حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ برای سیستم عامل KaiOS عرضه شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان، سیستم عامل

سیستم عامل KaiOS روی سری جدید گوشی های نوسازی شده نوکیا مثل مدل 8110 ارائه شده است که به تازگی نسخه ای رسمی از واتس اپ در این سیستم عامل ارائه شده است. این برنامه از طریق KaiStore  برای دستگاه های KaiOS با 256 مگابایت یا 512 مگابایت RAM  قابل دریافت خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سیستم عامل KaiOS

سیستم عامل KaiOS

سیستم عامل KaiOS

نسخه سیستم عامل KaiOS برنامه واتس اپ از هر دو قابلیت تماس و پیام رسانی پشتیبانی خواهد کرد و از تکنولوژی و ارسال پیام رمزنگاری شده End-to-End بهره می برد. در واقع در این نسخه دقیقا قابلیت های موجود در اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

واتس اپ سیستم عامل KaiOS

 

واتس اپ سعی دارد تا برای تمامی سیستم عامل ها ارائه شود برای مثال در سپتامبر سال گذشته این برنامه به گوشی های JioPhone با سیستم عامل KaiOS آمد و کم کم تمامی گوشی های این سیستم عامل و دیگر سیستم عامل ها را پوشش خواهد داد. البته این اپلیکیشن در ماه آوریل در گوشی های 8110 نیز پشتیبانی و ارائه شد اما فقط در اختیار کاربران هندی قرار گرفت که اکنون برای سراسر جهان عرضه شده است.

در حال حاضر پیامرسان واتس اپ در هفت دستگاه مختلف از سیستم عامل KaiOS ارائه شده است که می توان به گوشی های Cat B35، Doro 7060، JioPhone (Reliance Jio)، JioPhone 2 (Reliance Jio)، MTN Smart، Nokia 8110 HMD Global و Orange Sanza اشاره کرد. این سری گوشی ها در بازارهای غربی بسیار محبوب هستند و مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند.

با کمک این گوشی های شما می توانید از دنیای مدرن دور شوید اما همچنان یک پیامرسان آنلاین شما را نجات خواهد داد. این سری گوشی های ذکر شده در عین سادگی با قیمتی مناسب و عمر باتری بالا (عمر باتری تا 25 روز) ارائه خواهند شد و همین موضوع نظر بسیاری به خود جلب کرده است. در نتیجه این تصمیم واتساپ تصمیم بزرگی بوده و عملکرد خوبی را در این گوشی ها به ارمغان خواهد آورد.

از سوی دیگر KaiOS یک سیستم عامل سبک است که در حال حاضر در تعداد کمی از گوشی ها در دسترس قرار دارد این سیستم عامل در واقعی از شاخه ای از فایرفاکس آغاز شده و به اینجا رسیده است. در نهایت این سیستم عامل از زمان سرمایه گذاری توانسه نظر گوگل را جذب نماید تا حدی که گوگل تایپ صوتی توسط Google Assistant را در اوایل سال جاری به این پلتفرم اضافه کرد.

نظر شما درباره ارایه واتس اپ روی این سیستم عامل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)