حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر هوآوی میت 20 (Mate 20) احتمالا 6.9 اینچی و AMOLED ساخت سامسونگ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | شایعات، هواوی

در حالی که کمی بیشتر از 2 ماه دیگر تا معرفی هوآوی میت 20 (Mate 20) یعنی پرچمدار نیمه دوم سال 2018 فاصله داریم اما شایعه زیادی درباره آن به گوش نمی رسد! نظرتان چیست که با نمایشگر آغاز کنیم؟ گفته می شود نمایشگر هوآوی میت 20 (Mate 20) احتمالا 6.9 اینچی و AMOLED ساخت سامسونگ خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

افزایش انداره نمایشگر هوآوی میت 20 (Mate 20)

خانواده هوآوی میت (Mate) ابتدا شش اینچی بودند و اگر از Mate S چشم پوشی کنیم، این موضوع یکی از خصیصه های ویژه فبلت های هوآوی به شمار می رود. تا کنون با وجود کم حاشیه شدن نمایشگر ها، فبلت ها از مرز 5.7 اینچ به 6.3 افزایش پیدا کرده اند. همچنین شایعاتی درباره آیفون 6.5 اینچی می شنویم که می تواند بزرگترین آیفون تولید شده تا کنون باشد اما در نهایت حالا شایعه نمایشگر 6.9 اینچی هوآوی میت 20 (Mate 20) واقعا شوکه کننده به نظر می رسد.

اندازه 6 اینچی میت 10 پرو و 5.9 اینچی میت 10 هر چند بزرگ است اما در دست به خوبی جای می گیرد. گلکسی اس 9 پلاس 6.3 اینچی واقعا بزرگ است و فکر نمی کنم دیگر دوست داشته باشم حتی به آیفون 6.5 اینچی فکر کنم چه برسد به هوآوی میت 20 با نمایشگری به اندازه 6.9 اینچ!

با ذهن متمرکز بر بازار چین در حال توسعه است

شاید بپرسید واقعا هوآوی تصور ما را ندارد و فکر نمی کند که اندازه 6.9 اینچی حتی برای موبایل کاملا بدون حاشیه هنوز هم بزرگ است؟ خب باید بدانیم که هوآوی برند رهبر بازار چین است و قطعا یکی از دلایل چنین تصمیمی را می توان در بررسی نیازهای بازار دانست. از طرفی اپل هم شرکتی نیست که علاقه مند به موبایل های خیلی بزرگ داشته باشد و آیفون 6.5 اینچی (دقیق تر 6.46 اینچی) آن ها با ذهن متمرکز بر بازار چین در حال توسعه است. خب مشخصات هوآوی نمی خواهد به امریکایی ها اجازه بدهد در بازار آن ها جولان بدهند، حال آن که بازار امریکا به صورت سیاسی از حضور هوآوی جلوگیری می کند!

اگر از فاکتور اندازه نمایشگر بگذریم، باید گفت برای نمایشگر هوآوی میت 20 (Mate 20) با پنل AMOLED ساخت سامسونگ رو به رو خواهیم بود که اما این بار مثل شایعه اوپو فایند ایکس، دو لبه خمیده نیست و این را دوست داریم. البته موضوعی که باقی می ماند رزلوشن پنل است که در چنین اندازه واقعا رزلوشن QHD+ نیاز است و باید دید که این دستگاه 6.9 اینچی در نسخه عادی میت 20 ارایه می شود یا نسخه پرو!

نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

عذر می خوام ترنجی فیلتر شده؟

ahmad

دلیلش چیه به سامسونگ مربوطه یا نه؟

دکتر رسول آریان

به سامسونگ چه ربطی داره‌.
مربوط به همین چیزگرام هاست

ahmad

آهان فکر کردم مربوط به قضیه اپارات و این جور چیزا هست

mTAAHAAm

بجای این مسائل برید سراغ نقد و بررسی گوشی های جدید،آنباکس،مقایسه دوربین و…. قحطی موضوع که نیست.اخیرا ی یکی از سایت های مشابه آنباکس های خیلی جذابی می ذاره.

دکتر رسول آریان

رفع میشه به زودی.

آقای عطا.یی، اندازه نمایشگر گلکسی S9 پلاس ۶.۲ هست. نوشتید ۶.۳

Amir7090

کلا با t انگلیسی مشکل دارن telegram toranji

دکتر رسول آریان

اما با طلاگرام (Talagram) مشکل ندارن‌

Amir7090

فکر کنم روایات متفاوتی درباره ت دو نقطه با ط دسته دار وجود داشته باشه

Amir7090

Tiny movies?

با سایز ۶.۹ اینچ عملا دیگه فبلت نیست. شده تبلت ۷ اینچی.

Peiman

۶,۹ خیلی بزرگ نمیشه؟؟
دیگه نهایتا باید ۶,۵ باشه . البته از نظر من

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)