حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی آر (Galaxy R) و گلکسی پی (Galaxy) جایگزین گلکسی جی (Galaxy J) خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

وقت بازنشستگی است گلکسی جی (Galaxy J)! خانواده گلکسی جی که در اولین موج یک پارچه سازی نام گذاری سامسونگ و پس از عرضه خانواده گلکسی A و گلکسی E ارایه شد، به راحتی خانواده گلکسی E را از روزگار محو کرد. این خانواده تاثیر بسیار بزرگی بر فروش سامسونگ داشته و بزرگترین دلیل را می توان در نمایشگر OLED و عمر باتری خیلی خوب در کنار پشتیبانی از ارتباطات 4G دانست. حالا به نظر می رسد که قرار است دو خانواده جدید به نام های گلکسی آر (Galaxy R) و گلکسی پی (Galaxy P) جایگزین آن شوند.  در ادامه با ترنجی همراه باشید.

صدای پای چه تغییری به گوش شما می رسد؟ درست است، سیاست جدید سامسونگ! در ترنجی خواندیم که سامسونگ و ال جی تعداد مدل های موبایل خود را افزایش می دهند و این احتمالا از اولین قدم های سامسونگ خواهد بود. این شرکت همین حالا خانواده گلکسی A خود را به نوعی گسترش داده و احتمالا در این دو خانواده جدید، شاهد دستگاه های میان رده و پایین رده بیشتری باشیم. گفته می شود چارک های پایانی سال 2018 برای رونمایی از این سری های جدید انتخاب شده است.

موضوع جالبی که وجود دارد درباره گلکسی P است و این سری اولین محصولات سامسونگ به صورت ODM است. اگر می پرسید ODM چیست باید بگوییم به این معنی که در کارخانه های سامسونگ ساخته نمی شود، به نوعی شبیه به ساخت آیفون در فاکسکان و از این قبلی موارد! همچنان همه چیز مانند قبل خواهد بود، این یعنی لوگو و تمام موارد همان سامسونگ است اما چنین انتخابی سبب می شود قیمت تمام شده خانواده گلکسی پی (Galaxy P) کمتر باشد.

علاوه بر بازنشسته شدن خانواده گلکسی جی، احتمالا خانواده گلکسی C و گلکسی On که همان گلکسی جی برای بازار هند بود، هم بازنشسته می شوند. به هر حال هنوز عدم تولید گلکسی جی (Galaxy J) بعید است. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تکنولوژی

بعید میدونم گلکسی جی بازنشسته بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)