حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 لاکچری با قاب پشتی فلزی و چرم کروکودیل با قیمت 2300 یورو به بالا معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

شرکت انگلیسی Truly Exquisite که در لندن فعالیت می کند این بار نمونه های ویژه خود را برای پرچمدارهای جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس ارایه کرده است. در این بین می توان به گلکسی اس 9 لاکچری با قاب پشتی فلزی و چرم کروکودیل با قیمت 2300 یورو به بالا اشاره کرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این نمونه های لاکچری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس داشته باشیم.

گلکسی اس 9 لاکچری

این گلکسی اس 9 لاکچری است که می بینید. شما می توانید بین نمونه هایی که به جای آلومینیوم از طلا و پلاتینیوم 18 یا 24 عیار استفاده کرده اند انتخاب کنید. این یعنی فریم دور دستگاه و قاب دور دوربین و حسگر اثرانگشت. حتی نمونه هایی را سفارش دهید که جنس قاب پشتی شیشه ای نبوده و از چرم کروکودیل یا طلا و حتی پلاتینیوم باشد. می توانید روی این قاب فلزی طرح شیر یا ببر را هم اضافه کنید!

جالب است بدانید Truly Exquisite عنوان می کند که قابلیت شارژ بی سیم در این دستگاه ها هم در دسترس خواهد بود.

گلکسی اس 9 پلاس لاکچری

گلکسی اس 9 پلاس لاکچری نیز همین طرح ها را دارد که می توانید در گالری تصاویر بالا آن را ببینید.  قیمت اما که شاید برای سفارش دهنده این نسخه های لاکچری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خیلی اهمیت نداشته باشد (!) از 2300 تا 3800 یورو خواهد بود. جالب اینکه این نمونه های لاکچری علاوه بر داشتن نمونه های دو سیم و تک سیم، انتخاب 64 یا 128 گیگابایت را ارایه می کند.

همچنین شما می توانید سفارش ویژه خود را بدهید که تا آماده شدن آن تا 21 روز به طول می انجامد. و البته یک نسخه ویژه محدود که 99 عدد از آن تولید شده است هم وجود دارد، اگر می خواهید پول خود را هدر بدهید!

نظر شما چیست؟ نسخه های لاکچری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

به عبارتی یورو ۸۰۰۰ تومنی میشه حدود ۱۸۴۰۰۰۰۰

Abrm

اصلا من منتظر موندم واسه همین.تنها دلیلی هم که تا الان سفارش ندادم واسه اینه که مرددم پلاتینیوم بخرم یا طلا 24 عیار.بعد بنظر شما نمیشه یدونه سفارش بدم که هم طلا باشه هم پلاتینیوم هم چرم کورکودیل!؟اخه اگه فقط یک کدومشون باشه خیلی بیکلاسه:/
توروخدا راهنمایی کنین???

ahmad

خخخخخخ ای ول کلی خندیدم

Abrm

والا بخدا با این اوضاع ما میان اینارو هم رونمایی میکنن ادم احساس حقارت میکنه.باورتون میشه تا اومدم S9+ بردارم دیجی کالا 64شو که در اصل 4300 بوده زد 4800 یعنی هم قیمت 128 بعد 128 رو هم کلا دیگه موجود نکرده تا الان.اصلا درکل شما الان بری داخل دیجی کالا اپل که اصلاااا نداره همش ناموجوده فقط دو مدل سامسونگ موجود داره.همینجور پیش بریم باید بریم اقامت سومالی بگیریم که از گشنگی نمیریم لاقل.خیلی پشیمونم که چرا همون روز اول که رونمایی کردن نخریدمش.اونروز اگه یادتون باشه 128 حدود 4500 بود الان تو سایت ها نگاه کنین 128 رو دارن 5900 میفروشن.حیف…

amir_galaxy

رک بخوام بگم همین معمولیش رو دهنمون سرویس شد بخریم دیگه این مدلا رو خوابشم میترسیم ببینیم

گارد این مدلی توی بازار هست.
یه گارد این شکلی بندازین روی گوشی، فکر کنین مدل لاکچری خریدین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)