حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام آنر نوت ۱۰ رسما تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

چهار روز پیش بود که درباره دستگاه عظیم الجثه از زیر برند هوآوی یعنی آنر خبری شنیدیم و آن چیزی نبود جز این که آنر نوت ۹ (Honor Note 9) با نمایشگر 6.9 اینچی لو رفت! امروز اما نام آنر نوت ۱۰ رسما تایید شد و چینی هم یاد گرفته اند که بگویند مدت زیادی است روی این دستگاه کار می کنیم (!) البته از شوخی که بگذریم به نظر می رسد آنر نوت ۱۰ قرار است رقیب مستقیم دستگاه محبوب شیائومی می مکس ۳ (Mi Max 3) که هنوز معرفی نشده است باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

آنر نوت ۱۰

آنر نوت ۱۰

همانطور که در پست ویبو (شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ شبیه به توییتر در چین) بالا می بینید، George Zhao مدیر آنر رسما تایید می کند که پس از فناوری GPU Turbo حالا نوبت به دستگاهی بسیار ترسناک (برای رقبا) آنر نوت ۱۰ عرضه خواهد شد. دستگاهی که دو سال است از توسعه آن توسط آنر می گذرد.

شایعات به احتمال اشتراکات زیادی بین آنر نوت ۱۰ و شیائومی می مکس ۳ اشاره دارند. قطعا نمایشگر کم حاشیه را اینجا هم شاهد خواهیم بود اما اینکه بریدگی نمایشگر همانند آنر ۱۰ وجود داشته باشد یا خیر، مشخص نیست. همچنین درباره باتری احتمال چیزی بالای 5000 میلی آمپر می رود.

برای چیپست گزینه کایرین 970 خیلی دور از ذهن نیست چون آنر و هوآوی در استفاده از این چیپست خیلی بخشنده نشان دادند. شما چطور فکر می کنید؟ آنر نوت ۱۰ می تواند دستگاهی برای جلب توجه شما باشد؟ متاسفانه درباره تاریخ رونمایی رسمی صحبتی نشده و اما اواسط تابستان حدس دوری نیست، نه؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رنگ پشتش قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)