حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آیپد پرو جدید با دوربین سه گانه را ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

اپل در فلسفه کار و طراحی عموما به این شکل است که طراحی پایه‌ای در یک سال عرضه می‌شود و سپس برای مدت یک یا چند سال آینده در همه محصولات از آن پیروی می‌شود تا بتوان اصالت طراحی و ساخت را حفظ کند. مجموعه اطلاعات و تصاویری که از آیپد پرو جدید منتشر شده هم نشان‌دهنده طراحی شبیه به آیفون ۱۱ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر آیپد پرو جدید با دوربین سه گانه را ببینید.

رندر آیپد پرو جدید با دوربین سه گانه

 

 

رندرهایی از iPad Pro 2019 منتشر شده و گفته می شود که این تصویر از یک منبع بسیار مطمئن در داخل یکی از منابع تأمین کننده اپل در چین به دست آمده و به احتمال قریب به یقین، تصویر نهایی آیپد پرو ۲۰۱۹ خواهد بود.

در این تصویر ساختار جدید دوربین با ماژول مربعی سه‌گانه که پیش از آن در آیفون ۱۱ پرو  آیفون ۱۱ پرو مکس دیده بودیم، بدون تغییر مشاهده می‌شود. به نظر این ساختار دوربین پای ثابت محصولات اپل در سال جاری خواهد بود و اپل قصد دارد در محصولات بیشتری از آن استفاده کند.

در ادامه به این موضوع اشاره شده است که اپل بیشتر تلاش خود را در نسخه‌های بعدی iPadOS به کار خواهد بست تا بتواند ویژگی‌های نرم‌افزاری رده بالایی مانند ویرایش و تنظیم ویدئوهای 4K و همچنین قابلیت‌های کاربردی آفیس دیگری را به این محصول اضافه کرده و آن را تا حد ممکن به سیستم عامل مک نزدیک کند.

آیپد پرو ۲۰۱۹

آیپد پرو ۲۰۱۹

البته نکته قابل توجه در این طرح آن است که روی لنزها و ماژول، حفاظ شیشه‌ای مانند آیفون ۱۱ وجود ندارد و با توجه به اینکه بدنه این دستگاه از نوع فلزی و با ساختاری متفاوت است به احتمال فراوان اپل در طراحی نهایی مقداری تغییر را در این ماژول ایاد خواهد کرد تا همگونی مناسبی بین بدنه دستگاه و ماژول صورت گیرد.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که برخی منابع زمان رونمایی از این محصول را تا کمتر از دو ماه دیگر وعده داده‌اند و به احتمال فراوان اپل چیپست قدرتمند جدیدی به نام Apple A13X Bionic را برای جای دادن در قلب این دستگاه طراحی کرده که طبیعتاً هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است.

آیپد پرو ۲۰۱۹

آیپد پرو ۲۰۱۹

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آیپد پرو ۲۰۱۹ می تواند تبلت جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

آقای عطایی
قیمت و عکس های رسمی و تبلیغاتی Huawei Mate 30 RS Porsche Design
منتشر شد
https://www.gizmochina.com/2019/09/19/huawei-mate-30-rs-porsche-design-retail-packaging/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)