حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A6 پلاس مشخص شد: عالی

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

گلکسی A6 پلاس آمده تا موقعیت بهتری برای سامسونگ در میان رده های اقتصادی ارایه کند. نمایشگر کم حاشیه، دوربین دوگانه و البته باتری حجیم ۳۵۰۰ میلی آمپری از مواردی هستند که سامسونگ برای آن در نظر گرفته است. در این مطلب می خواهیم ببینیم عمر باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری گلکسی A6 پلاس به چه شکل است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری گلکسی A6 پلاس

عمر باتری گلکسی A6 پلاس

همانطور که در تصویر بالا از تست عمر باتری Gsmarena می بینید، امتیاز گلکسی A6 پلاس عدد عالی ۱۰۶ ساعت است. نزدیک به ۱۷.۵ ساعت پخش ویدیو برای یک میان رده های است و کمی بیشتر از ۱۲ ساعت برای وبگردی با شما همراه خواهد بود. مدت زمان مکالمه ۳۴ ساعت هم به شما این اطمینان را می دهد که اگر ۲۴ ساعت روز را به مکالمه بگذرانید هنوز ۱۰ ساعت دیگر فرصت دارید تا صحبت کنید و گلکسی A6 پلاس خاموش شود.

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری گلکسی A6 پلاس در کنار نمایشگر ۶ اینچی‌ سوپرامولد کم حاشیه با رزولوشن FHD+ و چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ توانسته اند ترکیب باتری دوستی باشند! شارژر همراه میان رده های سامسونگ عموما ۵ ولت ۱.۵۵ آمپر است اما در جعبه نسخه مورد بررسی وجود نداشته است. گلکسی A6 پلاس با شارژر سریع نسل ۳ کوالکام در مدت ۳۰ دقیقه تنها ۲۱ درصد شارژ می شود که کند به شمار می رود اما با توجه به حجم ۳۵۰۰ میلی آمپری آن، بد نیست.

نظر شما درباره عمر باتری گلکسی A6 پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminkhan

حیف کاش سرعت شارژ شدنش بیشتر بود به هر حال نتیجه خوبیه

Naranj

میانرده های سامی از نظر باتری عالی اند
تازه جی۶ پلاس هم تو راهه که باتری حدود ۴۵۰۰ داره

Dariushrd

میانرده های سامسونگ از ۲۰۱۷ جزو بهترین های بازار هستن و ارزش خریدشون بالاس( جدا از قیمت دلار تو بازار ما) میانرده های سونی هم از ۲۰۱۸ خیلی بهتر شدن…میانرده زیر ۱ و نیم میلیون شرکتای چینی گزینه خوبیه…بالای ۱ و نیم سامسونگ و سونی…( با توجه به قیمت دلار حال حاضر)

این نشون میده که یک چیپ میان رده با رزولوشن غیر QHD چطور میتونه عمر باتری رو زیاد کنه.
چیپ های بالارده با اینکه ادعای مصرف باتری کم دارن در هر نسخه، ولی خب این یک واقعیت هستش که پردازنده های قوی تر، باتری بیشتری مصرف میکنن، حتی اگر در اوج بهینه سازی باشن.

در کل ۱۰۶ ساعت کاملا عالیه.

ahmad

حالا تصور کنید نوت ۹یا اس۱۰ این امتیازو بیاره چه شود به به

Naranj

از همه مهمتر تایم ویدئو و وب گردی هست که سری اس و نوت تدی هر دو متوسط به بالاست
زمان مکالمه مهم نیست

علی شیخ زاده

خیلی خوبه

Pouya

عجب باتری خفنی

Peiman

اووف ، عجب باتری خفنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)