حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) با طراحی شبیه به Oppo Find X و کایرین 980 به زودی معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | IFA2018، آنر

آنر مجیک تقریبا 2 سال پیش معرفی شد که نمایشگر دو لبه خمیده داشت و طراحی آن کاملا جذاب بود اما به تولید انبوه نرسید. امروز اما آنر در کنفرانس خود در IFA2018 علاوه بر اینکه اعلام کرد آنر پلی (Honor Play) با قیمت 329 یورو به بازار جهانی ارایه می شود به معرفی خلاصه و تیزروار دستگاهی به نام آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) پرداخت. این دستگاه علاوه بر موراد جذابی مثل چیپست کایرین 980 (Kirin 980) و شارژر 40 واتی به طراحی جذابی مثل اوپو فایند ایکس (Oppo Find x) مجهز خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید نگاهی به آنر مجیک 2 داشته باشیم.

آنر مجیک 2

آنر مجیک 2

این تصویر خود گویای همه چیز است. آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) برای رسیدن به طراحی تمام بدون حاشیه راه حلی مانند اوپو فایند ایکس را ارایه خواهد کرد. اشتباه نکنید، مشخصا چنین طراحی در نتیجه کپی چند ماهه از اوپو نیست و این نشان می دهد که اوپو توانست با ارایه پیشرو تر این نوآوری را به نام خود ثبت کند. در حالی که اوپو فایند ایکس برای بازار تجاری (هر چند در مقیاس عرضه محدود) آماده است اما آنر مجیک 2 هنوز کاملا هم معرفی نشده است.

این تصویر اغراق شده موبایل کم حاشیه آتی آنر است و آن چیزی که در حقیقت خواهد بود کاملا شبیه به اوپو فایند ایکس است که در ادامه می بینیم. همانطور که می بینید حاشیه لبه پایین وجود دارد اما لبه بالا بدون هیچ گونه بریدگی در نظر گرفته شده است. دو لبه نمتیشگر نیز خمیده به نظر می رسد. موضوع جالب دیگری که وجود دارد، دوربین آنر مجیک 2 به صورت خودکار مانند اوپو فایند ایکس بالا نمی آید و این دو حالت دارد، یا به دلیل این است که نسخه نشان داده شده هنوز کامل نیست و یا اینکه آنر راه حل دیگری دارد.

آنر مجیک 2

آنر مجیک 2

چیپست کایرین 980 که هنوز رسما معرفی نشده است در قلب آنر مجیک می تپد و شارژر 40 واتی قرار است ایمن تر باشد و با دو فاکتور که به نام سیستم 15 لایه ای امنیتی محافظتی و حالت خودکار شناسایی 3 بخش حساس است می خواهد خیال شما را از بابت قدر بالای 40 واتی بودنش راحت کند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید چینی ها به سطحی رسیده اند که با خودشان رقابت می کنند؟!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

واقعا همون طور که گفتید جناب عطا یی، چینی ها با خودشون رقابت می کنن

علی شیخ زاده

آنر مجیک که به تولید انبوه رسید و تو همین ایران هم خیلی از سایت ها میفروختن

علی شیخ زاده

چه بی برنامه ?
چیپست کرین قرار بود اول رو میت ۲۰ سوار بشه
دوما هنوز معرفی نشده چیپست

علی شیخ زاده

طبق پوستر رسمی هواوی امروز کرین ۹۸۰ باید معرفی بشه لطفا بصورت زنده پوشش بدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)