حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید اکسپریا ایکس زد ۳ و اکسپریا ایکس زد ۲ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سونی

سونی کمرنگ اما ادامه دار فعالیت می کند. آغاز سال ۲۰۲۰ است و ما یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید ۱۰ سونی برای این ۶ گوشی اکسپریا در سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد که در این لیست شش تایی اکسپریا ایکس زد ۳ و اکسپریا ایکس زد ۲ هم بود. خبر خوب این است که امشب آپدیت اندروید اکسپریا ایکس زد ۳ و اکسپریا ایکس زد ۲ رسما ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید اکسپریا ایکس زد ۳

آپدیت اندروید اکسپریا ایکس زد ۳

آپدیت اندروید اکسپریا ایکس زد ۳

پس از این که پرچمداران ۲۰۱۹ شرکت‌ سونی، آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کردند، نوبت به دستگاه های قدیمی ژاپنی‌ها رسید تا این تلفن‌ها نیز به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید مجهز شوند.

این آپدیت با شماره نسخه 52.1.A.0.532 و حجم ۷۳۰ مگابایت در اختیار صاحبان تلفن‌های مذکور قرار گرفت. از مهم‌ترین قابلیت‌های اندروید ۱۰ نیز می‌توان به بهبود مسائل مربوط به کنترل حریم خصوصی و موقعیت مکانی در کنار حالت تاریک سراسری سیستم اشاره کرد. برخی از کاربران نیز گزارش داده‌اند که لانچر تلفن به‌روز نشده است، بنابراین، دسترسی به قابلیت جدید ژست‌های حرکتی در این تلفن‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

باتوجه به این که هندست‌های سری XZ2 و XZ3 در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شدند و هم‌اکنون نیز آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرده‌اند، انتظار داریم که دستگاه اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس نیز به‌زودی این آپدیت را دریافت کنند.

شما اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۳ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حالا کی این ایکس زد ۳ رو خریده
با اینکه از سونی خوشم میاد ولی فکر کنم ولگردای تو کوچه خیابون بهتر طراحی میکنن

Milad7

به سلامتی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)