حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم هوآوی برای 9 شهریور در IFA 2018 برگزار خواهد شد، احتمال رونمایی از کایرین 980

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

نمایشگاه IFA 2018 برلین از هشتم شهریور آغاز خواهد شد و برندهای مختلف مراسم متفاوتی در آن خواهند داشت. در حالی که انتظار داریم آنر نوت 10 به صورت رسمی در این نمایشگاه برای بازار جهانی رونمایی شود، به نظر می رسد هوآوی نیز مراسمی یک روز پس از مراسم زیربرند خود یعنی آنر خواهد داشت. در این مراسم انتظار می رود چیپست پرچمدار جدید کایرین 980 معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

در حالی که هم اکنون بیشتر توجه ها روی مراسم پیش از نمایشگاه IFA 2018 سامسونگ است که در آن گلکسی نوت 9 رونمایی خواهد شد اما نباید از یاد ببرید که گزینه خطرناک برای سامسونگِ این روزها، هوآوی است. شرکتی که چیپست های خود می سازد، نوآوری های فراتر از انتظار داشته و همانند همه به جایگاه اول فکر می کند.

چیپست کایرین 970 بخش مهمی از خانواده هوآوی میت 10 بود و انتظار داریم هوآوی در خانواده میت 20 نیز مهره اساسی خواهد داشت به نام کایرین 980 که در قلب آن می تپد. کایرین 980 شایعات زیادی پیرامون خود دارد که یکی از مهم ترین آن ها را می توان پردازشگر گرافیکی با معماری اختصاصی دانست. هم چنین می دانیم که با معماری 7 نانومتری طراحی و ساخته خواهد شد.

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو از نمایشگاه IFA رونمایی نمی شوند

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو از نمایشگاه IFA رونمایی نمی شوند اما می دانیم که احتمالا مغز آن ها در این نمایشگاه رونمایی شود. مراسم تاریخ 9 شهریور هوآوی رسمی است و احتمالا 45 دقیقه به طول بیانجامد.

نظر شما چیست؟ آیا کایرین 980 می تواند همان چیپستی باشد که باید باشد؟ فکر می کنید هوآوی راهبرد صحیحی دارد که چیپست های خود را مانند اپل در نیمه دوم سال معرفی می کند یا باید مانند هم اکوسیستم های اندرویدی خود به معرفی چیپست جدید در ابتدای سال روی بیاورد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

بازم آقای ریچارد یو میاد ۴۵ دقیقه حرف می‌زنه

User

میاد هی میگه آیفون فلان کرده سامسونگ فلان کرده…
۵ دقیقه هم از خودش نمیگه…

Amin

آفرین!
خوشم میاد مث خودم پی‌گیر مراسما هستی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)