حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ پیکسل ۳ ایکس ال (Pixel 3 XL): هندزفری های پیکسل باد طور سیمی

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | تماشا کنید، شایعات، گوگل

بله درست خواندید، آنباکسینگ پیکسل ۳ ایکس ال (Pixel 3 XL) را در ادامه با هم در ترنجی خواهیم دید و ما هم مثل شما امیدوار بودیم گوگل از آن شرکت ها نباشد که چند ماه زودتر از معرفی رسمی شاهد لو رفتن کامل و حتی آنباکسینگ پرچمدارش باشیم اما به نظر می رسد که چیزی در این میان اشتباه است! در ادامه با ما همراه باشید.

این ویدیو که در کانال تلگرام یک شخص روسی منتشر شده است، جعبه گشایی یا همان آنباکسینگ پیکسل ۳ ایکس ال (Pixel 3 XL) است. موضوع جدیدی را درباره خود پیکسل ۳ ایکس ال شاهد نیستیم اما درباره بسته بندی می بینیم که گوگل یک پک کامل را در ذهن دارد. اولین موضوع همان چیزی است که در تیتر خواندید، هندزفری های پیکسل باد طور سیمی!

گوگل هندزفری بیسیم خود را با نام پیکسل باد رونمایی کرده است، حالا به نظر می رسد که آنها همین طراحی را برای هندزفری های سیم دار با پورت Type C پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال ای نیز در نظر خواهد داشت. در مرحله اول اینکه در جعبه پیکسل‌ها هندزفری وجود خواهد داشت خود امیدوار کننده است. دو دانگل دیگری که در جعبه وجود دارد تبدیل OTG و تبدیل پورت یو اس بی تایپ سی (USB Type C) به جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

درباره خود پیکسل ۳ ایکس ال می‌توان گفت که طرحی همان چیزی است که پیش از این دیده بودیم و بریدگی نمایشگر بزرگ کامل آن توی ذوق می‌زند. آنطور که در این شایع مشخص است احتمالاً رنگ سفید-مشکی مخصوص پیکسل ۲ را در پیکسل ۳ شاهد نباشیم اما مشخص است که قاب پشتی از دو قسمت تشکیل شده است که هر دو سفید هستند.

بخشی از مشخصات سخت افزاری پیکسل ۳ ایکس ال در تصاویر دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵  (پردازنده گرافیکی Adreno 630) با 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید 9 اشاره کرد.

اما درباره‌ی اینکه آیا گوگل چیزی حدود دو ماه پیش از معرفی رسمی پرچمدار خود آن را آماده و در معرض لو رفتن قرار داده است و یا اینکه قرار است تاریخ معرفی پیکسل های ۲۰۱۸ زودهنگام تر باشد، باید یکی را انتخاب کنیم. ۵ روز پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ عرضه نهایی اندروید P یا اندروید 9 احتمالا 29 مرداد خواهد بود. این شایعه بر اساس تصویری که افشاکننده مشهور ایوان پلاس در حساب توییتر خود منتشر کرده بود عنوان گشت و دلیل را می‌توان در قرارگرفتن یک پی (P) درون تقویم در تاریخ ۲۰ آگوست یا ۲۹ مرداد دانست. از آنجا که این پی (P) شبیه به اندروید پی (Android P) بود، گمان می‌رفت منظور آن باشد اما حالا می‌تواند منظور پیکسل ۳ باشد. هرچند احتمال اشتباه در اطلاعات هر کسی وجود دارد اما اطلاعات ایوان بلاس تا کنون در چندین مورد اخیر هیچ اشتباهی نداشته است و به همین دلیل می‌توان حدس زد که پیکسل های گوگل شاید تاریخی زودتر از آنچه که ما انتظارش را داریم معرفی شوند. البته اینها هم حدس و گمان است و احتمال قوی تر همان معرفی در اوایل مهر ماه می باشد.

نظر شما چیست؟ پیکسل ۳ ایکس ال را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

این شما و این مزخرف ترین طراحی ۲۰۱۸ پس از xz2 پریمیوم سونی

Naranj

فقط پیکسل3 طراحی خوبی داره و ارزش خرید داره ولی مدل بزرگش واقعا ناجور شده.خیلی ناچ بزرگی گذاشته!

Peiman

پنل جلو گوشی خیلی بد طراحی شده ، پیکسل ۳ خیلی دوست داشتنی تر . رم ۴ گیگابایت هم تو ذوق میزنه دیگه حتی سونی هم رم ۶ می‌زاره رو پرچمداراش

Quality

مطرح ترین پرچمدار اندرویدی هم رم 4 گیگ داره هم دوربین تکی! منظورم S9 هست
قبول دارم که استفاده از رم 6 گیگ خیلی منطقی تر و بهتره اما واقعا نمیشه خیلی هم بابتش خورده گرفت به شرکت ها

Quality

از نظر من هیچکدوم از پیکسل ها طراحی جالبی نداشتن اما چیزی که مشخصه اینه که هر سال داره بدتر میشه و بهترین طراحی رو همون پیکسل داشت!
شما پیکسل 2 رو ببینی حاشیه واقعا زیاد و زشتی داره و از پرچمدار سونی که انقدر بهش انتقاد میشد بیشتر و واقعا زشت تره! لااقل اگر سونی حاشیه هم داره توش اسپیکر با طراحی خوبی گذاشته یا…!
پیکسل 2 XL هم حاشیه رو کم کردن ولی نه اونقدر! بجاش حاشیه کنار صفحه بیش از حد معموله و به قول یکی از سایت ها بنظر میاد صفحه کوچیکی براش انتخاب شده و حاشیه بهش نمیخوره!
پیکسل 3 XL هم که میبینید دیگه! یک ناچ بزرگ و عمیق! داره و حاشیه پایین صفحه زیادی داره و کنار صفحه هم آنچنان کم حاشیه نیست!
طراحی پرچمدار های چینی بعضا ناشناخته هم خیلی از موبایل های گوگل جلوتره!

واقعا کم کاری کردن در طراحی نمای جلوی گوشی. چه ناچ بدی!

Amin

گوگل نه تنها در طراحی رابط کاربری و اپلیکیشن مشکل داره، بلکه در طراحی خود گوشی هم مشکل داره.

Pouya

یک کلام

افتضاح

saman1670

در درجه اول امیدوارم گوگل توضیح قانع کننده ای درباره ناچش داشته باشه.و همچنین ای کاش پشتاو یه تیکه بزنه و فلزی.و دوربین دومم واسه زوم اپتیکال خیلی لازم دارم.من دنبال خریده برادر کوچیکش بودم که ناچم نداشت ولی با این قیمتا باس قیدشو کامل بزنم

galaxy

فاجعست …ناچشو نگاه واااای خدایا

raminkhan

ناچش مافوق افتضاحه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)