون استفاده از قابلیت Dex بدون داک هست که خیلی این قابلیت رو دوست دارم شخصا

اما بنظرم در چند مورد نیاز به کار بیشتر بود اولا طراحی پشت گوشی که واقعا در حد سامسونگ نیست و خیلی زشت و بی نظمه!
دوما دوربین گوشی بنظرم نیاز به پیشرفت داشت حتما اما موکول شد به S10
سومین مورد هم حاشیه دستگاه بود که فرق مهمی با نسل قبل نداره و در یکسری تصاویر و ویدئو ها هم بنظر میخواستن حاشیه رو کمتر از چیزی که هست نشون بدن!

اما بنظرمن مهترین مشکلش همون طراحی پشت گوشیه اگر گوشی بهترین سخت افزار هم داشته باشه اما طراحیش ضعف داشته باشه بدرد نمیخوره! این نظر رو درباره همه دستگاه ها دارم

Amin

ترکوند سامسونگ!
مرسی!

amir_galaxy

اصلا کاری به گوشی ک بهترینه ندارم
کاری به هیچی ندارم
عجججججججببب استیج خفنی داشت مراسم
مراسمای سامسونگ با هیچ برند دیگه ای قابل مقایسه نیست

Amin

دقیقا?

آقای عطا.یی کی گفته ضخامت نوت ۹ به مقدار ۰.۹ افزایش داشته؟ فقط ۰.۲ زیاد شده. از ۸.۶ شده ۸.۸

من‌ الان از هر دوتا سایت فون آرنا و جی اس ام آرنا چک کردم. زده ۸.۸ میلیمتر.

دکتر رسول آریان

خواهش. این قسمت از مطلبتون هم باید ویرایش بشه:

هر چند ما می دانیم که باتری 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 تایید شده است اما آیا این دلیل برای افزایش 0.9 میلی متری ضخامت است؟ با تمام این اتفاق، شما می پسندید که برای افزایش حجم باتری، ضخمات افزایش پیدا کند؟

این قسمت از متن برای شرایطی که بخواد بشه ۹.۵ میلیمتر منطقیه، اما الان که افزایش ۰.۲ بوده، به نظرم کاملا ارزشش رو داره. اینکه ضخامت از ۸.۶ بشه ۸.۸ در عوض باتری از ۳۳۰۰ بشه ۴۰۰۰

علی شیخ زاده

این گوشی عالیه ولی قیمتش زیاده

saman1670

تبریک می گم به طرفداران سامسونگ.انصافا کنفرانس خوبی بود و سامسونگ ایده های جالبی زد.

Pouya

گوشیه خوبیه ضعف سام باتریش بود که بد نبود متوسط بود که الان خیلی خوب شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)