حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون اینستاگرام (IGTV) برای ویدیوهای یک ساعته اینستاگرام فردا رسما معرفی می شود

درباره ویدیو های یک ساعته اینستاگرام در ترنجی خوانده بود. تاریخ ۳۰ خرداد رونمایی این بخش جدید و حیاتی برای اینستاگرام، این شبکه ی اجتماعی ویدئویی و تصویری فیس بوک است. پیش از رونمایی رسمی مشخص شده که نام این بخش IGTV یا به عبارت ساده تر، تلویزیون اینستاگرام است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

تاکنون درباره این بخش جدید اطلاعات زیادی نداشتیم. مثلاً اینکه قرار است به چه صورت نمایش داده شود؟ آیا در یک برنامه جذاب مثل برنامه های Layout و …  خواهد بود یا مثلاً یک تب جدید و شاید حتی در قسمت اکسپلور؟ پاسخ این است که تلویزیون اینستاگرام یا همان IGTV در بخش اکسپلور ارائه خواهد شد. این ویدئو های جدید مستقیما با ویدئو بلاگ ها یا اصطلاحا vlogs یوتیوب رقابت خواهد کرد.  این ویدئو ها حداقل ۱۵ ثانیه و حداکثر ۶۰ دقیقه خواهند بود.

تلویزیون اینستاگرام یا همان IGTV در بخش اکسپلور ارائه خواهد شد

اینستاگرام هم اکنون قابلیت لایو را به اکثر کاربران ارائه کرده که به آنها کمک می کند به جای سیستم سنتی فیلمبرداری و پخش آن به صورت آنلاین یا روش های دیگر به راحتی فقط موبایل خود را از جیب شان در بیاورند و پخش زنده خود را داشته باشند. تلویزیون اینستاگرام یا همان آی جی تی وی (IGTV) می خواهد به تولید کننده های مبتدی و پیشرفته محتوا این امکان را بدهد که به راحتی و بدون نیاز به دانش زیادی بر بستری که آن را به خوبی می‌شناسند یعنی اینستاگرام،  ویدئو بلاگ های (vlog) خود را منتشر کنند.

تلویزیون اینستاگرام

تلویزیون اینستاگرام

وقتی صحبت از افزایش سقف مدت زمان ویدیوهای اینستاگرام به یک ساعت می شود،‌ لزوما سقف 60 دقیقه را نبینید، تصور کنید موزیک ویدیو خواننده مورد علاقه خود را با کیفیت 4K و تمام صحفه می خواهید ببینید! تصور کنید یک ویدیو یوتیوب طور که عموما حوالی 10 دقیقه است را نگاه می کنید، تصور کنید حتی یک قسمت از یک سریال را که کمتر از یک ساعت است نگاه می کند! بله، من هم ابتدا تصور می کردم منظور از ویدیو عمودی این باشد که اصطلاحا ویدیو “قدی (تما قد)” گرفته شده باشد، اما حالا می توان به این دید به آن نگاه کرد که منظور ویدیو تمام صفحه افقی است، اینطور نیست؟

در این زمینه که بخش جدید ویدئو هاب اینستاگرام با نام آی جی تی وی (IGTV) یا در تب اکسپلور نمایش داده شود هیچ تاییدیه ای از طرف اینستاگرام ارائه نشده است اما فردا ۳۰ خرداد این موضوع رسمی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

منتظرم ببینم چطور از آب در میاد‌.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)