حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی آنر نوت 10 مشخص شد: 9 مرداد چین، 8 شهریور جهانی

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) دستگاه پر شایعه ای است که حالا امروز تاریخ معرفی رسمی آن مشخص شده است. آنر می خواهد 9 مرداد در کشور خود و حدود یک ماه دیگر یعنی تاریخ 8 شهریور به صورت جهانی از فبلت پرچمدار خود رونمایی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تیزر رسمی آنر نوت 10

تیزر رسمی آنر نوت 10

این اولین داده رسمی درباره آنر نوت 10 نیست. پیش از این نام آنر نوت ۱۰ رسما تایید شد و حالا نوبت به تاریخ معرفی آن است. به جز تاریخ معرفی برابر با 31 جولای یا 9 مرداد، می توان به چند مورد دیگر هم توجه داشت. ابتدا رنگ گرادیانت طور است. پیش از این در ترنجی آنر نوت 10 نسخه رولز رویز در کنار رنگ بندی متنوع آن لو رفت که در آن رنگ های گرادیانت طور زیادی دیدیم. این موضوع حالا تقریبا به صورت رسمی تایید می شود.

تمرکز بر هوش مصنوعی نیز این روزها روی اکثر موبایل های برند هوآوی و آنر وجود دارد. با توجه به چیپست کایرین 970 که در آنر نوت 10 استفاده خواهد شد و به NPU اختصاصی مجهز است، این تمرکز بر هوش مصنوعی یا AI قابل درک تر است.

از دیگر مشخصات مورد انتظار برای آنر نوت ۱۰ را می توان چیپست کایرین ۹۷۰، نمایشگر ۶.۹ اینچی S-AMOLED با رزولوشن FHD+ و باتری هیجان انگیز ۶۰۰۰ میلی آمپری عنوان کرد. حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز از جمله مورادی است که خیلی می تواند جذاب باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر نوت 10 می تواند دستگاه جذابی باشد؟ تاریخ معرفی جهانی هوآوی آنر نوت 10 برابر با 8 شهریور و نمایشگاه IFA 2018 است که در شهر برلین برگزار می شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اگه ابعادش کمتر از می مکس ۳ باشه عالیه تمام مشخصاتش که برتر از اونه

ahmad

بچه ها بنظرتو نوت۹ با چه قیمتی پیش فروش خواهد شد

Naranj

برای امروز میشه پیشبینی کرد ولی برای بیست روز دیگه اصلا.قراره تحریمها شروع بشه و شاید اصلا چیزی وارد نشه یا بالای ده میلیون باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)