حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو کوتاهی از گلکسی نوت ۹ مشکی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، شایعات

تا کنون رندر و تصویری چند از گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note 9) دیده ایم و تقریبا می دانیم طراحی آن به چه شکل است اما ویدیویی از آن منتشر نشده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به ویدیو کوتاهی که از گلکسی نوت ۹ مشکی لو رفته داشته باشیم.

همانطور که در این ویدئو نیز می بینید طراحی مشابه با گلکسی نوت ۸ را برای گلکسی نوت ۹ نیز انتظار داریم. هرچند که حدس می زنیم این ویدئو مربوط به یک گلکسی نوت ۹ واقعی نباشد اما طراحی آن شبیه به چیزی که در شایعات قبلی دیده ایم. منظور ما از اینکه این دستگاهی گلکسی نوت ۹ واقعی نیست این است که احتمالا در حال تماشای یک ماکت گلکسی نوت ۹ هستیم یا یک نمونه چینی ارزان قیمت که اصطلاحاً به آن کپی گفته می‌شود در فیلم وجود دارد.

به هرحال نمای جلو چون نمایشگر خاموش است نمی تواند به ما بگوید که این گلکسی نوت ۹ همان گلکسی نوت ۹ واقعی است اما نمای پشتی با توجه به چینش دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت، طراحی ای که از گلکسی نوت ۹ انتظار داریم را نمایش می دهد. پیش از این در ترنجی خواندیم که درباره طراحی گلکسی نوت ۹ یک ناامیدی بزرگ وجود دارد و آن ضخامت بالای ۹ میلیمتر آن است. همچنین از نظر عرض نیز شاهد چند میلیمتر بیشتر هستیم که این سبب عدم خوشدستی به اندازه گلکسی نوت ۸ می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این ویدئو از یک گلکسی نوت ۹ واقعی گرفته شده است؟ این طراحی گلکسی نوت ۹ باشد (که هست) نظر شما درباره طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چیز جدیدی رو نشون نداد.
دوست دارم بدونم نسبت صفحه نمایش به بدنه، دقیقا چند درصد شده.

کهکشان

این ضخامت ۹ میلی متری اصلا به چشم نمیاد ! میخوام بگم ارگونومی خوشدست بودنش کاملا تو ویدئو معلومه ! به باتری ۴۰۰۰ می ارزه

Komeil

مشخصه ک نسخه چینیش بود و کپی چون حالت دوربین رو ک ببینید معلوم میشه چینیه یجوری مصنوعی بنظر میاد پشتش منظورم دوربین و جای فلشه گوشیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)