حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی توسعه Xperia Home را پایان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سونی

به نظر می رسد سونی یک قدم دیگر به یکپارچه شدن با اندروید خالص جلوتر می رود. اگر از موبایل های سونی استفاده کرده باشید حتما لانچر اکسپریا (Xperia Home) را تجربه کرده اید. لانچری که نسل به نسل ساده تر می شود اما از لانچر ساده پیکسل گوگل بهتر است. حالا به نظر می رسد که سونی توسعه Xperia Home را پایان می دهد و گروه توسعه آزمایشی آن نیز در هفته های آینده بسته خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

لانچر اکسپریا سونی دیگر توسعه نمی یابد

در گوگل پلاس Xperia Home Open Beta عنوان شده که لانچر اکسپریا سونی (Xperia Home) وارد فاز maintenance می شود و این یعنی دیگر قابلیت جدیدی به آن اضافه نخواهد شد و در صورت نیاز آپدیت های ضروری به آن اضافه می شود. در نتیجه این که قرار نیست ویژگی جدیدی به آن اضافه شود پس گروه توسعه آزمایشی آن نیز بسته خواهد شد. در حال حاضر نسخه 11.3.A.0.17 این نرم افزار روی گوگل پلی قرار گرفته است.

پیش از این نرم افزار آب و هوا سونی هم به همین سرنوشت دچار شد که متاسفانه فرصت نشد درباره آن صحبت کنیم، نرم افزاری که شخصا طراحی آن را خیلی دوست داشتم. این نرم افزار نیز وارد فاز maintenance یا همان نگهداری می شود که دیگر توسعه ای برای آن وجود ندارد.

بدین ترتیب می توان گفت که شاید با ارایه آپدیت رسمی اندروید پی (Android P) برای گوشی های سونی شاهد تغییراتی در رابط کاربری آن ها باشیم. این تغییرات به سوی گوگلی شدن تر پیش می رود و شاید باب میل کاربران وفادار سونی نباشد. البته یک راه دیگر هم وجود دارد، اینکه شاید سونی می خواهد یک لانچر دیگر و متفاوت تر با پیکسل لانچر ارایه کند! مشخص نیست. شما چطور فکر می کنید؟ این ها زنگ چه اتفاقی را در گوش شما به صدا در می آورند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زنگ چه اتفاقی؟ زنگ اخطار برای هر چه کوچکتر شدن بخش سونی موبایل. کارمندان کمتر و پرداخت حقوق کمتر. برای جلوگیری از ضررهای احتمالی.

HiKa

درسته این روز ها به عنوان یک کاربر قدیمی سونی دل خوشی ازش ندارم و به شدت از رقابت بازار جا مونده. اما یکی از چیز هایی که خیلی دوسش داشتم همین لانچر اکسپریا هوم بود. توی نسخه های آخر به شدت دلنشین و زیبا شده. حیف شد…

raminkhan

البته درست خبر این هست که لانچر بتا اپدیت دریافت نمیکنه که مهم نیست لانچر رسمی همچنان دریافت خواهد کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)