حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب ای 10.1 2018 با نام Galaxy Tab A2 Xl گواهی بلوتوث دریافت کرد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

همین چند ساعت پیش بود که خواندیم گوگل بخش تبلت را از وب سایت رسمی اندروید حذف کرد و دلایل متفاوتی برای آن وجود داشت اما قطعا فروش کم این دسته بندی در آن بی تاثیر نبوده است. هر چند این بازار کم فروغ شود و اما برند سامسونگ یکی از آن برندهایی است که قدیمیِ تبلت های اندرویدی به حساب می آید! در حقیقت قدیمیِ تبلت های 7 اینچی … آ … درست است، این مطلب درباره یک تبلت 10.1 اینچی است اما خب، بپذیرید از ما! امروز گلکسی تب ای 10.1 2018 با نام Galaxy Tab A2 Xl گواهی بلوتوث دریافت کرده است و می خواهیم کمی درباره آن با هم صحبت کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تاییدیه بلوتوث بالا می بینید، دستگاهی از سامسونگ با مدل عددی SM-T590 دیده می شود که نام گلکسی تب ای 2 ایکس ال (Galaxy Tab A2 xl) را دارد. نسخه بلوتوث آن 4.2 و تاریخ دریافت تاییدیه دقیقا دیروز است. حدس زده می شود این تبلت باید گلکسی تب ای 10.1 2018 باشد که یک تبلت میان رده از سامسونگ خواهد بود که شاید نسخه دارای قلم S-Pen آن هم ارایه شود.

با توجه به نحوه نام گذاری تبلت های سامسونگ و شماره مدل آن ها، SM-T590 باید مدل نسخه وای فای و SM-T595 مدل نسخه سلولار آن باشد. هنوز درباره مشخصات سخت افزاری این تبلت اطلاعاتی در دست نیست اما چیزی که مشخص است شاهد یک ارایه طوفانی و جنجالی نخواهیم بود بلکه احتمالا یک ارتقا چیپست، سیستم و شاید افزایش در رزلوشن دوربین و حافظه های داخلی و اجرایی را شاهد باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تبلت میان رده جدید سامسونگ چه دستگاهی باشد؟ جذاب یا عادی؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

احتمالا یه دستگاه معمولی برای کسانی که هنوز به تبلت ها علاقه دارن.

Soltane.Ehsas

سلام
میدونم سؤالم نامربوطه اما به نظرتون با این وضع گوشی بگیرم؟
میخواستم Mi Max 2 رو بگیرم که دلار سر به فلک کشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)