حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید سامسونگ و طعنه به دوربین، نبود جک ۳.۵ میلی متری و شارژر سریع در آیفون X

نوشته

5 سال قبل | 24 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

تبلیغات جدید سامسونگ و طعنه جدید به اپل این بار درباره سرعت اینترنت 4G LTE را به عنوان آغاز کننده سری ویدئوی‌های Ingenious سه روز پیش در ترنجی دیدیم. همانطور که ما در ترنجی گفتیم تمام شرایط آن ویدیو کوتاه طعنه آمیز بیانگر ادامه دار بودن این ویدیوها بود و حالا در ادامه آن سه ویدیو جدید که در آن سامسونگ مستقیما گلکسی اس ۹ را با آیفون X مقایسه می کند، منتشر شده است. این سه ویدیو مربوط به دوربین (طعنه به DxO) ، نبود جک ۳.۵ میلی متری و شارژر سریع است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

 

همانطور که در سه ویدئوی تبلیغاتی بالا می‌بینید سامسونگ به خوبی روی نقاط ضعف اپل در بهترین پرچمدار سال ۲۰۱۷ گذاشته است. ابتدا با اشاره به امتیاز DxO برتری دوربین گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون X را نشان می دهد، سپس به عدم وجود چک ۳.۵ میلیمتری اشاره می نماید و در نهایت با نبودن شارژر سریع درون جعبه و نیازمند بودن به هزینه برای سریع شارژ کردن آیفون X, سعی دارد اوضاع را به نفع گلکسی اس ۹ پیش ببرد.

در این بین فروشنده کلافه فروشگاه اپل مانده و خریدارانی که به ظاهر به فروشگاه اپل می‌آیند اما محصول آنها را با گلکسی اس ۹ مقایسه می کنند و می خواهند بدانند که اگر از آن بهتر است پرچمدار اپل بخرند. به هر صورت این دسته تبلیغات از سامسونگ موبایل امریکا بعید نیست و هر ساله از سال‌های دور شاهد ارائه ویدئوهای جنجالی با اشاره مستقیم به رقیب اصلی آنها هستیم.

نظر شما درباره این تبلیغات و مقایسه های سامسونگ چیست؟ شما با این دلایل گلکسی اس ۹ را به آیفون X ترجیح می دهید؟ انتخاب شما کدام است و چرا؟

 

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

منتظر نوت 9 باشید که چه شود،ولی بی صبرانه منتظر معرفی اس 10 هستم که غوغایی در تلفن های همراه میخواد بکنه،اس 10 یه گوشی هست که برندهای دیگه رو دوباره فلج میکنه،سری گلکسی اس ها شاه تلفن‌های هوشمند اندرویدی هستن، همین الانش اس 9 معرکه هست.

raminkhan

اگه میخوای معروف شی به بزرگان تیکه بنداز دقیقا کاری که سامسونگ می کنه

chalton

????دهنت سر.و.ی.س از این جکا بازم داری بفرست
با این حرفی که زدی قشنگ معلوم شد هیچی حالیت نیست بابات واست یه گوشی خریده اومدی تو تین ستیت ها حرف از بزرگ بودن میزنی،تنها برندی که اپل رو تونست به زانو در بیاره و فلجش کنه سامسونگ هست،برو یه تحقیق بکن ببین چند درصد از مشتریهای ایفون ها اومدن به سمت سری تس و نوت های سامسونگ،نصف قطعات ایفون ها رو هم که سامسونگ داره تولید میکنه،هر جایی هر حرفی رو نزن.

raminkhan

به هر حال نظر شما هم محترمه ولی ای کاش طرز صحبتتونم قشنگ تر بود به خدا چارتا شرکت و این چیزا ارزش بی احترامی به کسیو نداره
موفق باشی دوست عزیز

Pouya

من نمیگم اپل جزو بزرگان نیست و شرکت ضعیفیه اما حرف شما هم درست نیست چون سامسونگ معروفه سامسونگ هم معروفه هم محبوبه (هم شناخته شدست هم مردم گوشیاشو دوست دارن ) نیازی نداره با این کارا خودشو معروف کنه

raminkhan

دقیقا حرف شما درسته ولی نمیدونم این اپل چیه که هر چیم بزنه یه برداشت خیلی بزرگی مردم ازش دارن درصد محبوبیت بالاتری داره و یکم صدر اخبار بودنش بیشتره برای مثال وقتی ایفون جدید بیاد همه از جمله کسایی که تو این جریانا نیستن باخبر می شن ولی مال بقیه نمیدونم چرا اینجوری نیست

دکتر رسول آریان

گلکسی S ها هم اینجوریه. خیلی ها متوجه میشن. چون تبلیغات تلویزیونی و ماهواره ای داره. بیلبورد شهری هم داره. سایت ها هم پوشش میدن. حتی سایت هایی که مختص تکنولوژی نیستن.

Naranj

خخخخ خیلی باحاله 😀

Yas

من فقط یه چیزی فهمیدم
اینکه سامسونگ جک۳.۵میلی متری رو نه تنها روی نوت۹ بلکه روی اس۱۰ هم قرار میده و حالا حالاها حذف نخواهد شد

Pouya

و این عالیه

با تبلیغ دومی خیلی حال کردم ?
سیاه پوسته میگه دانگل چیه؟ خخخ

حالا همین دانگل بازی ها، برای وصل کردن به لپتاپ هم براش پیش میاد در آیفون های ۲۰۱۸
چون محل اتصال کابل به شارژر شده Type C و اگر لپتاپ پورت تاندربولت ۳ نداشته باشه، برای اتصالش نیاز به یک دانگل هست. اگر نخواد دانگل بخره، باید بره بازار کابل آیفون های قبلی رو تهیه کنه.

Naranj

دابل دانگل!

کهکشان

خب اگه بخوایم واقعگرایانه به قضیه نگاه کنیم دقیقا حق با سامسونگه ! ضعف هایی که از گوشی های آیفون تو این کلیپ ها نشون داده شدن چیز کمی نیست ! مگه غیر از اینه ؟ چرا باید جک 3.5 وجود نداشته باشه؟
خیلی میگن ایرپاد ها بهترن ! ولی مگه قراره فقط استفاده هندزفری داشته باشه ؟ شاید کسی بخواد واسه خروجی aux استفاده کنه !
اما تبلیغ اولشو دوست نداشتم ! اگه به دکسو باشه که هواوی از همه بالاتره ! سامسونگ نباید اعتبار خودشو با دکسو نشون بده !

دکتر رسول آریان

برای آکس (برخی میگن آ یو ایکس که غلطه)، یه لوازم جانبی اومده که بلوتوث داره. یه جک ۳.۵ میلیمتری داره که وصل میشه به آکس ضبط صوت ماشین. بعد از طریق بلوتوث با گوشی ست میشه. خیلی هم کاربردی تره. مثلا ما رفتیم مسافرت و یکی از مسافرامون که صندلی عقب نشسته بود، میخواست با کابل آکس آهنگ هاش رو توی ماشین پخش کنه. سیم آکس از کنار دنده ماشین رد میشد و مزاحمت ایجاد میکرد. میخواست گوشیش هم دستش باشه. منم جلو کنار راننده بودم و نقشه و مسیر میدادم. در کل اون سیم یه جورایی مزاحم بود. به مرور باید همه سیم ها حذف بشن. این آکس بلوتوثی ها خیلی خوبن. فقط یک مقدار ممکنه مصرف باتری رو افزایش بدن به دلیل روشن بودن بلوتوث.

اینم یک نمونه اش:
http://uupload.ir/files/qzaa_aux.jpg

عبارت Audio Auxiliary Cable میشه کابل کمکی صوتی. واژه Auxiliary به معنی کمکی رو مخفف کردن به AUX. چون این سه حرف A و U و X سرواژه سه کلمه نیست، نمیشه اون رو به صورت آ یو ایکس خوند‌. چون هر سه حرف مربوط به یک کلمه اس، پس توی انگلیسی به این کابل کمکی صوتی به طور مخفف میگن آکس. پس نگین آ یو ایکس.

کهکشان

درسته بعضیام به اشتباه میگن آیوکس ! من خودم میگم آ اُکس و بنظرم درسته !
ولی خب اگه جک 3.5 میلی متری باشه بهتره
من بودم یه تبلیغ دیگم واسه مموری نخوردن آیفون ها میساختم ! با توجه به اینکه otg هم ندارن !

بله. ولی همون آکس درسته. من‌ توی چنتا کلیپ که نگاه کردم، مجری ها و گوینده ها همشون میگفتن آکس.

ALiKiNG

مشکلی ک این قطعه ای ک عگسشو گزاشتی داره اینه ک صداش مونو هست
البته ناگفته نمونه خودمم ب خاطر مجبوری استفاده میکنم ولی خب صداش مونو هس
و بهتر اینه ک این قابلیت توی ظبط ماشین built in باشه

دکتر رسول آریان

همشون کلا مونو هستن؟ چون مدل های دیگه ای هم داره.

به خاطر تعداد خط های مشکی روی کانکتور میگی؟

ALiKiNG

این قطعه میکروفون برای مکالمه داره پس ی پارت از آکس برای میکروفون و پارت دیگه آکس برای صدا هستش
همچنین خودمم با هندزفری تست کردم و معلوم بود ک مونو هس مثلا یجایی ک صدا از راست بود از چپ و راست صدا میومد

دکتر رسول آریان

درسته. مگه ۳ خطش خریده بشه.
یک خط میکروفون و دو خط استریو.

Amin

والا منم هیچ جوری نمی‌تونستم خودمو قانع کنم پی۲۰ پرو ۱۰۹ گرفته و ۱۰ تا با ای۹ پلاس فاصله داره‌.
اما نمیدونم چرا سام خودش DxO رو ملاک گرفت!!!!!!!

BeFair

همونطور که گفتین، سامسونگ روی نقاط وقت خودش دست گذاشته اما این به معنی نداشتن نقطه ضعف نیست

Pouya

هبچ گوشی ای بی نقص نیست و هیچ گوشی ای بی نقص ساخته نخواهد شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)