حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12+)

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، تماشا کنید، مقاومت

اچ تی سی یو 12 پلاس پرچمدار 2018 تایوانی هاست که البته خیلی درخشان عمل نکرده که بزرگترین دلیل چنین اظهار نظری را می توان عمر باتری اچ تی سی یو 12 پلاس دانست. امروز اما می خواهیم ببینیم که اچ تی سی پس از آن ضعف بزرگ در تست مقاومت اچ تی سی یو 11، توانسته نقاظ ضعف خود را در اچ تی سی یو 12 پلاس جبران کند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست مقاومت اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12+) را با هم ببینیم.

این تست مقاومت اچ تی سی یو 12 پلاس است. همانطور که می بینید، ابتدا با تست مقاومت در برابر خراشیدگی آغاز می شود که عملکرد پرچمدار 2018 تایوانی ها هم شبیه به همه موبایل های دیگر است. پس از آن به سراغ فریم فلزی می رود و اطمینان حاصل می کند که فلز باشد. این فریم کاملا فلزی است اما نوآوری اچ تی سی یو 12 پلاس که دکمه های سخت افزاری تنظیم حجم صدا و قفل را با دکمه های مجازی جایگزین کرده ایده خوبی نیست. هر چند که اچ تی سی فناوری Edge Sense خود را ارتقا داده تا به این مهم رسیده اما حقیقت این است که کسی چنین دکمه هایی را نه دوست دارد و نه می خواهد که 1٪ مثل این چیزی که دیدیم، با مثلا کاتر، از بدنه جدا شود و دیگر قابل استفاده نباشد!

تست شعله روی نمایشگر Super LCD 6 اچ تی سی یو 12 پلاس رفتار کامل یک پنل LCD را نشان می دهد و پس از ده ثانیه در معرض گرما بودن، نمایشگر خاموش شده و سپس روشن می شود. و در نهایت برای تست مقاومت در برابر خم شدن باید گفت که نه! هنوز اچ تی سی آن دستگاهی را که باید تولید نکرده است!

به دلیل قابل Squeeze (فشردن) قاب دور دستگاه اچ تی سی از فلزی نرم تر استفاده کرده که نتیجه مقاومت پایین در برابر خم شدن است و در نهایت قاب پشتی کاملا از دستگاه جدا شده و گواهی ضد آب بودن آن کاملا از بین می رود.

نظر شما درباره تست مقاومت اچ تی سی یو 12 پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

عجب گوشی خفنی زده htc ?
فکر کنم به جای چسب از تف استفاده کرده ?

Peiman

????

REZA

چطور میتونن ی گوشی و ایقد راحت خراب کنن?
این گوشی خم شدنش بخاطر ادج سنس هستش و در حدی نیست که تو حالت عادی گوشی کج شه.بلکه خیلی فشار بیاریم بهش تا خم شه.

ARMTIN

اگه اسم HTC روش هک نشده بود باز هم این حرف میزدی ؟؟؟ ?
.
.
درب پشت گوشی از جا در اومد خاک برسر IP68 داره

REZA

کاری به برند ندارم،دلیل خم شدنش و فتم که کاملا مشخصه.اگه قرا بود بدنه ام٨ رو بزاره که اج سنس کار نمیکرد،بالاخره هرچیزی مشکلات خودش و داره.اون در پشتش چه در بیاد چ نیاد ربطی به ip68 فک نمیکنم داشته باشه
من تحصین نکردم بله خم شدن اصلا خوب نیست

Naranj

خخخ باو جو ندین هیچ کسی با گوشی همچین کارایی نمیکنه

Saeed Mohammadipouya

قشنگ خراب کرد

Ali007

به طرز وحشتناکی ناامیدم کرد?

اوف!
خوبه کامنت نذاشتم اینجا
خخخ
انگار اون آقای روانی که لایک و دیسلایک کشکی میزنه، از قرار معلوم HTC هم دوست داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)