حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در TENAA دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سونی

حدودا یک ماه و نیم پیش بود که اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Xperia XZ2 Premium) رسما معرفی شد و دوربین دوگانه با ISO 51200 و نمایشگر 4K HDR اصلی ترین ویژگی های این پرچمدار کم سروصدای ژاپنی ها بود. نمی دانم چرا اما سونی هیچ مانور خاصی روی این دستگاه نداده است. می دانیم که اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم فعلا به بازار عرضه نشده است و امروز اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در TENAA دیده شده که می تواند خبری برای نزدیک بودن عرضه آن نیز به شمار رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عموما روال به این شکل است که شما ابتدا تاییدیه عرضه محصول به بازارهای مختلف را می گیرید و مدتی بعد دستگاه را رونمایی می کنید. سونی برای اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم عکس این روال عمل کرده و ابتدا بسیار کم سروصدا اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم معرفی شد و سپس حالا شاید دریافت تاییدیه TENAA برای بازار چین هستیم. قبلا در ترنجی خواندیم که زمان عرضه به بازار اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم مشخص شد که جایی اواسط تابستان را به ما نشان می داد. در این روزهای گرم خرداد اما هنوز پیش از آغاز تابستان هستیم و حداقل یک ماه دیگر انتظار را می توان برای ارایه پرچمدار دو دوربینه سونی محتمل دانست.

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

برخی اما متصورند که شاید این دستگاه مدل اکسپریا ایکس زد 2 پرو هم باشد! هنوز هیچ چیز مشخص نیست و فقط باید صبر کرد. تا به اینجای کار تمام تصاویر به ما اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم را نشان می دهند. حتی حاشیه نمایشگر زیاد و لوگوی سونی روی لبه پایین نیز به همان صورت است.

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اما عجیب است که لبه سمت راست (تصویر پایین)، خمیدگی قاب پشتی را نشان نمی دهد! به هر صورت می توان گفت که دستگاهی در TENAA چین از سونی لو رفته است. حال یا اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم است که می خواهد به زودی در این بازار عرضه شود یا شاید مثلا اکسپریا ایکس زد 2 پرو باشد که همان اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم اما برای بازار چین است!

شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

این ایکس زد ۲ پرمیوم خیلی عالیه…اما زمخت و سنگینه حاشیه هاشم زیاده…xz2s که تو ایفا معرفی میشه و برای بازار جهانی هست حاشیه ۸۱ درصدی و صفحه اولد داره قطعا از این گوشی خیلی بهتره…هرچند فرقی نمیکنه بهرحال تو ایران نمیشه خریدش?

ahmad

این خبری که گفتی معتبره؟

Dariushrd

بعله…منبع اکسپریان

BeFair

داش گلم مگر اکسپریان هم شد منبع؟! اکسپریان خودش ترجمه می کنه ولی متاسفانه خیلی از سایتای ایرانی شعور ارایه منبع رو ندارن، شایدم سوادشو!
شما مطالب ترنجی رو ببین، همشون منبع دارن

دکتر رسول آریان

من مطلب اکسپریان رو خوندم.

کجا در مورد نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۱ درصدی نوشته؟ لینک بده.

کجا در مورد اولد بودنش نوشته؟ لینک بده.

دکتر رسول آریان

آخه جالب اینجاس که توی اکسپریان هم ننوشته!

خیلی زیباس!

Dariushrd

مستر آریان این نسبت صفحه و اولد بودنش توی خبر های قدیمی بود که هیچکدوم شایعه نبودن…ینی قطعا امسال یه پرچمدار اولد و کم حاشیه عرضه میشه…فک نکنم جز ایفا هم مراسم معرفی دیگه ای مونده باشه

کد این دستگاه H8166 نوشته شده که نشون میده همون XZ2 پریمیوم هست. اما احتمالا XZ2 پریمیوم مخصوص بازار ژاپن. چون ظرفیت باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر نوشته شده، در حالی که XZ2 پریمیوم، پیشتر با باتری ۳۵۴۰ معرفی شد.

Amir Hossein

سونی کلن تو فاز خودشه معلوم نیست چیکار میکنه.یجورایی در خلاف جریان رودخونه حرکت میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)