حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20) لو رفت، سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی و حاشیه های مانند میت ۱۰

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

درباره هوآوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20) شایعات متعددی شنیدیم. یکی از شایعات اما تصویری بود که در آن هوآوی میت ۲۰ را می دیدیم. این بار یک طرح ۳ بعدی برای ما همان نما را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره فبلت ۲۰۱۸ هوآوی بیشتر صحبت کنیم.

اگر به بازار پرچمدار های اندرویدی توجه کنید تمام شرکت‌های حاضر در این بازار هر ۶ ماه یکبار یک پرچمدار معرفی می کنند. هرچند تفاوت این دو پرچمدار در برخی از شرکت‌ها همانند سامسونگ بیشتر به چشم می‌آید اما این موضوع برای تمام شرکت‌ها نهادینه شده که باید برای به روز ماندن و رقابت بیشتر با آیفون های اپل باید هر ۶ ماه یکبار پرچمدار جدید تولید کنند.

هوآوی نیز از این قاعده مستثنا نیست و هر سال دو پرچمدار ارائه می کند. در ارائه های هواوی اما تفاوتی وجود دارد که آنها در ارائه نیمه دوم سال خود چیپست جدید ساخت خود را استفاده می کنند و پرچمدار خود را ارتقا می دهند اما دیگر شرکت های اندرویدی در ارائه‌ی نیمه اول هر سال از چیپست جدید بهره می‌برند. عملکرد هواوی همانند اپل و دیگر شرکت‌های اندرویدی متفاوت با آنهاست.

هوآوی میت ۲۰

هوآوی میت ۲۰

حال درباره جدیدترین پرچمدار خانواده میت هواوی که در نیمه دوم هر ساله می شود، شایعه جدیدی منتشر شده است. در این شایعه شاهد تصویری سه بعدی از هوآوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20)  هستیم که در آن می‌بینیم تفاوت زیادی بین هوآوی میت ۲۰ و هواوی میت ۱۰ از نظر طراحی ظاهری جلو وجود ندارد. حاشیه نمایشگر تقریبا به یک میزان است اما این تفاوت وجود دارد که روی لبه بالا به نظر می‌رسد سیستم تشخیص چهره سه بعدی در نظر گرفته شده است. متاسفانه هوآی هنوز از درج کردن لوگوی خود روی قاب جلویی دست برنداشته و روی لبه پایین شاهد لوگوی هواوی هستیم.

از آنجا که سیستم تشخیص چهره سه بعدی می‌تواند به راحتی جای اثر انگشت را بگیرد، احتمال دارد که روی قاب پشتی هوآوی میت ۲۰ همانند شایعه ای که قبلاً دیدیم تنها جای سه دوربین وجود داشته باشد و خبری از حسگر اثر انگشت نباشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید فبلت هواوی میت ۲۰ بتوانند دستگاه خوبی برای هواوی باشد و همانند هواوی میت ۱۰ سر و صدای زیادی به پا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

از پی20 خیلی بهتر هست
دوربین سلفیش هم انگار دو گانه هست
اقای عطا.یی خبر وجود سه نسخه از اس10 رو هم کار کنید.نسخه سوم فلت هست و 5.8 اینچ

Peiman

خیلی خوبه طراحیش ، همین که ناچ نداره یه امتیاز مثبت حساب میشه ، یکی از بهترین گوشی ها میشه قطعا

Quality

متوجه نمیشم چرا قرار گرفتن لوگو هواوی جلوی گوشی چیز بدیه؟!
وقتی جا هست چرا برش دارن و شبیه گوشی های بی هویت بشه؟!
من از لوگو هواوی خوشم نمیاد ولی از این حرکت خیلی خوشم میاد و بنظرم اگر جلوی گوشی فضا برای قرار گرفتن لوگو هست حتما باید استفاده بشه

Quality

طراحیش بنظرم خیلی دیگه تکراریه و همه میت ها جلوشون دقیقا همین هست و یک تنوع هم خوبه!

علی شیخ زاده

سری میت همیشه جز بهترین ها بوده و هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)