حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گلکسی تب اس ۴ (Galaxy Tab S4) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

بله واقعاً به نظر می‌رسد که شایعه معرفی زودهنگام تبلت های جدید سامسونگ واقعیت داشته است. در مطلبی خواندیم که گلکسی تب اس ۴ قرار است امروز معرفی شود و همین اتفاق هم افتاد است. علاوه بر آن گلکسی تب ای ۴ (Galaxy TabTA4) نیز کنار آن معرفی شده است. هر دوی این تبلت‌ها ۱۰.۵ اینچی هستند که یکی در رده پنجم را هم یکی در رده میانه معرفی شده است. در این مطلب با گلکسی تب اس ۴ (Galaxy Tab S4) آشنا خواهیم شد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی تب اس ۴

گلکسی تب اس ۴

این گلکسی تب اس ۴ (Galaxy Tab S4) است، تبلت ۱۰.۵ اینچی با حاشیه های کمتر، سخت افزار پرچمدار سال گذشته و مشخصات جدید برای قلم S Pen بلوتوث دار. تقریباً تمام گفت تمام شایعات درباره این تبلت درست بوده است و موضوع جدیدی برای غافلگیری وجود ندارد.

بدترین قسمت را می توان بخش مشخصات سخت افزاری دانست جایی که چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار تنها ۴ گیگابایت حافظه ایران قرار گرفته و برای این تبلت که ادعا می شود تا ۲۰ برنامه همزمان را می تواند درحالت دکس (DEX) باز داشته باشد بسیار کم است. حافظه داخلی پیش فرض ۶۴ گیگابایت و انتخاب بعدی حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت است که تفاوت قیمتی بین این دو مدل تنها ۱۰۰ دلار است.

گلکسی تب اس ۴

گلکسی تب اس ۴

نقاط قوت گلکسی تب اس ۴ را می توان در نمایشگر، صدا و قلم S Pen بلوتوث دار دانست. گفتیم قلم و باید گفت البته عجیب است که در این تبلت خبری از بیکسبی (Bixby) نبوده و میکروفون قرار گرفته روی قلم بلوتوث دار برای دستورات صوتی گوگل اسیستنت به کار می رود.

نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی تب اس ۴ حدودا ۷۹ درصد است

نمایشگر ۱۰.۵ اینچی برای گلکسی تب اس ۴ (Galaxy Tab S4) با حاشیه کم و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ در نظر گرفته شده که رزولوشن کواد اچ دی پلاس (QHD+) را دارد. این نمایشگر که از نوع سوپر امولد است کیفیت خیلی خوبی خواهد داشت و همانند نقاط قوت اکثر دستگاه‌های سامسونگ این بخش را نمی توان نادیده گرفت.

گلکسی تب اس ۴

گلکسی تب اس ۴

در بخش صدا همکاری سامسونگ با شرکت AKG را شاهد هستیم که چهار بلندگوی استریو روی آن همانند نسل قبل قرار گرفته با کیفیت صدای خیلی خوبی را ارائه می‌کنند. همچنین لوازم جانبی مجزا برای این تبلت در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به کیبورد بلوتوثی و DEX اشاره کرد اما خوشبختانه قلم بلوتوث دار S-Pen همانند نسخه قبلی درون جعبه قرار دارد و برخلاف آیپدهای اپل نیازی به هزینه جداگانه برای خرید آن نیست.

باتری بزرگ ۷۳۰۰ میلی آمپری در بدنه باریک ۷.۱ میلی متری قرار گرفته که باعث می‌شود این تبلت شیشه‌ای خوشدست و البته از نظر عمر باتری با دوام باشد. سامسونگ عمر باتری ۱۶ ساعته را برای آن وعده داده است. دوربین ها هر دو ۱۳ مگاپیکسلی (برخی منابع ۱۳ اصلی ۸ سلفی) هستند و اگر درباره حسگر انگشت می پرسید، متاسفانه یا خوشبختانه کاملا با حسگر اسکنر عنبیه چشم جایگزین شده است.

از نظر پورت ها هر آنچه که نیاز دارید از جمله جک ۳.۵ میلی متری و پورت Type-C در کنار ارتباط پینی مخصوص کیبرد، مهیا است. سیستم عامل اندروید ۸.۱ و سامسونگ اکسپرینس ۹.۵ است.

شما درباره گلکسی تب اس ۴ (Galaxy Tab S4) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فقط این قسمتش: “خوشبختانه قلم بلوتوث دار S-Pen همانند نسخه قبلی درون جعبه قرار دارد و برخلاف آیپدهای اپل نیازی به هزینه جداگانه برای خرید آن نیست.”

امیدوارم رابط کاربری نسخه ۹.۵ رو سریعتر برای ما هم بفرسته.

Amin

ههه!
آفرین رسول جان اتفاقا توجه منم به همون قسمت بود?

ALiKiNG

یاد بزرگوار نوت 8 اینچ بخیر اونم نسبت صفحش همین بود
قیمت و ویژگی های جدید اس پن رو نگفتی س.ی.ن.ا جان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)