حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) نمایشگر دو لبه خمیده را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو

دو روز پیش در ترنجی خواندیم که اوپو به سامسونگ سفارش نمایشگر لبه خمیده (Edge) داده است اما نه برای Oppo Find X که خب حالا با تیزر رسمی اوپو فایند ایکس به نظر می رسد نمایشگر دو لبه خمیده مربوط به همین دستگاه است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تیزر رسمی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X)

اوپو فایند ایکس

اوپو فایند ایکس

تیزری که بالاتر می بینید به صورت رسمی توسط اوپو منتشر شده است. در نگاه اول یک قاب قرمز-نارنجی رنگی وسط می بینید که می تواند به پروسه خم کردن شیشه محافظه نمایشگر OLED منعطف دو لبه خمیده توسط سامسونگ اشاره کند و در قاب بزرگتر یک شیشه دو لبه خمیده قابل دیدن است. آن پایین تر ها هم انسانی کوچک در برابر بزرگ این فناوری یا هر چیز دیگر (!) ایستاده است.

پایین پوستر نام Oppo Find X را می بینیم و این مشخص می کند که دستگاه مورد نظر اوپو فایند ایکس است. یک هفته پیش بود که مشخصات اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) لو رفت و 5 برابر زوم اپتیکال، تشخیص چهره 3 بعدی و اسنپدراگون 845 از جمله موارد قابل ذکر آن بود. حالا به نظر می رسد اوپو به سامسونگ سفارش نمایشگر لبه خمیده (Edge) داده است اما نه برای Oppo Find X و احتمالا یک دستگاه مطرح دیگر از این شرکت چینی در دست تولید باشد.

شما چطور فکر می کنید؟ به چه دلیل اوپو به سامسونگ سفارش نمایشگر لبه خمیده (Edge) داده است؟ اصلا شما طرفدار نمایشگر دو لبه خمیده هستید یا همان پنل Super AMOLED تحت را ترجیح می دهید؟ من ترجیح می دهم کاربر نمایشگر خمیده را در موضوعی جذاب مثل کم کردن حافظه لبه پایین آیفون X ببینم. آیا علاقه ای به دیدن نمایشگر دو لبه خمیده امولد 6.4 اینچی روی جدیدترین پرچمدار اوپو دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

احساس میکنم خمیدگیش بیشتر از پرچمدارای سامسونگ . اگه خمیدگی و انحنای زیادی داشته باشه می‌تونه اذیت کننده باشه

raminkhan

سایت با همراه اولم فیلتره یه فکری بکنید من فقط ترنجیو دوس دارم

raminkhan

ممنون ازتون امیدوارم که سریعا مشکل حل شه

من شخصا لبه اج رو بیشتر دوست دارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)