حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو 2018 با نمایشگر کم حاشیه امشب معرفی نمی شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

پیش از مراسم معرفی آیفون های 2018 اپل که کمتر از یک ساعت دیگر تا آن فاصله داریم و به لطف اطلاعات لو رفته از وب سایت اپل، اطلاعات خوبی درباره آیفون های 2018 و اپل واچ 4 بدست آمد. جالب این که در این بین خبری از مک بوک های جدید یا آیپد پرو 2018 نیست! به همین دلیل به نظر می رسد که آیپد پرو 2018 با نمایشگر کم حاشیه امشب معرفی نمی شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به لطف بررسی وب سایت اپل متوجه شدیم که آیفون Xs مکس و آیفون Xs نسخه ۵۱۲ گیگابایتی و آیفون Xr نسخه ۲۵۶ گیگابایتی دارد و یا اینکه آیفون Xs مکس، آیفون Xs و آیفون Xr به همراه اپل واچ 44 میلی متری  امشب رونمایی خواهند شد اما واقعا هیچ خبری از آیپد پرو 2018 یا سه مک بوک جدید که انتظار می رفت در مراسم 21 شهریور اپل رونمایی شوند، نیست.

هر چند مدت زیادی از به روزرسانی خط آیپد پرو می گذرد اما گویا اپل بخواهد این آیپدهای جدید را که با تغییر طراحی ویژه در نمایشگر و حذف Touch ID با اضافه شدن Face ID یک به روزرسانی ویژه برای آیپدها به شما می رود، در یک مراسم مجزا رونمایی کند و توجه بیشتری را به آن جلب کند. همچنین اگر 3 مک بوک جدید 13 اینچی نیز امشب معرفی نشوند می توانند همراه خوبی برای مراسم بعدی اپل باشند.

منتظر آیپد پرو جدید بودید یا شما هم هیجان زده سه تفنگدار بخش موبایل اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جاش خالی بود!
آخرت تبلت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)