حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

می دانیم سری میان رده نسبتا لوکس اچ تی سی با نام الهام گرفته شده از پرچمدار سال و پسوند Life ارایه می شود. هر چند اچ تی سی امسال فقط U12+ داشت و نسخه عادی آن تولید نشد اما دلیل نمی شود که اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) در کار نباشد! امروز در شایعه ای طراحی اچ تی سی یو 12 لایف لو رفته و در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، طراحی اچ تی سی یو 12 لایف تلفیق چند نگاه است. مثلا در بخش دوربین، طراحی دوربین دوگانه اصلی شبیه به آن چیزی که در طراحی این شرکت تایوانی برای اچ تی سی یو 12 پلاس دیدیم نیست بلکه اینجا بیشتر شبیه به چینش دوربین اصلی آیفون X است. درباره مشخصات سخت افزاری دوربین اچ تی سی یو 12 لایف اگر بخواهیم صحبت کنیم باید ترکیب 16+5 مگاپیکسل را عنوان کنیم که به نظر می رسد دوربین دوم اپتیک متفاوت ندارد و برای افزایش کیفیت تصویر یا افکت بوکه استفاده خواهد شد.

صحبت از دوربین اصلی شد و بد نیست نگاهی به قاب پشتی اچ تی سی یو 12 لایف داشته باشیم، جایی که حسگر اثرانگشت روی بخش سفید و شاید شیشه ای بالای قاب پشتی قرار گرفته و پایین دستگاه به رنگ دیگری خواهد بود، تقریبا شبیه به طراحی پیکسل ها که اچ تی سی نیز در ساخت آن ها با گوگل همکاری داشته است.

هر چند طراحی دوربین اچ تی سی U12 Life شبیه به آیفون X است اما نمایشگر آن بدون بریدگی تجهیز شده که این موضوع را دوست داریم. در حقیقت از نظر ترکیب این دو تصمیم می توان U12 Life با شیائومی می 6 ایکس یا همان Mi A2 مشابه دانست. نمایشگر اچ تی سی یو 12 لایف احتمالا 6 اینچی FHD+ خواهد بود که نسبت تصویر آن نیز 18:9 است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری HTC U12 Life می توان به چیپست اسنپدراگون 636، حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. باتری آن نیز 3600 میلی آمپر خواهد بود که امیدواریم عمر باتری امیدوارکننده تری نسبت به اچ تی سی یو 12 پلاس داشته باشید.

شما درباره اچ تی سی یو 12 لایف چطور فکر می کنید؟ میان رده لوکس خوبی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

دقیقا خودمم که نگاهش کردم یاد پیکسل و ایفون ایکس افتادم،نمیدونم اسنپ 636 چطوره ولی باتری جالبی میتونه باشه ،البته باید ببینیم uper lcd 6 استفاده میکنه یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)