حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در کنار اکسپریا ایکس زد 2

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، سونی، مقایسه از هر نوع

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Xperia XZ2 Premium) با دوربین دوگانه با ISO 51200 و نمایشگر 4K HDR حدودا دو ماه پیش رسما معرفی شد. پردازشگر تصویر AUBE دوربین دوگانه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم را در ویدیو رسمی سونی دیدیم و مقایسه دوربین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم با گلکسی اس 9 و هوآوی پی 20 پرو در شرایط نوری ضعیف را شاهد بودیم. یک هفته پیش بود که اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در TENAA دیده شد و حالا امروز رسما در چین رونمایی شده و در فروش ePrice برای فروش قرار دارد. با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در کنار اکسپریا ایکس زد 2 و گاهی اکسپریا ایکس زد داشته باشیم!

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم ویژگی های قابل تامل مخصوص به خود را دارد که در تصویر بالا می بینید. از نمایشگر 4K HDR بگیرید تا اولین موبایل با قابلیت فیلم برداری 4K HDR، دو سیم کارت 4G همزمان و البته ISO 51200 از جمله افتخاراتی است که اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم دارد. در این مطلب ابتدا نگاهی خواهیم داشت به نمایشگر 4K HDR اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در کنار نمایشگر FHD عادی اکسپریا ایکس زد:

به صورت کلی سه صحنه اول می تواند برتری نمایشگر 4K HDR اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم را نشان دهد اما مثلا به این نمونه های آخر نگاه کنید! واقعا اکسپریا ایکس زد بهتر است و رفتار اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم بیشتر به سمت اغراق و کنتراست بیش از حد تا از بین رفتن جزئیات پیش رفته است. مثلا همین تصویر آخر اگر به سمت چپ بازیگر خانم نگاه کنید، صندلی فرد پشت سر وی دیده نمی شود یا حتی پشت سر بازیگر سمت راست هم محو شده است. در تصویر بالاتر که بازیگر خانم کلا وجود ندارد و تصاویر بالایی نیز بسیار بسیار شاهد از بین رفتن جزئیات هستند. نظر شما درباره مقایسه نمایشگر 4K HDR اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم و اکسپریا ایکس زد چیست؟

مقایسه دوربین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم با اکسپریا ایکس زد اس

مقایسه دوربین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم با اکسپریا ایکس زد اس اما انجام می شود چون اکسپریا ایکس زد 2 فیلم برداری 4K HDR را دارد. در فیلم برداری HDR قطعا برتری با اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم است و هیج شکی در آن نیست، همانطور که در تصویر بالا شاهد هستید. در عکاسی شرایط نوری ضعیف نیز تصویر اصلی مطلب را شاهد هستید! توانایی ISO 51200 برای اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم یک رکورد عالی است اما حیف که هوآوی پی 20 پرو تا ISO 102400 می تواند پشتیبانی کند!

مقایسه بین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم و اکسپریا ایکس زد 2

در مجموع از نظر طراحی نیز می توانید تصاویر زیر را در مقایسه بین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم و اکسپریا ایکس زد 2 داشته باشیم، دستگاهی که خپل تر و طراحی سنتی تری دارد اما اکسپریا ایکس زد 2 آمده تا طراحی ترندی تری را ارایه کند:

و در نهایت پیش از اینکه شما را به تماشای ویدیو این مقایسه دعوت کنیم، نظر شما درباره اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم می پرسیم:

دانلود ویدیو

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مقایسه داغون بود گفتم شاید شما خودتون تست کردید دیدم نه

ahmad

طراحیش و اون حاشیه هاش واقعا داغونه و تو ذوق میزنه

Peiman

چه طراحی افتضاحی. دوربین دوگانش تقریبا وسط! حاشیه های زیاد و وزن ۲۵۰ گرمی!!!!

Soltane.Ehsas

طراحیش اصلا خوب نیست

Amir Hossein

طراحی و حاشیه ها اصلن چنگی به دل نمیزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)