حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه سامسونگ به اپل در ویدیو تبلیغاتی این شرکت با تم جام جهانی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

در یک تبلیغ جدید با موضوع جام جهانی و با شعار «زمان تا شدن با هم فرا رسیده است»، سامسونگ با نمایش قابلیت گوشی تاشو گلکسی Z Flip 4 خود، به اپل بابت عدم وجود آیفون تاشو طعنه زده است.

طعنه سامسونگ به اپل با تم جام جهانی

در آگهی منتشرشده در یکی از حساب‌های Weibo سامسونگ، گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ این شرکت را می‌توان به‌عنوان طرفداران در یک استادیوم فوتبال مشاهده کرد که موضوع آن مربوط به جام جهانی 2022 است. درحالی‌که گوشی‌های گلکسی فلیپ در جایگاه تماشاچیان درحال تشویق و تا شدن هستند (نمایش موج مکزیکی)، چند گوشی هوشمند دیگر که به‌وضوح اشاره به آیفون اپل دارند، در بین مخاطبان باقی می‌مانند و با شکلک‌های غمگینی که روی نمایشگرشان نشان داده می‌شوند، درحالی‌که به دریای گوشی‌های گلکسی فلیپ نگاه می‌کنند، ایستاده‌اند. همچنین در پایان آگهی تبلیغاتی نوشته شده است: «وقت آن است که با هم تا شویم.»

 

 

این اولین باری نیست که سامسونگ اپل و نبود گوشی‌های تاشو از سوی این شرکت را مسخره می‌کند. در یک تبلیغ ماه گذشته، سامسونگ به تمسخر بیان کرد که چگونه کاربران اپل همیشه منتظر ویژگی‌های جدید هستند. این تبلیغ یک کارمند جعلی اپل را به سخره گرفته بود.

این دومین بار در طی یک هفته است که سامسونگ با نمایش قابلیت‌های گوشی‌های تاشو خود، با طعنه به اپل در یک ویدیوی تبلیغاتی، آن‌ها را به رخ این شرکت و طرفدارانش می‌کشد. درحقیقت، همین دیروز بود که سامسونگ با طعنه به اپل با شعار «از حصار خود بیرون بیا»، کاربران اپل را به سخره گرفت.

طعنه سامسونگ به اپل با تم جام جهانی

طعنه سامسونگ به اپل با تم جام جهانی

همچنین در اوایل معرفی سری آیفون 14 از سوی اپل، کمپانی سامسونگ با انتشار ویدیو تبلیغاتی دیگری از کابران آیفون خواست تا به «جهبه فلیپ ملحق شوند

در ادامه، انتظار نمی‌رود غول کره‌ای به این زودی‌ها دست از سر اپل بردارد و حداقل تا زمان معرفی یک دستگاه تاشو از سوی شرکت آمریکایی، به زدن طعنه‌های متعدد به اپل ادامه خواهد داد.

نظر شما درباره طعنه سامسونگ به اپل با تم جام جهانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی