حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) طراحی بدون بریدگی نمایشگر آن را تایید می کند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

بیش از یک هفته پیش بود که شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) با بریدگی نمایشگر و حاشیه های زیاد در TENAA لو رفت. لو رفتن ها گاهی برای محک زدن بازخورد بازار نسبت به محصول است اما وقتی در TENAA یا FCC دستگاهی لو می رود یعنی طراحی آن تمام شده و تاییدیه برای ارایه در بازار آن کشور (چین یا امریکا) را می خواهد کسب کند، پس نمی توان گفت که آن شایعه در جهت محک زدن بازار بوده است. همچنین چون پس از آن شیائومی می ای 2 لایت (Mi A2 Lite) در تصویری با همین طراحی لو رفت سبب شد که ما به صحت آن شایعه ایمان پیدا کنیم اما حالا تیزر رسمی شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) طراحی بدون بریدگی نمایشگر آن را تایید می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

شیائومی ردمی 6A

بله، ما درباره شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) صحبت می کردیم اما به نظر می رسد تیزری که شیائومی منتشر کرده است در حقیقت مربوط به شیائومی ردمی 6 ای (Redmi 6a) است که چند روز پیش در TENNA هم لو رفته است. یک دستگاه پایین رده که فقط نمایشگرش 18:9 است و اصلا کم حاشیه نیست ولی دوربین دوگانه پشت آن به مثلا دستگاهی مثل گلکسی جی 7 2018 دهن کجی می کند!

اما خود تیزر شیائومی این تصویر است:

طراحی شیائومی ردمی 6

طراحی شیائومی ردمی 6

از مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی 6a می توان به نمایشگر HD+ به اندازه 5.45 اینچ و چیپست مدیاتک هلیو P22 اشاره کرد. جالب است بدانید که این چیپست 12 نانومتری است! دوربین اصلی دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است و سیستم عامل اندروید 8.1 خواهد بود.

نظر شما درباره این پایین رده اقتصادی شیائومی چیست؟ به نظر نمی رسد که آن ها فکر تسخیر بازار در این دسته بندی را از سر بیرون کرده باشند و هر بار با ارایه یک مدل وسوسه کننده، می خواهند بازار را در دست خود داشته باشند!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

همین که ناچ نداره تحسین برانگیز???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)