حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکنر Face ID برای آیپد پرو و نمایشگر 120Hz برای آیفون های آتی مورد انتظار است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

می دانید چیست؟ محصولات اپل ویژگی های خاصی را به بازار معرفی می کنند اما همه آن ها همزمان در یک نسل به جدیدترین فناوری به روز نمی شوند. بستگی دارد چه گجتی از نگاه اپل به چه ویژگی ای زودتر نیاز داشته باشد. مثلا نمایشگر 120 هرتز چیزی است که آیپد پرو ها دارند و اسکنر Face ID را آیفون X. حالا قرار است این ویژگی ها که در دیگری وجود ندارند، در نسل بعدی به آن ها اضافه شوند. بله یعنی اسکنر Face ID برای آیپد پرو و نمایشگر 120Hz برای آیفون های آتی مورد انتظار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

به توییت بالا که توسط یکی از منابع قابل اعتماد ری-توییت شده نگاه کنید. پنج پیش بینی درباره تولیدات سخت افزاری اپل شده است. آپدیت مک بوک پرو تاخیر خواهد داشت، آیفون ها در آینده نمایشگر 120 هرتز خواهند داشت و آیپد پرو با چیپست A12X اپل از Face ID پشتیبانی خواهد کرد.

درباره آیفون ها نگفته شده که منظور از “آینده” دقیقا چیست اما اینکه به آیفون های 2018 برسد تقریبا یک حدس 60-40 به نفع نرسیدن است، چون اگر می رسید تا کنون شایعات زیادی می شنیدیم. البته هنوز 40٪ احتمال صحت آن وجود دارد چون فناوری نیست که تا کنون در محصولات اپل استفاده نشده باشد.

شایعه Face ID برای آیپد پرو بعدی نیز قبلا به گوش رسیده و اصلا موضوع عجیبی نیست. شما درباره این پیش بینی ها چطور فکر می کنید و کدام یک را بیشتر می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

آقای ع.طایی بین خبر و بخش کامنت ها یه فاصله زیاد و آزار دهنده وجود داره . خواهشاً اصلاح کنید این ایراد رو.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)