حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع دیگری از سامسونگ برای موبایل با نمایشگر منعطف با فقط یک دوربین

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

پتنت ها عموما برای شرکت های مختلف می تواند نقطه قوت ویژه ای باشد. سامسونگ یکی از شرکت هایی است که پتنت های زیادی ثبت کرده است به خصوص در زمینه استفاده از نمایشگر منعطف. هر چند از نظر من هیچ کدام از آن ها به پیشرفت دراماتیکی در استفاده کاربر نمی انجامد اما برخی از آن ها تخیل ویژه ای دارند! امروز حق اختراع دیگری از سامسونگ برای موبایل با نمایشگر منعطف با فقط یک دوربین منتشر شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

حقیقتا اینجا جا دارد بگوییم نه به شایعات گلکسی اس 10 پلاس با 5 دوربین و نه به این پتنت فقط و فقط با یک دوربین! این موبایل عجیب و غریب که در تصویر اصلی مطلب هم آن را می بینید، قرار است یک نمایشگر خمیده داشته باشد که علاوه بر روی دستگاه، از لبه بالا به پشت دستگاه نیز ادامه پیدا می کند. هر چند این طرح کمی عجیب است چون گویی نمایشگر روی یک تخته قرار دارد و حاشیه زیادی برای آن درست کرده است اما به هر حال ما همینقدر درباره این طرح می دانیم.

به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید، مثلا من شخصا نمی دانم چرا باید روی آن بخش خمیده شده بالای دستگاه دکمه های کنترل پخش ویدیو وجود داشته باشد یا نوتیفیکیشن ها آن جا بیایند! چه کاربردی دارد؟! همچنین می بینید که می توان از هر سمت نمایشگر برای اجرای برخی نرم افزارها استفاده کنید.

برای عکاسی سلفی در حالی که با تنها دوربین دستگاه عکاسی می کنید، شما می توانید از نمایشگر پشتی برای دیدن خود استفاده کنید. برای این کار می توانید دکمه شاتر را جا به جا نمایید (همین حالا این قابلیت روی موبایل های سامسونگ وجود دارد) تا راحت تر بتوانید عکس بگیرید.

به صورت کلی به نظر می رسد تا تببین فرم فکتور صحیح موبایل هایی با نمایشگر منعطف و رسیدن به یک طرح جامع باید شاهد پتنت های مختلف و تصورات متفاوت باشیم. شما درباره این پتنت موبایل با نمایشگر منعطف سامسونگ چطور فکر می کنید؟ جالب است یا عجیب یا حتی خسته کننده؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

چه جالب…من همیشه با خودم میگفتم کاش اینطوری بشه

chalton

چیز جالبی میشه البته تا طرح کاملش خیلی خیلی کار داره،البته مثل این پتنت ها توسط سامسونگ قبلا هم ثبت شده.

Peiman

اینه دو سه نسل اولش دستگاه های جالبی نمیشه ، بعد از یکی دو سال میشه روشون حساب کرد

Peiman

اول جمله م جا افتاده امیدوارم زودتر قابلیت ادیت کامنت ها اضافه بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)