حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه کامل فتوشاپ به آیپد می آید

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت

در دنیای تبلت‌ها آیپد به دلیل سیستم عامل iOS خود عموماً برنامه‌های اختصاصی بیشتر برای تولید محتوا دارد. از همین جهت بین تولید کننده های محتوا طرفدار بیشتری نسبت به تبلت های اندرویدی دارد. حال به نظر می‌رسد که دلیل این علاقه محکم‌تر خواهد شد. شرکت ادوبی (Adobe) رسمی اعلام کرده که نسخه کامل فتوشاپ برای آیپد به زودی ارائه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

به گزارش بلومبرگ راهبرد شرکت ادوبی تغییر کرده و می خواهند نسخه کامل محبوب ترین نرم افزار ویرایش تصویر را روی آیپد های اپل ارائه کند. انتظار نداریم که این نسخه کامل روی تمام آیپد های اپل قابل اجرا باشد و احتمال آن روی آیپد پرو های جدید قابل نصب بوده، البته درباره این موضوع هنوز بیانیه رسمی ارائه نشده است.

آقای Scott Belsky مدیر محصول Creative Could شرکت ادوبی می گوید: ” آرزوی من این است که در اسرع وقت به این بازار برسیم. نیاز به یک محصول بسیار پیچیده و قدرتمند مانند فتوشاپ وجود دارد که این کار را بر روی یک دستگاه مدرن مانند iPad انجام دهیم. ما باید محصولات خود را به بازار دارای اولویت فضای ابری تبدیل می کنیم. ”

در حال حاضر ادوبی نسخه فتوشاپ اکسپرس را روی آیپد و دستگاه‌های اندروید دارد اما نسخه کامل آن می‌تواند در آن همان توانایی هایی را که شما روی فتوشاپ دسکتاپ دارید روی آیپد به شما ارائه کند. به گفته Belsky طراحان روز به روز بیشتر روی تبلت های خود کار می کنند تا دسکتاپ ها و از ما می‌خواهند که ویرایش را در حرکت به آن‌ها ارائه کنیم.

انتظار می‌رود از ادوبی در کنفرانس MAX creative ماه اکتبر خود فتوشاپ برای آیپد را معرفی کند و سال ۲۰۱۹ برای عرضه آماده باشد. شما چطور فکر می کنید؟ این یک انتخاب صحیح برای ادوبی است؟ آیا طراحان آیپد را به دسکتاپ ترجیح می‌دهند یا صرفاً این یک نیاز است که بتوانید برخی از کارهای ساده خود را روی همان بستر همیشگی اما در حال حرکت انجام دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)