حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رسمی معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال احتمالا 12 مهر باشد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل سالی یک بار موبایل معرفی می کند و دلیل انتشار شایعات زودهنگام برای آن را می توان همین موضوع دانست. در حقیقت می گوییم زودهنگام چون می دانستیم تاریخ معرفی آن اوایل پاییز خواهد بود اما شایعاتش از ابتدای تابستان آغاز شده است. حالا در شایعه ای دیگر گفته می شود که تاریخ رسمی معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال احتمالا 12 مهر باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

تقریبا مطمئن هستیم که این دستگاه ها پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال هستند. یعنی از نظر طراحی تقریبا می دانیم انتظار چه دستگاهی را باید داشته باشیم. از نظر سخت افزاری نیز مشخص است که یک موبایل با مشخصات پرچمدارهای سال 2018 که البته وقتی عرضه خواهد شد که ما انتظار ارایه پرچمدارهای 2019 را داریم! به هر حال، این شایعه درباره تاریخ معرفی رسمی پیکسل 3، پیکسل 3 ایکس ال است و به ما تاریخ 4 اکتبر برابر با 12 مهرماه را نشان می دهد.

هر چند منبع مطلب از این که معرفی دقیقا در همین روز اتفاق بیافتد مطمئن نیست اما گفته می شود که برنامه های گوگل برای حدود این تاریخ است. بد نیست بدانید پیکسل 2 نیز سال گذشته حدودا همین تاریخ رونمایی شد.

پیش از این معرفی انتظار داریم که سامسونگ و سونی در اکو سیستم اندروید پرچمدارهای خود را معرفی کنند و دیگر بازیگر تعیین کننده این روزهای اندروید یعنی هوآوی باقی می ماند که احتمالا آن هم حدود مهرماه بخواهد از خانواده میت 20 (Mate 20) پرده بردارد.

شما درباره پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال چطور فکر می کنید؟ منتظر رونمایی رسمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
User

یه سوالی داشتم به نظرتون الان با این وضع بازار با بودجه سه چهار تومن چی میتونم بخرم؟؟؟
ببخشید که به پست ربط نداشت ولی ممنون میشم کمک کنین

Rog_Pc_Gamer

به نظر من mi8 se بخر بهترین میان رده حال حاضره و چیپست اسنپ دراگون ۷۱۰ رو داره که بهترین چیپی‌هست که برای میان رده ها معرفی شده دوربینشم در حد ایفونا هست و سخت افزار قوی ای داره فقط میمونه ظاهر که بستگی به شما داره

saman1670

هعییی.خیلی واسه یه کسی که دوست داره پیکسل بخره،تلخه که ببینه پیکسل 3 داره می آد ولی نمی تونه.هییییی.

saman1670

.بخره.

کهکشان

دوستان دوربین نوت 8 به هوش مصنوعی مجهز شده و میتونه صحنه های مختلف رو برای بهبود تصاویر تشخیص بده

کهکشان

ببخشید نوت 9

Amin

من بعید می‌دونم سامسونگ بخواد گول تبلیغاتی بزنه مثل باقی شرکتا (به جز اپل)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)