حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X) با قلم Stylus دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، هواوی

به نظر می رسد هوآوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X) گوشی مخصوص بازی هوآوی خواهد و حالا به نظر می رسد که اتفاقات جالبی درباره آن وجود دارد! امروز خبر می رسد که نسخه استایلوس دار هوآوی میت 20 هم ارایه خواهد شد و شاید همان هوآوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X) باشد و اتفاقا اطلاعات جالبی هم درباره آن منتشر شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گوشی مخصوص بازی هوآوی صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، 3 عدد هوآوی میت 20 روی میز نمایش فروشگاه های هوآوی قرار خواهد داشت، این تصویر از کاتالوگ گرفته شده است. سومین موبایل با یک قلم استایلوس در کنارش قرار دارد. این نشان می دهد که نسخه استایلوس دار هوآوی میت 20 هم معرفی خواهد شد. ما به جز هوآوی میت 20 و میت 20 پرو تنها درباره میت 20 ایکس اخباری شنیده ایم و احتمالا این سومین عضو خانواده هوآوی میت 20 که قلم استایلوس دارد همان هوآوی میت 20 ایکس است که به موبایل مخصوص بازی هوآوی هم معروف شده است.

هوآوی میت 20 ایکس

هوآوی میت 20 ایکس

از جمله دیگر شایعات پیرامون هوآوی میت 20 ایکس می توان به نمایشگر بزرگ 7.2 اینچی اشاره کرد، چیزی که دیروز نیز کاربران ما در ترنجی به درایت بالای خود به آن اشاره کرده بودند. از آن جالب تر می توان به باتری 5000 میلی آمپری هوآوی Mate 20X اشاره کرد که سبب می شود این تبلت کوچک 7 اینچی (!) عمر باتری خوبی هم داشته باشد. البته هنوز مشخص نیست قلم استایلوس دقیقا در این موبایل به چه کار می آید اما اگر مثل قلم گلکسی نوت 9 یک قلم کاربردی باشد، کار سامسونگ واقعا در بازار سخت می شود.

همانطور که دیروز دیدیم روی قاب پشتی هوآوی میت 20 ایکس دوربین سه گانه حضور دارد و البته بریدگی نمایشگر قطره طور نیز برای نمایشگر کم حاشیه 7.2 اینچی آن دیده می شود! به نظر با یک موبایل جذاب رو به رو هستیم، نظر شما چیست؟ با سیستم خنک کننده ویژه ای که هوآوی وعده آن را داده است، یک موبایل مخصوص بازی اساسی خواهد شد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

وووو! زنگ خطر برای سامسونگ!
خیلی داره جذاب میشه این هوآوی لامصب

کهکشان

سلطان کپی ! هواوی

هیچ خطری برا سامسونگ نداره مگه اج و امولدشو کپی گرفتن خطری براش داشت؟

Naranj

مخصوصا که سلامتی میانرده هاش رو کلا کن فیکون کرده و برای 2019 هم برنامه داره توی فروش اتفاقی نخواهد افتاد ولی فاصله اش رو با اپل کم میکنه احتمالا

کهکشان

قیافه قلمش چرا انقد بی ریخته؟ شبیه خودنویسای دهه شصته خخخ

chalton

پدر قلم دنیای موبایل سامسونگ هست و هیچ کسی نمیتونه بهش برسه چون بازی رو سامسونگ خوب بلده،هواوی هم که کلا دیگه کپی باید اسمش رو بزاریم،اس 8 با قلم با برند هواوی،چند تا خبر قبل دو تا عکس گذاشته بودم که میت جدید هواوی که قراره معرفی بشه از پشت اس 9 و از جلو اس 8 سامسونگ حالا با این خبر دیگه پای نوت هم اومد وسط نگو میخواد با قلم معرفی کنه???معلوم نیست این برند پدر و مادرش کیه کلا با کپی به وجود اومده.

علی شیخ زاده

همه مشخصاتش خوبه فقط بزرگه?
به نظرم همون میت ۲۰ پرو با قلم باشه دیگه همه چیزش کامله هرچند بدون قلم هم حرفای زیادی واسه گفتن داره

علی شیخ زاده

تو این تصاویر انگار حاشیه زیادی داره یا شایدم نخواستن طراحی نهایی رو نشون بدن

ronin

افرین به هواووی
واقعا خوب داره کار میکنه
لطفا ترول بازی ام در نیارید
این کپی کرده اون کپی کرده
خودتون خسته نشدید
سامسونگ‌به سونی نمیرسه…..
سونی به سامسونگ نمیرسه…..
هیچی به سامسونگ‌نمیرسه…..

کهکشان

دوست عزیز کپی کاری آفرین گفتن نداره ! خلاقیت و نو آوری آفرین گفتن داره ! مثلا من زوم اپتیک 5 برابری میت 20 پرو واقعا برام تحسین برانگیزه و به هواوی میگم آفرین ! فیلمبرداری بوکه ( اگه صحت داشته باشه و عملکردش درست باشه ) میگم آفرین هواوی ! با کپی گرفتن و اسکی رفتن مخالف نیستم اما تحسین برانگیزم نیست !
همین هواوی ناچ رو از آیفون کپی کرده از اون طرفم مسخرش کرده گفته ناچ آیفون بزرگه !
البته خوشحالم که اپلم اندرویدی های بی اصل و نصبو که ازش کپی کردن مسخره کرده !
ولی سونی و سامسونگ که همچنان اصالت خودشونو حفظ کردن ( هرچند سونی هم اج سامی رو کپی زد) برام قابل تحسینه

BeFair

روماس جان، چه بخوایم چه نخوایم هوآوی واقعا رشد کرده و باید تحسینش کرد! درسته که هویت اپل و سامسونگ و اچ تی سی یا سونی رو نداره، اما کم کم داره پیدا می کنه، من همیشه گفتم هوآوی از میت 8 موتور پیشرفت اساسی رو روشن کرده و الان 3 نسل بعد روی میت 20 می ترکونه

کهکشان

حق با شماست پیشرفتش خوب بوده اما این اواخر بیشتر نمره دگزو و رکورد دوم فروش این ذهنیت رو ایجاد کرده
خب البته برای فروش جمعیت چین کمک خیلی بزرگی به هواوی کرده !
اما در مورد نوآوری هاو برند بودن من چیز زیادی ازش ندیدم !
مثلا همین کایرین 980 ! خودم طرفدارش بودم مخصوصا واسه کرکری که برای اپل خوند ! اما در عمل ناامیدم کرد
از نظر کپی برادری هم همه شرکتا کپی برادرن ! ولی درصد هواوی از همه بیشتره !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)