حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گلکسی نوت 9 لو رفت، مرور مشخصاتی که می دانیم

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدودا یک هفته پیش بود که آنباکسینگ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) را با هم در ترنجی دیدیم. یکی از دلایلی که می توان گفت آن ویدیو واقعی نبوده، حافظه داخلی 64 گیگابایتی درج شده روی جعبه است زیرا می دانیم گلکسی نوت 9 با حداقل حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. امروز یک لو رفتن از روسیه داریم که جعبه گلکسی نوت 9 در آن مشخص است و مشخصاتی را می بینیم که پیش از آن می دانستیم. بد نیست با هم مروری روی این شایعه داشته باشیم، با ترنجی همراه باشید.

جعبه گلکسی نوت 9

جعبه گلکسی نوت 9

همانطور که در تصویر بالا می بینید، مشخصات گلکسی نوت 9 روی جعبه آن دیده می شود. این مختصری از مشخصات اصلی است که عموما آن را روی بسته بندی دستگاه چاپ می کنند.

نمایشگر گلکسی نوت 9 کمی (0.1 اینچ) بزرگتر از گلکسی نوت 8 است و قرار است که مثل همیشه یک پنل سوپر امولد جذاب باشد. رزلوشن QHD+ آن در حالی است که هنوز خیلی از پرچمدارهای اندرویدی به رزلوشن FHD+ بسنده کرده اند.

مجموعا در بخش دوربین می توان گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9+ را یکسان دانست. دوربین اصلی گلکسی نوت 9 به ترتیب 12+12 مگاپیکسلی است که یکی با دیافراگم دوگانه f/1.5 و f/2.4 و دیگری که لنز تله دارد با f/2.4 عرضه می شود. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیسل خواهد بود.

درباره قلم جدید S Pen بولوتوث دار گلکسی نوت 9 نیز صحبت می شود که می تواند به عنوان ریموت کنترل استفاده شود، قفل موبایل شما را باز کند و برای بازی های تیر اندازی استفاده شود! جذاب است نه؟

در نهایت دو شایعه جذاب درباره گلکسی نوت 9 که اینجا تایید می شوند را می توان باتری 4000 میلی آمپری و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عنوان کرد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی نوت 9 با این مشخصات می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Komeil

خداکنه تو همه رنگاش جای دوربینش مشکی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)