حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت اکسپریا ایکس زد 2 با وان پلاس 6

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تست، تست سرعت، تماشا کنید، سونی، وان‌پلاس

وان پلاس 6 جدیدترین پرچمدار کُش از این شرکت چینی است که با قیمت بسیار بسیار دوست داشتنی وارد بازار شده و هدف اصلی آن ها “سرعت” است. اجازه بدهید این دستگاه را در قابل گزینه کم ادعا تری مثل اکسپریا ایکس زد 2 قرار دهیم و مقایسه کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سرعت اکسپریا ایکس زد 2 با وان پلاس 6 را ببینیم.

وان پلاس 6 سریع تر از اکسپریا ایکس زد 2 روشن می شود اما باقی ماجرا خیلی نزدیک به یکدیگر هستند. این تعجبی ندارد چون هر دو از سخت افزار به روز و خیلی خوبی استفاده می کنند. چیپست اسنپدراگون 845 در قلب هر دو می تپد اما حافظه رم وان پلاس 6 می تواند 8 گیگابایت هم باشد. متاسفانه در این ویدیو درباره حافظه رم دو دستگاه صحبتی نشد و نمی دانیم اکسپریا ایکس زد 2 و وان پلاس 6 با کدام ظرفیت رم در این تست شرکت کرده اند.

در اجرا برنامه ها بسیار نزدیک به هم بودند و بازی ها هم همینطور بود اما سونی در بازی تمپل ران بهتر ظاهر شد. بازخوانی از حافظه رم بدون مشکل، سرعت حسگر اثرانگشت در وان پلاس 6 بسیار سریع تر و سرعت دوربین نزدیک به همدیگر بود.

نظر شما چیست؟ شما کدام یک را انتخاب می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سونی عالی بود حالا اگه رم سونی رو 6 هم در نظر بگیریم در مقابل وان پلاس بازم بهتر عمل کرد

Quality

همونطور که وان پلاس پارسال نتونست XZP رو شکست بده امسال هم نمیتونه XZ2 رو شکست بده!
ولی جدای از این واقعا مسخرس که شرکت سونی کلا هیچ کمپین تبلیغاتی دیگه نداره! یک زمانی کمپین هایی مثل i can داشت که میگفت من میتونم دو روز بیدار بمونم، من میتونم توی شب همه چیز رو ببینم و…

اما الان هیچی! برای همین سرعتش هم که اگر بهتر نباشه اصلا ضعیفتر نیست اما هیچ کجا اسمی ازش نمیبرن اما همه جا معروف شده که وان پلاس سرعتش فوق‌العاده است و…
چون رئیس این شرکت چندین بار روی سرعت بالای گوشی هاش تاکید کرده و کارهای تبلیغاتی هم براش انجام دادن!

MOAZEZ

سونی دوستداشتنی من

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)