حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو جدید با نمایشگر کم حاشیه و Face ID تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

مدت هاست که شایعه آیپد کم حاشیه را می شنویم و می دانیم که Touch ID از روی آن حذف خواهد شد اما هنوز تاییدیه مشخصی روی آن نداریم. امروز اما دو مدرک مشخص وجود دارد که در ادامه آن آیپد پرو جدید با نمایشگر کم حاشیه و Face ID تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

این یکی انواع ویژه لو رفتن است، لو رفتن یک آیکون یا بخشی از طراحی دستگاه در رابط کاربری نرم افزار جدید یا سیستم عامل! اولین مدرک را می توان آیکونی دانست که در بخش مصرف باتری iOS 12 نسخه توسعه دهندگان 5 دیده می شود. این همان تصویری است که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید. در این تصویر یک آیپد با حاشیه نمایشگر کمتر و بدون دکمه هوم ارایه شده که اگر بخواهید همین آیکون را با آیکون قدیمی مقایسه کنید، تصویر زیر را باید ببینید:

آیپد پرو

آیپد پرو

مشخصا آیپد پرو جدید اپل زبان طراحی جدید این شرکت را از آیفون X دریافت خواهد کرد اما چون حاشیه های کم یک تبلت آنقدر هست که حسگرهای مورد نیاز را بتوان روی آن قرار داد و بخشی از نمایشگر را نبرید، پس شاهد بریدگی نمایشگری مانند آیفون X نخواهیم بود.

اما موضوع دوم به Face ID باز می گردد. البته حضور آن از تصویر بالا هم قابل تصور بود اما در تصویر زیر که بخشی از تنظیمات Accessibility در iOS جدید است نشان می دهد که Face ID در آیپد جدید با کد J3xx قرار خواهد داشت:

آیپد پرو Face ID

آیپد پرو Face ID

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد تبلت ها قرار است خوشگل تر و جذاب تر باشند! سامسونگ همچنان در آغاز ارایه نمایشگر کم حاشیه در دسته بندی تبلت ها با Galaxy Tab S4 نیز پیشرو بود اما این در نهایت اپل است که میلیون ها آیپد کم حاشیه می فروشد! آیپد پرو جدید 2018 برای شما وسوسه کننده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

مال سامسونگ که حاشیش خیله ..ایپد پرو احتمالا خیلی بهتر از این باشه و قدرتمند تر
اصلا تو یه رده نیستن که بخوان مقایسه شن

Peiman

من واقعا این آیپد رو دوست دارم ، حیف که فعلا نمی توانم به خریدش فکر کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)