حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوهای IGTV اینستاگرام در فید اصلی نمایش داده خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

حتما تلویزیون اینستاگرام یا IGTV را به یا دارید. شخصا از همان اوایل ارایه این بخش جدید اینستاگرام حس مثبتی نسبت به آن نداشتم و به نظر می رسد که عموم مخاطبین نیز همین احساس را دارند. IGTV ابتدا به صورت نرم افزار مجزا، سپس به صورت بخشی از اپلیکیشن اینستاگرام و در نهایت به عنوان یک تب، درست کنار تب دایرکت قرار گرفت. حتی گاهی نوتیفیکیشن های پاپ آپ هم به شما می دهد که مثلا ویدیو جدید در تلویزیون اینستاگرام ببینید اما عموما من علاقه ای به بازار کردن آن ها نداشتنم. این ویدیوها در بخش اکسپلور اینستاگرام هم نمایش داده می شدند. حالا به نظر می رسد که اینستاگرام می خواهد حتما شما ویدیوهای IGTV را ببینید. ویدیوهای IGTV اینستاگرام در فید اصلی نمایش داده خواهند شد و در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ویدیو IGTV در فید اینستاگرام

ویدیو IGTV در فید اینستاگرام

تولید محتوای ویدئویی کم کم از سمت تلویزیون به یوتیوب و سرویس‌های استریم کشیده شده است. در چنین شرایطی، طبیعی است که اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان، قصد داشته باشد با این موج همراه شود. به همین خاطر این شرکت IGTV را خلق کرده و به کاربران اجازه می‌دهد که ویدئوهای ۱۰ دقیقه‌ای را آپلود کنند و آن‌ها را پخش کنند. اگر حساب شما بزرگ باشد، می‌توانید تا یک ساعت ویدئو آپلود کنید.

البته هنوز مشکلات بزرگی جلوی راه اینستاگرام وجود دارد. تماشای ویدئو هنوز در این سیستم کمی سخت خواهد بود و کنترل کافی در رابط کاربری IGTV وجود ندارد. همچنین قاب عمودی و اصرار بر روی این قاب باعث شده که تولیدکنندگان محتوا کار سختی داشته باشند.

همه چیز درباره تلویزیون اینستاگرام (IGTV) و ویدئوی‌های یک ساعته آن

البته که سیاست اخیر اینستاگرام باعث می‌شود که کاربران بیشتر با ویدئوهای IGTV آشنا شوند. البته شاید راضی نباشید که چنین سیستمی وجود داشته باشد و مجبور شوید که این حجم از ویدئو را بارگذاری کنید. با این حال اینستاگرام از موقعیت خود کوتاه نمی‌آید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اینستاگرام فضایی برای تماشای ویدیوهای طولانی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidflh

خوره ی حجم!
با این بسته های اینترنت‌ی که ماها داریم واقعا فاجعس این خبرا…
متاسفانه اینستا هم بدون انتخاب خودت همه ویدئوهایی که تو فیدته رو دانلود میکنه…(درست برعکس سایتش!هم دارک مود پشتیبانی میکنه از طریق مرورگر هم قابلیت انتخاب پخش حتی واسه استوری)
ارزون ترین بسته اینترنت سیمکارتی که الان میشه خرید بسته سالانه ایرانسله ۷۲ گیگ ۱۷۰ تومن!!!!!!
قبلا ۱۲۰ گیگ بود ۱۹۰ تومن که لطف کردن برداشتن…که حتی همونم واقعا خیلیییی کم بود!!
اینترنت صبح ۵ گیگشونم( ۳ تومن ماهانه)که برداشتن…
چقدر از دنیا عقبیم لعنتی 🙂

Alireza.se

بچه ها آپدیت جدید اینستا چرا اینقد فاجعه شده اصلا دایرکتش تقریبا مختل شده میشه بگید قضیه چیه ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)