حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سیستم عامل KaiOS و ویژگی های جدید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سیستم عامل

حدودا ۳ هفته پیش بود که درباره پیشرفت سیستم عامل موبایل های ساده که گوگل از آن پشتیبانی می کند در ترنجی خواندیم که سیستم عامل KaiOS حالا روح ۱۰۰ میلیون دستگاه است. سیستم عامل KaiOS در آینده به ویژگی های جدیدی مجهز می شود و همچنین در بازارهای بیشتری حضور پیدا می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت سیستم عامل KaiOS و ویژگی های جدید صحبت کنیم.

 آپدیت سیستم عامل KaiOS

 آپدیت سیستم عامل KaiOS

آپدیت سیستم عامل KaiOS

در حال حاضر سیستم عامل KaiOS به عنوان سومین سیستم عامل پرطرفدار در جهان شناخته می شود. این سیستم عامل روی 100 میلیون فیچرفون نصب شده است. KaiOS قصد دارد در سال های آینده روی ۱ میلیارد دستگاه نصب شود و این یک رشد خیلی زیاد اما برای موبایل های در این رده، نه چندان دور از ذهن است.

ماه گذشته توسعه دهنده این سیستم عامل از سرمایه گذاری جدید از سوی شرکت هایی مانند TCL و گوگل خبر داد. این سرمایه گذاری باعث پشتیبانی سیستم عامل KaiOS از اپلیکیشن هایی مانند سرچ، مپس و یوتیوب شد.

در حال حاضر این شرکت با برندهای بزرگی مانند فیس بوک و کوالکام همکاری می کند و قصد دارد برای سال جاری میلادی ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کند و همچنین در بازارهای مختلفی حضور پیدا کند.

مدیر عامل KaiOS اعلام کرده که این شرکت به دنبال بهینه سازی عملکرد این سیستم عامل روی گوشی های پایین رده در سال های آینده است. مهندسان این شرکت به دنبال اضافه کردن قابلیت مولتی تسکینگ و تب مرورگر برای بهبود تجربه کاربری آن هستند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید این سیستم عامل، Copy/Paste است که در بروزرسانی جدید به آن اضافه می شود. این شرکت در حال همکاری با شرکای خود برای یک پروژه یادگیری ماشینی جدید است که عملکرد محصولات مجهز به آن را افزایش می دهد.

آپدیت جدید سیستم عامل KaiOS در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه می رسد. بر اساس اعلام مدیر عامل این شرکت، KaiOS در کشورهای بیشتری در آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و کشورهای خاصی از آسیا در اختیار کاربران قرار می گیرد.

کاربران در کشورهای برزیل و مکزیک شاهد عرضه اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل KaiOS در تابستان سال جاری خواهند بود. کاربران در ایالات متحده آمریکا تا پیش سال جاری میلادی به این محصولات دسترسی پیدا می کنند.

شما تا به حال موبایلی مجهز به سیستم عامل KaiOS داشته اید؟ نظر شما درباره رسوخ گوگل به قلب موبایل های ساده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

تو نرم افزار گوگل رقیب نداره مورد اعتماده
هر برندی هرجای دنیا از سیستم عاملش استفاده میکنه با خیال راحت

بعد یه عده فکر میکنن سیستم عامل هواوی گوگل رو زمین گیر میکنه 😁

CAT

هواوی چطوره اینو بزاره رو گوشیاش میشه؟

amer

محمد جان این سیستم باز زیر نظر شرکت گوگل هست که گوگل هواوی رو تحریم کرده پس نمیشه استفاده کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)