حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A6 2018 دوباره لو رفت، تایید اطلاعات قدیمی

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگر به یاد داشته باشید گلکسی A8 2018 نیز پیش از معرفی در یک ویدیو با کیفیت لو رفت، در حقیقت لو رفتن که نه، یک ویدیو در حد نگاه نزدیک و حتی بررسی بود. حالا یک ویدیو از گلکسی A6 2018 نیز لو رفته که البته از یوتیوب پاک شده و نتوانستیم ویدیو رسمی آن را پیدا کنیم اما اطلاعات آن را می توانیم با هم مرور کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از ویدیو مربوطه تنها یک تصویر باقی مانده است و آن را به عنوان تصویر اصلی مطلب قرار دادیم. شما می توانید در این تصویر به وضوح فلاش دوربین سلفی را ببینید که قبلا نیز درباره آن خوانده بودیم. جالب است بدانید این دوربین سلفی بر خلاف گلکسی A8 2018 تکی بوده و رزلوشن آن 16 مگاپیکسل با f/1.9 است. دوربین اصلی اما با همین رزلوشن اما دیافراگم فراخ تر f/1.7 را خواهد داشت. می دانیم که گلکسی A6 2018 دوربین اصلی تکی خواهد داشت اما نسخه پلاس دوربین دوگانه دارد. درباره دوربین دوگانه گلکسی A6 پلاس 2018 صحبتی نشده است.

نمایشگر 5.6 اینچی HD+ به نسبت تصویر 18.5:9 با حاشیه کم برای گلکسی A6 2018 و نمایشگر 6 اینچی FHD+ با همین نسبت تصویر و حاشیه کم برای گلکسی A6 پلاس 2018 در نظر گرفته خواهد شد. لازم به ذکر نیست که یادآوری کنیم نمایشگر هر دوی این دستگاه ها از نوع Super AMOLED است. درباره مشخصات سخت افزاری نیز از پیش می دانیم که که اگزینوس 7870 با 3 گیگابایت حافظه رم برای گلکسی A6 2018 و اسنپدراگون 625 با 4 گیگابایت حافظه رم برای گلکسی A6 پلاس 2018 در نظر گرفته شده است.

موضوع قابل به ذکر دیگری وجود ندارد و هنوز درباره تاریخ عرضه یا قیمت صحبتی نشده است. با توجه به رده بندی این دستگاه انتظار عرضه اولیه در روسیه، خاورمیانه و اروپا وجود دارد. نظر شما چیست؟ این میان رده سامسونگ می توند خوب بفروشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

اگه مدل پلاس زیر ۳۰۰دلار باشه عالیه

Peiman

نمایشگر hd اونم برای ۲۰۱۸ واقعا کافی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)