حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت سامسونگ Galaxy Tab A2 XL لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی پیش بود که تبلتی با نام Galaxy Tab A2 XL را از سامسونگ در شایعات دیدیم. یک تبلت میان رده که در خانواده Galaxy Tab A قرار گرفته و قرار است نسخه بزرگ تبلت میان رده سامسونگ باشد. امروز مشخصات تبلت سامسونگ Galaxy Tab A2 XL لو رفته که در ادامه آن هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

این تبلت همانطور که گفتیم در دسته‌بندی تبلت های میان رده قرار می گیرد، پس انتظار مشخصات خیلی رده بالایی را نمی توان از آن داشت. یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی که رزولوشن فول اچ دی (FHD) دارد و این می توانند بهترین قسمت مشخصات سخت افزاری تبلت مذکور باشد. یک باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری انرژی مورد نیاز برای این نمایشگر و چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ را تامین می کند.

در کنار این چیپست شاهد قرارگیری ۳ گیگابایت حافظه رم هستیم که احتمالاً با حداقل حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه باشد. هرچند این چیست یک چیپست پایین رده است اما گلکسی A۶ پلاس با آن توانسته عمر باتری خیلی خوبی را ثبت کند به همین دلیل با باطری بزرگی که برای این تبلت در نظر گرفته شده انتظار داریم که عمر باتری خوبی را عرضه کنند.

از نظر دوربینی تبلت ها به صورت کلی تمرکز ویژه‌ای ندارند، Galaxy Tab A2 XL اما از آنجا که میان رده هم هست بیشتر تمرکز ندارد (!) یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی در اختیار شما خواهند بود.

پشتیبانی از ارتباطات مخابراتی نسل چهارم به همراه نسل جدید ارتباطات بی سیم 5GHz Wi-Fi ac  می تواند این تبلت را تبدیل به یک دستگاه مناسب برای ارتباطات مختلف کند. همچنین نمایشگر این تبلت از نسبت ۱۶ به ۱۰ پشتیبانی می‌کند و دکمه های سخت افزاری ناوبری از روی آن حذف شده و جای خود را به دکمه های نرم افزاری روی نمایشگر داده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ می‌تواند با این تبلت بازار میان رده را برای خرید متقاعد کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

چقد گنده زمخت و زشت… سامسونگ تو تبلت اصلا نمیتونه با اپل رقابت کنه

Note_kayhan

توجه کردید این تبلت میان ردست؟

دکتر رسول آریان

دقیقا.

Pouya

اخه اینو با ایپدای اپل مقایسه میکنن :/ انگار سری جی یا ای رو با ایفون مقایسه کنی :/ البته

Pouya

شرمنده اون (البته) اضافه تایپ شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)