حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه نهایی اندروید P یا اندروید 9 احتمالا 29 مرداد خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، شایعات، گوگل

ما عموما عادت داریم نیمه اول شهریور شاهد رونمایی از نسخه جدید اندروید جدید باشیم اما به نظر می رسد امسال تاریخ عرضه نهایی اندروید P یا اندروید 9 احتمالا 29 مرداد خواهد بود و این احتمال ارایه دستگاه هایی با اندروید 9 در نمایشگاه IFA2018 را باز می گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر گپ بزنیم.

تا کنون 4 نسخه از پیش نمایش اندروید پی (Android P) منتشر شده و طبق نقشه راه رسمی گوگل دیگر نسخه پیش نمایشی ارایه نخواهد شد. این خود مترادف با عرضه نسخه نهایی اندروید P یا همان اندروید 9 است.

ایوان بلاس افشاکننده مشهور در توییتی به شکل جالبی اشاره به اندروید P دارد و این می تواند تاریخ عرضه نهایی اندروید P یا اندروید 9 باشد که احتمالا 29 مرداد یا 20 آگوست است. تصویر این توییت را به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید. اگر اندروید پی (Android P) در خاطر شما خیلی کمرنگ شده است بد نیست که دوباره نگاهی به مطلب زیر داشته باشید:

نگاه نزدیک به اندروید پی (Android P): شاید جذاب ترین آپدیت چند سال اخیر اندروید

به صورت کلی اندروید پی (Android P) پیشرفت های قابل توجه تری نسبت به اندروید 8 دارد که این خود جای شکر دارد! نظر شما چیست؟ این میزان پیشرفت کافی است؟ از نظر بصری و تجربه کاربری این نسخه از اندروید همانند iOS 11 و آیفون X کمی به حافظه ماهیچه ای ما نامهربان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)