حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر نوت 10 نسخه رولز رویز در کنار رنگ بندی متنوع آن لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

نسخه پورشه دیزاین، لامبورگینی و حالا رولز رویس! بله، به نظر می رسد که چند روز دیگر مثلا نسخه کوئنیگزگ یا کروت دیگر برند ها و مثلا نسخه پراید موبایل های GLX (!!!) هم ارایه شود! به هر حال به نظر می رسد که آنر نوت 10 نسخه رولز رویس خواهد داشت و علاوه بر آن طیف وسیعی از رنگ بندی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آنر نوت 10 نسخه رولز رویز که در کنار رنگ بندی متنوع آن لو رفته است، داشته باشیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، نسخه رولز رویس هوآوی آنر نوت 10 (Honor Note 10) در حقیقت طراحی کاملا شبیه به هوآوی میت 10 دارد که این بار در رنگ کروم عرضه شده است. بدین ترتیب بین آنر نوت 10 فلزی شایعه شده و نسخه شیشه ای آن، این نسخه شیشه ای است که صحیح بوده و به بازار عرضه می شود.

مشخص نیست که نسخه رولز رویز آنر نوت 10 به جز رنگ خاص و لوگوی رولز رویس دیگر چه مواردی را دارد و از آن جا که حسگر اثرانگشت به وضوح روی قاب پشتی مشخص است، شاید بتوان حدس زد که مثل Mate RS پورشه دیزاین یک حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هم داشته باشد، و البته شاید نه! اما رنگ های هوآوی آنر نوت 10

رنگ های هوآوی آنر نوت 10

رنگ های هوآوی آنر نوت 10

رنگ های هوآوی آنر نوت 10

دو احتمال وجود دارد! یک اینکه این ها گستره رنگ هایی باشد که آنر می خواهد از بین آن ها انتخاب کند، مثل چیزی که درباره وان پلاس 6 دیده بودیم و حالت دوم این است که آنر قصد دارد تمام این رنگ ها را ارایه کند! به هر حال اینکه آنر نوت 10 اینقدر متنوع باشد قطعا جذاب است. دو رنگ گرادیات طور یکی از سبز ترنجی (!) به بنفش و دیگر از بنفش به آبی حضور دارند در کنار رنگ های قرمز، آبی، زرد و صورتی که رنگ های مشکی و نقره ای نیز طبق روال همیشگی هستند!

اگر به یاد داشته باشید در ترنجی خوانیدم که رنگ های آیفون ۲۰۱۸ عبارت است از: آبی، قرمز، طلایی، نارنجی، خاکستری و سفید و این می تواند آغاز سالی رنگارنگ برای موبایل های هوشمند باشد! هر چند هوآوی و آنر پیش از دیگران به فکر تنوع بیشتر و رنگ گرادیانت طور بوده اند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر نوت 10 با این رنگ بندی و نسخه مخصوص رولز رویس می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

احتمالا یه تم یا بک گراند از ماشین های این شرکت از جمله تفاوت هاش با نسخه عادی باشه!

Dariushrd

خخخخ مسخره…جمع بابا…سامسونگ چطور شکایت نمیکنه از این شرکت بابت اسم دزدی؟!

Mortazavi

ردمی نوت
آنر نوت
چینیها حتی زحمت اسم ساختن هم به خودشون نمیدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)