حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

بیش از 4 ماه پیش بود که گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) با مدل SM-T835 لو رفت. 2 هفته پیش نیز دیدیم که رندرهای تبلت گلکسی اس 4 بدون حسگر اثرانگشت لو رفت و کمی بعدتر رندرهای گلکسی تب اس 4 و S Pen جدید آن در دو رنگ مشکی و سفید لو رفت. امروز اما نوبت به آن است که درباره پرچمدار بعدی تبلت های سامسونگ بیشتر بدانیم. مشخصات کامل گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) لو رفته و در ادامه با هم در ترنجی آن را بررسی می کنیم، با ما همراه باشید.

مشخصات گلکسی تب اس 4 با شایعه چهار ماه پیش آن هیچ تفاوتی ندارد. در حقیقت همه شایعات آدرس یک دستگاه را به ما می دهند. گلکسی تب اس 4 تبلتی که حسگر انگشت ندارد و تنها به اسکنر عنبیه چشم متکی است. مشخصات سخت افزاری آن از جمله چیپست اصلی مربوط به پرچمدارهای سال 2017 است و به صورت کلی یک تبلت خیلی قابل پیش بینی خواهد بود.

گلکسی تب اس 4 تبلتی که حسگر انگشت ندارد و تنها به اسکنر عنبیه چشم متکی است

چیپست اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از جمله مشخصاتی است که در لیست مشخصات آن می درخشد. نمایشگر 10.5 اینچی QHD سوپر امولد از آن بخش هایی است که شخصا دوستش دارم و دوربین های قابل پیش بینی تر 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین سلفی برای ثبت خاطرات شما مانند هر تبلت دیگری، تمرکزی بر عکاسی و فیلم برداری با کیفیت ندارند.

می دانیم که قلم گلکسی نوت 9 می تواند مجهز به بلوتوث باشد و اگر اینطور باشد، S Pen گلکسی تب اس 4 هم همینطور خواهد بود! این طراحی جدید که کمی جمع و جور تر از قلم گلکسی تب اس 3 است و گویا یک چراغ وسطش دارد، می تواند تایید کند که این قلم هم بلوتوث دارد. متاسفانه یا خوشبختانه سامسونگ گیره بالای قلم را که برای قرار دادن سر جیب بود را برداشته است!

سیستم عامل اندروید 8.1 و باتری 7300 میلی آمپری از جمله نقاط مثبت گلکسی تب اس 4 خواهد بود. به نظر می رسد گلکسی تب اس 4 برای معرفی نمایشگاه IFA 2018 سامسونگ تدارک دیده شده باشد، نمایشگاهی که امسال شاهد معرفی گلکسی نوت 9 نخواهد بود!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید گلکسی تب اس 4 می تواند یک تبلت پرچمدار خوب برای سامسونگ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

اگر سامسونگ روی این تبلت تبلیغات درستی کنه میتونه خیلی پرفروش بشه
صفحه نمایش فوق عالی و قلم هوشمند چیزی نیست که همه تبلت ها داشته باشند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)